خانه / استایل و زیبایی / لولایت مو چیست ؟ انواع لولایت مو برای خانم های لاکچری

لولایت مو چیست ؟ انواع لولایت مو برای خانم های لاکچری

انواع لولایت مو برای خانم ها

لولایت مو چیست ؟

سری قبل در مورد انواع هایلایت مو صحبت کردیم و همانطور که اشاره شد ، هایلایت به قسمت هایی گفته می شود که ۳ درجه روشن تر می باشد. اما درباره لولایت مو قضیه کاملا برعکس می باشد یعنی به طوری که رنگ موهایتان ۲ درجه تیره‌ تر از رنگ طبیعی مو می‌شود. به همین منظور اگر می خواهید مدل موی لولایت داشته باشید باید پایه و زمینه موهایتان را روشن کنید تا تکه های تیره مو خودشان را نشان دهند.

در این صورت مو بعد و عمق جدیدی دریافت می کند. این کار حجم و ضخامت مو را نیز افزایش می دهد. اغلب افراد پس از چندین بار هایلایت کردن مو و برای برگرداندن آن به حالت قبل مو را لولایت می کنند.

برای لولایت کردن مو می توانید از روش فویل یا بالیاژ که در هایلایت استفاده می شد، استفاده نمایید. شاید هنوز هم فرق میان هایلایت و لولایت برایتان واضخ نشده است پس پیشنهاد می کنم در ادامه با سایت باشعوری همراه باشید تا به سوال تفاوت میان هایلایت و لولایت مو چیست ؟ پاسخ دهیم.

تفاوت میان هایلایت و لولایت مو چیست ؟

اگر چه که شاید فکر کنید این دو کاملا یکسان است ولی اشتباه نکید ؛ تفاوت هایی نیز با هم دارند که در ادامه به ۴ نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

۱ – اگرچه هیچ قانونی برای هایلایت مو یا لولایت مو وجود ندارد اما معمولا هایلایت به روی موهای تیره مثل قهوه‌ای یا مشکی بهتر دیده می‌شود و لولایت نیز بهتر است به روی موهای روشن مثل قهوه‌ای روشن و بلوند انجام شود.

۲ – یک تفاوت هایلایت و لولایت مو که شاید اصلا توجهی به آن نداریم این است که چه بخواهیم چه نخواهیم برای روشن‌ تر شدن مو نیاز داریم تا از مواد روشن کننده مثل پودر دکلره یا کرم‌های دکلره استفاده کنیم که ممکن است به مو آسیب برسانند. بنابراین بین این دو، هایلایت ممکن است نسبت به لولایت برای مو مضرتر باشد.

۳ – اگرچه هم هایلایت مو هم لولایت مو برای عمق دادن و ایجاد حالتی متفاوت به مو انجام می‌شود اما یک تفاوت هایلایت و لولایت مو در این است که هایلایت در مو ایجاد حرکت و برق می‌کند در حالیکه لولایت بیشتر به مو حجم می‌دهد و این تصور را ایجاد می‌کند که موهای بیشتری دارید.

۴ – شاید جالب باشد بدانید هایلایت و لولایت نیز گاهی فصل خاص خودشان را دارند. مثلا هایلایت بیشتر به سبک آرایش تابستانی می‌خورد و انواع لولایت مو به دلیل اینکه رنگی تیره‌تر در آن دخیل است بیشتر مناسب فصل زمستان است.

انواع لولایت مو برای خانم های شیک و لاکچری

با بررسی ها و تحقیقاتی که داشته ایم متوجه شده ایم که یک سری رنگ موی لولایت از محبوبیت خاصی برخودار می باشند که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

نکته پایانی درباره لولایت مو

اگر مو های روشن‌تری دارید با دکلره می‌توانید هایلایت‌ های بلوند داشته باشید اما انتخاب دیگری برای شما لولایت می‌باشد. افراد با موهای روشن می‌توانند با لولایت به همان سایه‌ های زیبای هایلایت برسند در صورتی که این مزیت برای افراد با مو های تیره وجود ندارد. برای افراد مو قرمز هایلایت‌ های بلوند (مثلاً صورتی) یا لولایت‌ های قهوه‌ ای بسیار مناسب است.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

کرم موس صورت چیست

کرم موس صورت چیست و چه تاثیراتی بر روی پوست دارد ؟

کرم موس صورت چیست ؟ حتما تا به حال اسم کرم موس صورت به گوشتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *