خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / محدود کردن افرادی که می توانند استاتوس واتساپ شما را ببینند

محدود کردن افرادی که می توانند استاتوس واتساپ شما را ببینند

 

آموزش ترفند مخفی کردن استوری واتساپ

آموزش محدود کردن افراد از استاتوس همراه با تصاویر

یکی از قابلیت های مشترک بین واتساپ و اینستاگرام، گذاشتن استوری می باشد که البته در واتساپ به استاتوس یا وضعیت معروف است. حتما شما هم از سری کاربرانی هستید که روزانه یا هفتگی، تعدادی عکس و ویدئو در وضعیت واتساپ خود منتشر می کنید.

با این توصیفات، گاهی اوقات شما می خواهید عکس یا فیلم هایی را در استاتوس خود بگذارید که به دور از نفر در لیست مخاطبین شما باشد که اکثرا بسیاری از دوستان به خاطر خصوصی بودن موضوع عکس یا فیلم، نتوانسته اند که آن را در وضعیت واتساپ خودشان بگذارند.

به همین خاطر برای بسیاری از دوستان این سوال پیش آمده که چگونه وضعیت واتساپ خود را فقط برای افراد خاص منتشر کنیم؟ قبل از پاسخ به این سوال، در قدم اول پیشنهاد می کنم که به Play Store خود مراجعه کنید تا از آپدیت بودن نسخه آخر واتساپ مطلع شوید تا قابلیت پنهان کردن استاتوس برای بعضی از افراد در Whatsapp شما اعمال شود. برای آموزش کامل در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه وضعیت واتساپ خود را فقط برای افراد خاص منتشر کنیم؟

برای شروع کار همانطور که خودتان در حدی مطلع هستید، باید به بخش تنظیمات واتساپ رجوع کنید (سه نقطه ای که در بالای صفحه واتساپ وجود دارد را کلیک کنید سپس گزینه Setting را انتخاب نمایید) پس از وارد شدن به بخش تنظیمات، در این قسمت شما باید روی اولین گزینه به نام «Account» به فارسی (حساب) کلیک کنید.

چگونه وضعیت واتساپ خود را فقط برای افراد خاص منتشر کنیم

همانطور که مشاهده می کنید؛ یک صفحه جدید برای شما باز شده است مربوط به تنظیمات حساب واتساپ شما می باشد. در این قسمت هم شما باید روی اولین گزینه به نام «Privacy» به فارسی (حریم خصوصی) کلیک کنید.

پنهان کردن وضعیت واتساپ برای بعضی از افراد

پس از وارد شدن به تنظیمات حریم خصوصی واتساپ، همانطور که به وضوح در تصویر معلوم است؛ گزینه هایی در دسترس شما می باشد که به قصد پنهان کردن وضعیت واتساپ برای بعضی از افراد، شما باید روی گزینه «Status» به فارسی (وضعیت) که چهارمین گزینه می باشد بر روی آن کلیک کنید.

آموزش محدود کردن افراد از استاتوس همراه با تصاویر

صفحه جدیدی که برایتان باز شده است، آخرین مرحله شما می باشد که فقط شامل ۳ گزینه برای فیلتر کردن مشاهده کنندگان وضعیت واتساپ وجود دارد:

فیلتر کردن مشاهده کنندگان وضعیت واتساپ

My contacts (مخاطبین من)

این گزینه که به صورت پیش فرض فعال است در حقیقت همه ی مخاطبین شما می توانند استاتوس شما را مشاهده کنند.

My contacts except… (مخاطبین من به جز)

با فعال کردن این گزینه در واقع همه ی مخاطبین می توانند وضعیت شما را مشاهده کنند اما چند نفری که نباید ببینند را می توانید از لیست مخاطبین انتخاب کنید.

Only share with… (اشتراک گذاری فقط با)

این گزینه هم برای زمانی می باشد که شما مشاهده کنندگان استاتوس خود را به صورت دستی انتخاب می کنید (می تواند یک نفر باشد یا تعدادی که شما از مخاطبین خود انتخاب کرده اید)

پنهان کردن وضعیت واتساپ برای بعضی از افراد

بهترین گزینه برای منتشر کردن وضعیت واتساپ برای افراد خاص؛ «Only share with» می باشد که شما با خیال راحت می توانید به صورت دستچین، مشاهده کنندگان استاتوس خود را از بین مخاطبین خود انتخاب نمایید که در نهایت آن هایی که انتخاب نشده اند، نمی توانند وضعیت شما را ببینند (اصلا برایشان فرستاده نمی شود)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *