خانه / گالری طوری / عکس پروفایل / عکس پروفایل کریستین رونالدو برای تلگرام و اینستاگرام

عکس پروفایل کریستین رونالدو برای تلگرام و اینستاگرام

بهترین عکس پروفایل کریستینو رونالدو

اگر می خواهید بهترین عکس پروفایل کریستین رونالدو برای شبکه های مجازی خود داشته باشید تا دوستان و آشنایان از دیدن این عکس ها متحیر شوند بهتر است در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

کریستیانو رونالدو در سال۲۰۰۷ با انتقال ۸۰ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رونالدو آمیزه‌ای از سرعت، قدرت بدنی، شوت‌های پر قدرت، تکنیک و حرکات نمایشی است. کریستیانو رونالدو یکی از سریعترین بازیکنان جهان و رکوردار بلندترین پرش در بین فوتبالیست‌های جهان است.

کریستیانو رونالدو در ۵ فوریه سال ۱۹۸۵ یا همون ۱۶ بهمن سال ۱۳۶۴در بین خانواده ای فقیر متولد شد.درکودکی بخاطر علاقه ی شدید به پاتریک کلایورت،با نام کلایورت نام برده می شد.

رونالدو خودش در مورد علاقه اش به فوتبال در کودکی می گوید به قدری عاشق فوتبال بوده که اگر توپی رو هم در اختیار نداشته با در هم کردن لنگه جوراب هایش خود رو سرگرم می کرده.ماریا دوس سانتوس معلم دوران ابتدایی رونالدو در مورد علاقه ی شدید رونالدو به فوتبال می گوید:«به یاد دارم کریس هر وقت اوقات آزادی پیدا می کرد به فوتبال می پرداخت.»

گالری عکس پروفایل کریستین رونالدو

اولین حضور کریستیانو در یک میدان واقعی فوتبال مربوط به پاییز سال ۱۹۹۳ میلادی در فونشال، زمین فوتبال آندورینیا است. اولین مربی که او را پیدا کرد، فرانسیسکو آفونسو، معلم دبستانِ خواهر کریستیانو بود. او ۲۵ سال در لیگ‌های نوجوانان جزایر مادیرا مشغول مربیگری بوده است.

اولین دعوت کریستیانو به تیم ملی کشورش، پرتغال، در روز ۱۴ اوت ۲۰۰۳ و بازی دوستانه با تیم قزاقستان اتفاق افتاد. روز ۱۷ آوریل ۱۹۹۷، کریستیانو ۱۲ ساله که برای اولین بار با هواپیما از شهر محل زادگاهش مادیرا، خارج شده و به سمت لیسبون رفته بود، در تست باشگاه اسپورتینگ مورد پذیرش قرار گرفت.

رونالدو آمیزه‌ای از سرعت، قدرت بدنی، شوت‌های پر قدرت و تکنیک است، او سریعترین بازیکن جهان است و رکوردار بلندترین پرش در بین فوتبالیست‌ های جهان است. در ادامه به عکس پروفایل کریستین رونالدو می پردازیم:

 

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *