خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش نوشتن بیو در توییتر | اضافه کردن توضیحات Bio به پروفایل Twitter

آموزش نوشتن بیو در توییتر | اضافه کردن توضیحات Bio به پروفایل Twitter

چگونه در توییتر خود بیوگرافی بنویسیم

آموزش نوشتن بیو در توییتر همراه با تصاویر

به جرات می توان گفت که شبکه توییتر یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های اجتماعی بوده که اکثر فارسی زبان های برای اطلاع از اخبار های داغ مجازی در گوشی خود دارند. حدس میزنم که شما دوست عزیز یکی از کاربران تازه وارد در Twitter هستید که البته در ابتدای شروع کار، بهتر است که اول اطلاعات پروفایل خود را کامل کنید.

یکی از قسمت های مهم مربوط به پروفایل توییتر، در واقع توضیحات بیوگرافی شما می باشد که می توانید متن مورد نظر خود را در آن قسمت وارد کنید (کاملا اختیاری می باشد) فرقی هم نمیکند که چه جمله ای در کادر bio خود می نویسید (اکثرا اطلاعات مربوط به خودشان را در بیو قرار می دهند)

ناگفته نماند که شما می توانید از متن های زیبا برای بیوگرافی تلگرام و اینستاگرام نیز استفاده کنید. با این توصیفات برای بسیاری از عزیزان این سوال پیش آمده که چگونه در توییتر خود بیوگرافی بنویسیم؟ که برای پاسخ و راهنمایی، در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه در توییتر خود بیوگرافی بنویسیم؟

برای نوشتن بیو در توییتر ابتدا می بایست روی عکس پروفایل خود در بالای صفحه کلیک کنید تا منوی اصلی دسترسی توییتر برایتان باز شود سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ روی گزینه اول «Profile» کلیک کنید تا وارد بخش پروفایل توییتر خود شوید.

اضافه کردن توضیحات Bio به پروفایل Twitter

اما شما هنوز به تنظیمات پروفایل وارد نشده اید که البته برای اینکار باید روی گزینه «Edit Profile» که نزدیک عکس پروفایلتان هست، کلیک کنید تا به ویرایش Twitter خود دسترسی پیدا کنید.

ویرایش بیو در توییتر

 

در این بخش شما می توانید اسم پروفایل، عکس پروفایل، لینک گذاری، لوکیشن و تاریخ تولد خود را ویرایش کنید. دقیقا همین قسمت شما می توانید توضیحات بیو خود را نیز اضافه کنید که دومین قسمت با کلمه Bio به وضوح قابل مشاهده می باشد.

تنظیمات بیو bio در توییتر

 

از آنجا که شما دوست عزیز از کاربران جدید توییتر هستید، پیشنهاد میکنم از قابلیت داغ ریتوییت کردن در توییتر نیز مطلع شوید تا به یک توییت باز حرفه ای تبدیل شوید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *