خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / کاور هایلایت استوری اینستاگرام چیست ؟

کاور هایلایت استوری اینستاگرام چیست ؟

کاور هایلایت استوری اینستاگرام چیست

کاور هایلایت استوری اینستاگرام چیست؟

قبل از این که به سراغ کاور هایلایت استوری برویم در ابتدا اجازه دهید تا خود هایلایت استوری در اینستاگرام را برایتان شفاف سازی کنم. اگر از آن دسته افرادی هستید که استوری های زیادی در اینستاگرام خود منتشر می کنید حتما برایتان پیش آمده که ظرف ۲۴ ساعت، استوری شما از نوار بالای اینستاگرام شما پاک شده است که البته این امری طبیعی در اینستاگرام بوده و از قوانین اصلی اینستاگرام می باشد.

خب شاید دلتان بخواهد که استوری شما بعد از ۲۴ ساعت بعد به صورت کامل پاک نشود، شاید بپرسید که واقعا امکانش هست ؟ برای جواب به سوالتان باید بگوییم که بله اما نه به صورت کامل. خب این یعنی چی ؟؟ ببیند در واقع شما می توانید استوری خود را به صورت هایلایت در پروفایل اینستاگرام خود ذخیره یا به اصطلاح سنجاق کنید. دقت داشته باشید که استوری شما پس از اعمال هایلایت، فقط فقط در پروفایل شما ذخیره می شود و از آن به بعد دیگر در نوار استوری باقی نمی ماند.

حتما بخوانید: معرفی ۳ اپلیکیشن استوری ساز جذاب

حتما می گویید که چه فایده ای دارد؟ اما دقت داشته باشید کسانی که به پروفایل شما می آیند می توانند استوری هایلایت شده ی شما را مشاهده کنند پس از این رو دیگر شما می توانید استوری هایی که برایتان بسیار مهم هستند را به صورت هایلایت ذخیره نگه دارید.

آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

چگونه کاور هایلایت درست کنیم ؟

اما موضوع اصلی این پست که سایت باشعوری برای شما عزیزان تدارک دیده است در واقع یک مرحله بعد از هایلایت کردن استوری بوده که به کاور هایلایت استوری اینستاگرام معروف می باشد. اگر برایتان دوباره سوال پیش آمده که کاور هایلایت استوری چیست در جوابتان باید بگویم که بعد از پایان هایلایت استوری خود حال نوبت به آن رسیده که یک عکس برای هایلایت خود انتخاب کنید (ناگفته نماند که این موضوع کاملا سلیقه ای می باشد) تا هایلایت استوری شما با یک عکس شاخص در پروفایل اینستاگرام نمایان شود.

تا این جا به نظر می رسه که با هایلایت استوری و کاور هایلایت آشنایی نسبی پیدا کرده اید اما لازم به ذکر است که اگر می خواهید در استوری گذاشتن اینستاگرام خود به صورت کاملا استادانه عمل کنید پیشنهاد میکنم حتما به مقاله منتخب ۱۰ آموزش برای حرفه ای شدن در استوری رجوع کنید تا دیگر هیچ سوالی در مورد استوری اینستاگرام در ذهنتان باقی نمانده باشد.

آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

برای ایجاد کاور هایلایت استوری اینستاگرام در ابتدا باید بگویم که اصلا کار سختی نیست پس اگر آماده اید همین الان اینستاگرام خود را باز کنید و مراحلی که برایتان تعربف می کنم رو مو به مو انجام بدهید:

برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام در ابتدا انگشتتان را بر روی هایلایت خود نگه دارید تا گزینه هایی به شما پیشنهاد شود؛ در این قسمت اصلا استرس نداشته باشید و با خونسردی کامل بر روی گزینه Edit Highlight بزنید تا به مرحله بعد منتقل شوید.

همانطور که میبینید می توانید عنوان هایلایت را نیز تغییر دهید اما بهتر است وقت را از دست ندهید و بر روی گزینه Edit Cover بزنید (دقیقا زیر عکس استوری که به رنگ آبی مشخص شده است)

خب در اینجا به مرحله سوم که آخرین قسمت آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام است منتقل شده اید و همانطور که به وضوح معلوم است با انتخاب گزینه گالری، به عکس های موبایل خود منتقل می شوید که در واقع می توانید یک عکس برای کاور هایلایت استوری خود انتخاب کنید. همانطور که قبلا گفتم بسیار ساده تر از آن بود که فکرش را می کردید.

اگر می خواهید که هایلایت استوری های خود را با آیکن های مرتبط کاور کنید که در واقع تاثیر زیادی در حرفه ای شدن صفحه اینستاگرام شما دارد پیشنهاد می کنم حتما به سایت iconfinder.com مراجعه کنید و از آیکن های آن لذت ببرید. اگر می خواهید در کاور هایلایت اینستاگرام بیشتر استاد شوید پیشنهاد می کنم در ادامه با برنامه ساخت کاور هایلایت استوری اینستاگرام همراه باشید.

برنامه ساخت کاور هایلایت استوری اینستاگرام

برنامه ساخت کاور هایلایت استوری اینستاگرام

اگر علاقه مندید تا عکس ها و آیکن های خود را به صورت سلیقه ای و حرفه ای برای هایلایت خود درست کنید پیشنهاد می کنم حتما از این ۲ برنامه ساخت کاور هایلایت استوری اینستاگرام استفاده کنید تا شاهد رشد زیبایی پیج خود شوید.

اپلیکیشن کاور ساز هایلایت

برنامه ساخت کاور هایلایت

پیشنهادی: آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

یک دیدگاه

  1. بسیار مفید بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *