خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / معنی Promote پروموت در اینستاگرام | آموزش ۰ تا ۱۰۰ پروموشن به زبان ساده

معنی Promote پروموت در اینستاگرام | آموزش ۰ تا ۱۰۰ پروموشن به زبان ساده

پروموشن Promotion در اینستاگرام چیست

معنی Promote پروموت در اینستاگرام همراه با آموزش تصویری

هر چقدر که از عمر اینستاگرام می گذرد، قابلیت و ویژگی های منحصر به فردی برای کاربران فراهم می شود که البته درصد رضایتمندی کاربران از اینستاگرام بسیار بیشتر از حد مفید می باشد و می توان به جرات گفت که نه تنها ارتباطات را به سرعت نور ارتقا داده بلکه امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار، خودشان را مدیون instagram می دانند و به همین جهت، از طریق اینستاگرام به بیشترین سود دهی دستیابی دارند.

یکی از موضوعاتی که تا چند روز پیش ذهن من رو مشغول کرده، این بوده که آیا راه حلی برای لینک گذاشتن در پست اینستاگرام هست یا خیر؟؟ بسیاری از کاربران هستند که برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود از وب سایت استفاده می کنند که در واقع با همین استراتژی می توان به ورودی و مشتری های بیشتری دستیابی داشت، صاحبان کسب و کار می دانند که اگر بخواهند تبلیغات وبسایت خود را انجام دهند، باید در رابطه با کارکرد سایت و خدماتشان در اینستاگرام نیز فعالیت داشته باشند که به همین خاطر می توانند هر روز استوری و پست های متفاوتی برای مشتری هدف خود منتشر کرد…

اینستاگرام برای لینک دهی در استوری، قانونی را طراحی کرده که برای دستیابی به آن ویژگی حتما باید فالوور هایتان به ۱۰ هزار تا افزایش یابد تا بتوانید لینک مورد نظر خود را در استوری درج دهید اما موضوعی که در این پست میخواهیم برایتان شفاف سازی کنیم؛ ترفند لینک دهی به پست اینستاگرام می باشد که اخیرا instagram آن را طراحی کرده است و به پروموشن یا پروموت ، Promote یا Promotion معروف می باشد و می توانید با استفاده از این قابلیت در لینک دهی و تبلیغ کردن پست خود استفاده نمایید..

بسیاری از عزیزان برایشان سوال پیش آمده که اصلا پروموت Promote در اینستاگرام چیست و به چه دردی می خوره؟؟ ببینید عزیزان همانطور که اشاره شد، تصور کنید که شما یک وب سایت دارید و میخواهید خدمات و محصولات خود را در قالب یک پست اینستاگرامی تبلیغ کنید که در واقع هدف شما اینه که لینک سایت و یا هر چیز دیگه رو داخل پست خود Promotion یا تبلیغ کنید که به همین خاطر می توانید از گزینه پروموت اینستاگرام استفاده نمایید و با خیال راحت، مشتری هدف خود را به سمت سایت خود هل دهید و فروش محصولات و خدمات خود را چندین برابر کنید….

سایت باشعوری یکی از بهترین منبع های آموزش ترفند شبکه های اجتماعی بوده که برای تمامی کاربران (بیزینسی یا شخصی فرقی نداره) طراحی شده است و می توانید به دنیایی از اطلاعات مفید در رابطه با پیام رسان هایی که امروزه بسیار داغ می باشند، دستیابی داشته باشید و در رابطه با این موضوعات به نوعی آقای خودتان باشید. پس با دقت بشینید و از جاتون تکون نخورید و در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با یکی دیگر از عجایب هفتگانه اینستاگرام آشنا کنیم.

پروموت Promote در اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام با آپدیت های پی در پی خود در واقع به صاحبان کسب و کار این پیغام را میرساند که ارزش بیشتری برای آن ها قائل می باشد و چرا که امروزه اینستاگرام را با جلوه های متفاوت بیزینسی مشاهده می کنیم و از همین راستا میتوانیم برای خود نیز فعالیت کسب درآمد از اینستاگرام را ارتقا دهیم… Promote اینستاگرام به معنی تبلیغ گذاری می باشد؛ به گونه ای که می توانید یک پست اختصاصی اسپانسر دار را در پیج خود منتشر کنید و به همین خاطر می توانید لینک مربوطه را با گزینه های متفاوت مطرح کنید….

پس همانطور که خودتان نیز متوجه شدید؛ پروموشن و پروموت به پستی گفته می شود که می توانید به صورت تبلیغاتی در اینستاگرام ارسال کنید که در ادامه می خواهیم به صورت کامل به شما عزیزان آموزش دهیم اما قبل از شروع باید به یکسری پیش نیاز ها برای اجرای Promote در پیج اینستاگرام بپردازیم؛ اگر میخواهید حالت پروموت صفحه اینستاگرام را فعال کنید شما باید ۲ قابلیت پیج اینستاگرام را فعال کنید:

اول از همه اگر هنوز اکانت اینستاگرام را بیزینسی نکرده اید، باید همین الان نسبت به آن اقدام کنید چرا که قابلیت Promotion یا پروموشن فقط در حساب هایی فعال می باشد که به حالت بیزینسی سوییچ شده است پس اگر همین حالا برایتان سوال پیش آمده که چگونه حساب خود را بیزینسی کنیم؟ جوابتان را داخل پرانتز اعمال می کنم (اول از همه به تنظیمات اینستاگرام برو “داخل صفحه پروفایل و بالای صفحه که شکل سه خطی وجود داره رو کلیک کن و گزینه setting رو بزن” بعد روی گزینه «Account» به فارسی حساب ضربه بزن و در صفحه بعدی به سمت پایین برو تا عبارت «Switch to Professional Account» رو ببینی و با کلیک روی اون، میتونی حساب خودت رو بیزنسی کنی)

دومین موردی که برای دستیابی به پروموت باید اون رو اجرا کنی، اینه که حتما پیج اینستا رو به حساب فیسبوک خودت متصل کنی و البته لازم به ذکر است که حتما باید صاحب حساب فیسبوک خودت باشی تا احراز هویت برات کار دشواری نباشد… اگر این پیش نیاز ها رو به اینستاگرام متصل کردید، حال نوبت آن است تا پروموت تبلیغاتی پست اینستارام را فعال کنید.

آموزش کاربرد گزینه پروموشن یا Promotion در اینستاگرام

برای شروع کار باید یک پست را در اینستاگرام خود منتشر کنید (طوری که در زمان های دیگر منتشر می کردید و اصلا لازم نیست که تنظیمات خاصی را اعمال کنید) بعد از ارسال پست، همانطور که مشاهده می کنید؛ در زیر همان پست یک دکمه آبی رنگ با کلمه «Promote» درج شده است که اگر آن را نمی بینید باید بگم که هنوز اکانت خود را به حالت بیزینسی تغییر نداده اید.

آموزش promotion در اینستاگرام

در ابتدا شما باید روی دکمه پروموت کلیک کنید تا وارد صفحه ایجاد تبلیغ خود شوید و همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ یک عبارت آبی رنگ «Create Promotion» درست در وسط صفحه قرار دارد که با ضربه بر روی آن، تازه وارد مرحله اول ماجرا می شوید.

گزینه promote در اینستاگرام چیست

صفحه جدیدی که برایتان باز می شود، در واقع اینستاگرام می خواهد متوجه شود که قصد شما از تبلیغ دادن پست چه چیزی می باشد که به همین منظور، سه گزینه Your profile – Your Website – Your Direct Message در دسترس شما قرار دارد که اصلی ترین گزینه مربوط به Your Website می باشد که به معنی تبلیغ گذاشتن از وبسایت شما بوده می توانید لینک سایت خود را در زیر پست تبلیغ کنید، پس اگر هدفتان از تبلیغ پروموت، لینک وبسایت تان می باشد، دکمه کناری آن را فعال کنید…

کاربرد promotion اینستاگرام

برای اینکه دکمه لینک زیر پست را برای پروموشن خود مشخص کنید، لازم است که در ابتدا روی کلمه «Edit» کلیک کنید که پس از آن صفحه برای شما باز می شود و می توانید دکمه ی نمایشی لینک وبسایت خود را مشخص کنید. همچنین در کادر اول که در تصویر برایتان آورد ایم؛ باید لینک مربوطه را در آن قسمت قرار دهید. (۶ دکمه اصلی در دسترس شما قرار دارد: Learn more یعنی اینکه برای یادگیری بیشتر، Shop now به منظور همین حالا خرید کنید، Watch more یعنی برای تماشای بیشتر، Contact us به معنای تماس با ما و گزینه Sign up به منظور ثبت نام می باشد)

promote در اینستاگرام یعنی چه

هر یک از گزینه های فوق برای حالت نمایشی پروموت یا پروموشن در زیر پست می باشد که بعد از منتشر شدن پست، مانند نوار به رنگ آبی دقیقا در زیر پست قرار می گیرد و مخاطبین می توانند روی آن کلیک کنند و به صفحه وبسایت شما هدایت شوند. پس از مشخص کردن Button یا دکمه ی پروموت، بر تیک بالای صفحه کلیک کنید و از صفحه ای که برایتان باز می شود، دوباره بر روی شکل فلش در بالای صفحه ضربه بزنید.

تبلیغات پروموشن اینستاگرام

در قدم بعدی، صفحه جدیدی با عنوان «Audience» که به فارسی همان گیرندگان پیام خودمان می باشد، برایتان باز می شود که دقیقا در همان صفحه، ۲ گزینه برای شما قرار دارد: گزینه اول که با کلمه «Automatic» برایتان مشخص است به معنی این بوده که پست پروموت به صورت اتوماتیک برای همه ی دنبال کنندگان ارسال می شود (اینستاگرام با ربات و الگوریتم هایی که در پیج ها اعمال می کند، می تواند به صورت خودکار تشخیص دهد که تبلیغ پروموت شما برای چه کسانی جذاب می باشد تا آن را برایشان ارسال کند) اما اگر بخواهید میتوانید فیلتر هایی را برای ارسال پروموشن اینستاگرام لحاظ کنید که به همین منظور، دومین گزینه «Create your own» قابل دسترس می باشد.

دکمه promote در اینستا
بخش Create your own می تواند ترفند بسیار مفیدی برای تبلیغ پروموشن شما شود چرا که با استفاده از آن می توانید محدودیت هایی را برای نشان دادن به بقیه اعمال کنید (در واقع می توانید مشتری هدف خود را با اشاره خود مشخص کنید) به همین منظور ۴ گزینه در دسترس می باشد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم:

Audience name: با استفاده از این گزینه می توانید نام تبلیغ پروموت خود را مشخص کنید؛ برای مثال اگر پیج فروش اسباب بازی دارید، می توانید به همین نام پروموشن خود را ایجاد کنید – البته می توانید از نام فروشگاه وبسایت خود نیز استفاده کنید.

Locatins: جالبی قضیه اینه که می توانید با استفاده از همین گزینه، تعیین کنید که تبلیغ Promotion اینستاگرام شما در چه موقعیت جغرافیایی لحاظ شود؛ برای مثال اگر فروشگاه شما در تهران قرار دارد، می توانید لوکیشن تهران را اعمال کنید تا تبلیغ شما برای اشخاص ساکن در تهران ارسال شود.

Interests: این گزینه ارزش فوق العاده ای برای پیج شما دارد چرا که با استفاده از آن می توانید دسته بندی های مرتبط پروموشن خود را ثبت کنید که در واقع مربوط به علایق مخاطبین مشا می باشد؛ برای مثال اگر در زمینه فروش اسباب بازی فعالیت دارید می توانید از عبارات و واژه های متفاوتی برای رساندن تبلیغ خود به دست مشتری اصلی استفاده کنید: مثلا درج عبارات؛ عروسک اسباب بازی، اسباب بازی برای بچه ها و ….

Age Gender: حتی شما می توانید جنسیت و سن مخاطبین پروموت یا پروموشن خود را مشخص کنید که در واقع این گزینه به نوع کسب و کار شما بستگی داره می توانید به خوبی از آن برای مشتری واقعی خود استفاده نمایید

نحوه پرداخت پروموت اینستاگرام

پس از اعمال محدودیت های فوق برای پروموت اینستاگرام، روی تیک بالای صفحه ضربه بزنید تا تنظیمات منحصر به فرد برای پروموشن ثبت شود در مرحله بعد باید مشخص کنید که تبلیغات پروموت در چند روز، روی پست قرار گیرد که البته با تناسب روز های هایی که مشخص میکنید، باید مبلغی را بابت پروموشن پرداخت کنید (این قسمت ماجرا برای بسیاری از هموطنان عزیز کمی تلخ می باشد چرا که خب یکسری محدودیت هایی برای پرداخت وجود دارد، برای مثال اگر حساب Paypal داشته باشید، می توانید مبلغ مربوطه را پرداخت کنید که البته به شرط اینکه حساب پی پال تایید شده داشته باشید)

استفاده از promotion اینستاگرام

بعد از این که تبلیغ پروموشن یا پروموت اینستاگرام را اعمال کردید، در مرحله آخر باید نسبت به پرداخت آن اقدام کنید که البته اگر شخصی را در کشور های دیگر دارید که می توانند این مبلغ را واریز کنند، می توانید لینک و آدرس فیسبوکی Payment را برای او ارسال کنید تا بتواند پرداخت کند سپس با کلیک بر روی گزینه «Create Promotion» در همان لحظه تبلیغ پروموت شما روی پست اینستاگرام اعمال می شود

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *