خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / چطور از تلگرام لوکیشن بفرستیم ؟ ارسال لایو لوکیشن تلگرام

چطور از تلگرام لوکیشن بفرستیم ؟ ارسال لایو لوکیشن تلگرام

فرستادن لوکیشن در تلگرام موبایل

چطور از تلگرام لوکیشن بفرستیم

حتما برای شما هم پیش آمده که می خواهید آدرس خود را همراه با موقعیت مکانی برای دوست خود ارسال کنید که در واقع چنین کاری را قصد دارید تا از تلگرام گوشی خود انجام دهید.

برای انجام این کار باید بگویم که اصلا نگران نباشید و تلگرام هم از چنین قابلیتی برخوردار می باشد. پس در ادامه با سایت باشعوری همراه باشید تا فرستادن لوکیشن در تلگرام موبایل را به صورت کاملا ساده و شفاف به شما عزیزان آموزش دهد.

فرستادن لوکیشن در تلگرام موبایل

فرستادن لوکیشن در تلگرام موبایل

مرحله اول: همانطور که تلگرام خود را باز کرده اید، برای شروع ارسال لوکیشن؛ چت مخاطب مورد نظر خود را باز کنید و همانطور که در قسمت پایین – سمت راست مشاهده می کنید: یک سنجاقک وجود دارد که باید بر روی آن کلیک کنید

نکته: قبل از شروع ارسال لوکیشن پیشنهاد می شود که حتما لوکیشن گوشی خود را روشن کنید تا نقشه، موقعیت دقیق شما را نمایش دهد

چگونه از تلگرام لوکیشن بفرستیم

مرحله دوم: در این مرحله ۴ گزینه برایتان باز می شود (Gallery – File – Location – Contact) که باید بر روی گزینه Location لوکیشن کلیک کنید

ارسال لوکیشن در تلگرام

مرحله سوم: خب در این قسمت همانطور واضح است لوکیشن دقیق شما به صورت نقطه ای آبی رنگ نمایان شده است (زیرا از قبل لوکیشن یا موقعیت گوشی خود را روشن کرده اید) البته می توانید موقعیت خود را با تغییر دهید. پس از این که موقعیت خود را معلوم کردید؛ ۲ گزینه برایتان وجود دارد:

۱ – Send selected location
۲ – Share My Live Location for…

اولین گزینه رو که لمس کنید کار شما پایان یافته است و لوکیشن دقیق شما برای مخاطب ارسال می شود

آموزش ارسال لایو لوکیشن در تلگرام

ارسال لایو لوکیشن در تلگرام

دومین گزینه یکی از قابلیت های جدید تلگرام بوده که به لایو لوکیشن معروف شده است؛ در این قسمت شما می توانید موقعیت خود را به صورت زنده به اشتراک بگذارید و البته همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ۳ گزینه برای مدت زمانی که لایو لوکیشن فعال می ماند، وجود دارد (۱۵ دقیقه – ۱ ساعت – ۸ ساعت)

لوکیشن تلگرام کجاست

تبریک میگم، شما توانستید به صورت کاملا حرفه ای برای دوست خود لوکیشن ارسال کنید. (برای آموزش ارسال لوکیشن در واتساپ نیز در ادامه با ما همراه باشید)

فرستادن لوکیشن در تلگرام دسکتاپ

حال که به جواب چطور از تلگرام لوکیشن بفرستیم ؟ رسیده اید، برای تلگرام دسکتاپ هم باید بگم با توجه به اینکه سیستم های خانگی قابلیت جابه جایی ندارند، امکان ارسال لوکیشن در این سیستم ها وجود ندارد. ممکن است این سوال پیش آید که لپ تاپ ها قابلیت جا به جایی دارند، اما باز هم در حال حاضر فرستادن لایو لوکیشن فقط برای نسخه های موبایل توسط شرکت تلگرام طراحی و راه اندازی شده است.

اما خب هر چیزی هم یک راه حلی دارد؛ برای فرستادن لوکیشن در تلگرام دسکتاپ می توانید گوگل سیستم خود را باز کنید و با سرچ گوگل مپ؛ موقعیت خود را از طریق گوگل مپ به اشتراک بگذارید.

از این که توانستیم مشکل و سوال لوکیشن تلگرام کجاست را پاسخ دهیم بسیار خرسندیم و امیدواریم که مطالب بعدی ما برای شما مفید باشد.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *