خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / چگونه در واتساپ ریپلای کنیم ؟ Reply کمتر از ۲ ثانیه

چگونه در واتساپ ریپلای کنیم ؟ Reply کمتر از ۲ ثانیه

ریپلای و پاسخ دادن در چت واتساپ

چگونه در واتساپ ریپلای کنیم

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از فیلترینگ تلگرام مجبور شدید که پیام رسان واتساپ خود را در گوشی نصب کنید و همانطور که به واتساپ عادت نکرده اید خیلی از ترفند های آن را هنوز نمی دانید مثلا اینکه همین امروز با یکی از مخاطبین خود در حال چت بودید که از قضا ریپلای کردن پیام را نتوانسته اید انجام دهید و همانطور که موتور جستوجوی گوگل در گوشی شما قرار دارد به خودتان اجازه نداده اید که از اطرافیان خود سوال کنید.

خب چه اشکالی دارد اتفاقا شما از همین حالا رو پای خودتون ایستاده اید و این بسیار عالی است. حال قبل از شروع به پاسخ شما عزیزان، ناگفته نماند اگر خیلی وقت است که واتساپ در گوشی شما نصب بوده پیشنهاد می کنم که همین حالا برید و از گوگل پلی واتساپ خود را به روز رسانی کنید و بعد از آن در ادامه با سایت باشعوری همراه شوبد.

چگونه در واتساپ پیام را ریپلای کنیم ؟

ریپلای کردن پیام در واتساپ

برای اینکه بخواهید پیام خود را در واتساپ به یکی از پیام های مخاطب خود ریپلای کنید در حقیقت ۲ گزینه برای شما امکان پذیر می باشد. اولین گزینه که بسیار ساده می باشد بدین صورت بوده که فقط باید انگشت خود را بر روی پیام مورد نظر به سمت راست بکشید (به همین راحتی) و همانطور که مشاهده می کنید متن مورد پاسخ شما در بالای چت شما فعال شده است که با ارسال پیام، چت به صورت ریپلای انجام می شود.

پیام دادن در واتس اپ

بد نیست بدانید که یک روش دیگر هم برای ریپلای کردن پیام در واتساپ وجود دارد و آن نیز بدین صورت بوده که ابتدا می بایست انگشت خود را بر روی پیام مورد نظر نگه دارید و پس از اینکه پیام Select شد (معمولا به صورت آبی کم رنگ در می آید) به بالای صفحه واتساپ خود نگاه کنید؛ همانطور که مشاهده می کنید ۲ فلش برای شما وجود دارد که فلش سمت راستی برای زمانی می باشد که شما می خواهید پیام، عکس یا فیلم مورد نظر را برای شخصی Forward کنید اما فلش سمت چپ که مربوط به این مقاله است برای زمانی است که می خواهید پبام مورد نظر را ریپلای کنید.

ریپلی در واتساپ چیست

راستی تا یادم نرفته یک نکته طلایی هم در رابطه با چت در واتساپ برای شما عزیزان بیان کنم که در حقیقت مربوط به زمانی بوده که قصد دارید پیام خود را به صورت پر رنگ (Bold) برای مخاطب خود ارسال کنید؛ فقط تا همین حد براتون بگم برای اینکار پیام خود را تایپ کنید و قبل از اینکه آن را ارسال یا Send کنید، یک ستاره اول پیام ویکی دیگر آخر پیام اضافه کنید.

مثال: *سلام رفیق گلم*

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *