خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / چگونه یک توییت را از توییتر حذف کنیم ؟ همراه با تصاویر

چگونه یک توییت را از توییتر حذف کنیم ؟ همراه با تصاویر

حذف توییت و پست از توییتر

چگونه یک توییت را از توییتر حذف کنیم

حتما شما هم از کاربران جدید توییتر هستید که به تازگی در پروفایل خود توییت جدید انتشار داده اید که البته به همین منظور، برایتان آموزش تصویری پست گذاشتن در توییتر را آماده کرده ایم. بیشتر اوقات پیش می آید که کاربری در توییتر پست می گذارد اما بعد از مدتی به دلایلی قصد حذف آن توییت را دارد.

کاربران زیادی هستند که توییت های بسیاری در توییتر منتشر می کنند (توییتر به دلیل داغ بودن فضا و محبوبیت بین کاربران، باعث شده تا فعالان در این محیط، پست های متفاوتی منتشر کنند) اما بعد از مدتی به فکر این میوفتی که باید فلان توییت را از پروفایلم حذف کنم (برای مثال؛ شاید در توییتی که منتشر کردی؛ پست مورد نظر مناسب دلخواه شما و بقیه افراد نباشه و می خواهید همین الان آن را از صحنه روزگار پاک کنید)

(راستی اگر توییتر باز حرفه ای باشی، باید ترفند های توییتر را به خوبی بلد باشی تا در آینده بتونی به خوبی در این شبکه اجتماعی فعالیت مثبتی را ایجاد کنی…. یکی از ترفند هایی که در توییتر بسیار محبوب می باشد، اینه که میتونی توییت های دیگران را در پروفایل خود منتشر کنی؛ به گونه ای که آدرس منبع و پیج طرف نیز در آن قید شده باشد؛ پس همین الان وقت رو تلف نکن و سریعا با اصطلاح و ویژگی ریتوییت کردن در توییتر آشنا شوید )

برای افراد تازه وارد، حذف توییت از توییتر در ابتدای کار، کمی گیج کننده می باشد اما اینطور نیست بلکه شما با چند کلیک ساده می توانید در کمتر ۵ ثانیه، توییت خود را حذف کنید. با این توصیفات برای بسیاری از عزیزان این سوال پیش می آید که چگونه توییت خود را پاک کنیم؟ در ادامه با سایت باشعوری همراه باشید تا آموزش حذف توییت را به صورت تصویری و قدم به قدم به شما عزیزان ارائه دهیم.

چگونه توییت خود را پاک کنیم؟

برای حذف توییت و پست از توییتر همانطور که خودتان می دانید، باید به بخش پروفایل خود بروید که در واقع توییت شما در آن قسمت می باشد. (برای پیدا کردن بخش پروفایل، روی عکس پروفایل خود در بالای صفحه کلیک کنید تا نواری از سمت چپ یا راست برایتان ظاهر شود. سپس همانطور که در ردیف اول مشاهده می کنید؛ روی کلمه پروفایل کلیک کنید)

چگونه یک توییت را حذف کنیم

پس از وارد شدن به بخش پروفایلتان، حتما به توییت های خود مواجه می شوید که اگر روی آنها کلیک کنید، به صورت واضح برایتان باز می شود. پس در قدم اول برای حذف توییت خود، باید روی پست مورد نظر کلیک کنید تا به صورت کامل برایتان باز شود.

آموزش تصویری حذف توییت

در بالای توییت مورد نظر، همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم؛ یک ۳ نقطه در دسترس تان قرار دارد که اگر روی آن کلیک کنید با دو گزینه save و delete مواجه می شوید. برای اینکه توییت خود را پاک کنید باید روی گزینه delete به فارسی: حذف، کلیک کنید و بعد از آن متوجه می شوید که توییت تان به کلی از صفحه پروفایل توییتر شما پاک شده است.

نحوه پاک کردن توییت از توییتر

اگر به زبان انگلیسی در توییتر عادت ندارید و میخواهید زبان توییتر خود را عوض کنید اما گزینه ای برای تغییر زبان در توییتر پیدا نکرده اید، در ادامه برای شما عزیزان، آموزش تغییر زبان توییتر را آماده کرده ایم و در آن اشاره کرده ایم که چطور زبان توییتر خود را به فارسی برگردانید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *