خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / چگونه از واتساپ لوکیشن بفرستیم ؟ با چند کلیک ساده

چگونه از واتساپ لوکیشن بفرستیم ؟ با چند کلیک ساده

آموزش فرستادن لوکیشن در واتس اپ

چگونه از واتساپ لوکیشن بفرستیم

حتما برای شما هم پیش آمده که در رستورانی مشغول غذا خوردن هستید که به صورت کاملا ناگهانی یکی از دوستان با شما تماس میگیرید و می گوید که کار واجبی دارم و باید حتما حضوری ببینمت تا برات تعریف کنم اما از آنجایی که آدرس دقیق را نمی دانید و یا به خاطر ندارید، نمی دانید که باید چیکار کنید که پس از کلی کلنجار متوجه خواهید شد که می توانید موقعیت خود را از طریق پیام رسان ها برای دوست خود ارسال کنید

در قدم اول تلگرام خود را باز کرده تا لوکیشن خود را برایش بفرستید اما متاسفانه تلگرام هم فیلتر شده و وی پی ان ها نیز در شرایط سخت هم بازی در میارند.

خب اصلا نباید نگران باشید چرا که واتساپ فیلتر نشده پس به سرعت هرچه تمام تر وارد واتساپ شده و اگر در ارسال لوکیشن واتساپ مشکل دارید در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید تا آموزش فرستادن لوکیشن در واتس اپ را به صورت کامل برایتان تعریف کنیم.

آموزش فرستادن لوکیشن در واتس اپ

اولین قدم برای ارسال لوکیشن در واتساپ پس از انتخاب مخاطب مورد نظر بدین صورت بوده که در پایین صفحه چت؛ یک عدد آیکن سنجاق شکل وجود دارد که پس از کلیک بر روی آن شما به مرحله بعد منتقل خواهید شد

آموزش فرستادن لوکیشن در واتس اپ

همانطور که مشاهده می کنید، پس از ضربه زدن به آیکن سنجاقک؛ ۶ گزینه برایتان نمایان می شود (Document – Camera – Gallery – Audio – Location – Contact) که در اینجا می بایست بر روی گزینه لوکیشن Location کلیک کنید تا به راحتی هرچه تمام تر وارد مرحله بعد شوید.

حوه ارسال لوکیشن در واتساپ

قبل از توضیح این مرحله باید بگویم که اول از هر کار باید لوکیشن موبایل خود را روشن نمایید تا واتساپ بتواند موقعیت دقیق شما را برایتان در نقشه نشان دهد. خب همانطور که مشاهده می کنید؛ لوکیشن شما به صورت کاملا دقیق (نقطه آبی رنگ) برایتان فعال شده است و ناگفته نماند که نقطه های سبز رنگ، لوکیشن واتساپ های اشخاص دیگر می باشد. در این قسمت دو گزینه برای ارسال لوکیشن در واتساپ در دسترس شما می باشد:

چگونگی ارسال لوکیشن در واتساپ

۱ – Share live location
۲ – Send your current location

طریقه ارسال لوکیشن در واتساپ

اگر بر روی گزینه دوم ضربه بزنید همانطور که توقع داشتید، کار شما با موفقیت به پایان رسیده است و لوکیشن دقیق شما برای مخاطب مورد نظر ارسال می شود. اما اولین گزینه که به لایو لوکیشن واتساپ معروف می باشد را به صورت خلاصه در ادامه برایتان شفاف سازی می نماییم

نحوه ارسال لوکیشن در واتساپ به صورت لایو

لایو لوکیشن واتساپ یکی از قابلیت های ویژه این اپلیکیشن بوده که در حقیقت تلگرام هم از چنین قابلیتی برخوردار می باشد برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنم حتما از مقاله ارسال لایو لوکیشن تلگرام بهره مند شوید.

ارسال لایو لوکیشن در واتساپ

در حقیقت با این قابلیت شما می توانید موقعیت خود را به صورت زنده برای دوستان خود ارسال نمایید برای اینکار ابتدا می بایست بر روی گزینه Share live location کلیک کنید. سپس همانطور که مشاهده می کنید برای ارسال لایو لوکیشن واتساپ باید مدت زمان خود را نیز معلوم کنید که در اینجا ۳ گزینه (۸ ساعت – ۱ ساعت – ۱۵ دقیقه) وجود دارد. که پس از انتخاب آن ها به اختیار خود می توانید یک نوشته هم در پایین لوکیشن خود درج کنید و در انتها پس از کلیک بر روی گزینه سبز رنگ ارسال؛ لایو لوکیشن واتساپ برای مخاطب مورد نظر ارسال خواهد شد.

 

خوشحالیم از این که سوال چگونه از واتساپ لوکیشن بفرستیم را برای شما حذف کرده ایم و پایان نیز اوقات خوشی را همراه با دوستان شما ارزومندیم.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *