خانه / گالری طوری / عکس پروفایل / ۲۰ عکس پروفایل نیمار جونیور برای واتساپ و تلگرام

۲۰ عکس پروفایل نیمار جونیور برای واتساپ و تلگرام

عکس پروفایل نیمار جونیور

در این پست شما عزیزان می توانید عکس پروفایل نیمار جونیور برای پیام رسان های واتساپ، تلگرام و اینستاگرام دانلود کنید که البته اگر یکی از طرفداران پر و پا قرص این بازیکن برزیلی هستید. پس با سایت باشعوری همراه باشید تا به صورت مختصر به بیوگرافی نیمار جونیور بپردازیم.

نیمار داسیلوا سانتوس جونیور به انگلیسی: Neymar da Silva Santos Junior در ۵ فوریه ۱۹۹۲ در سائوپائولو برزیل متولد شده است. استعداد فوتبالی نیمار از همان دوران کودکی نشات می گیرد به طوری که پدرش می گفت این پسر جز توپ فوتبال به هیچ چیز دیگر توجهی نمی کرد، خصلتی که البته بسیاری از ستاره های فوتبالیست همچون کریستیانو رونالدو  هم در خود داشتند.

نیمار از آن دسته بازیکنانی است که زندگی شخصی بسیار پر حاشیه‌ای دارد. از اقامت در خانه ۵ هزار متری در پاریس گرفته تا پدر شدن در سن ۱۹ سالگی. نیمار یک فرزند پسر به نام داوی لوکا دارد. رابطه او با خواهرش رافائلا بسیار صمیمی بوده و یک مسیحی معتقد است که ۱۰ درصد درآمد خود را به کلیسا اختصاص داده است. او هم اکنون با یک مدل به نام برونو مارکزی رابطه دارد.

گالری عکس نیمار جونیور برای پروفایل

لازم است ۲ نکته درمورد گالری عکس نیمار جونیور برای پروفایل برای شما طرفداران یادآوری کنم؛ اول اینکه برای باز شدن عکس ها می بایست بر روی آن ها کلیک کرده تا گالری برایتان باز شود و دوم اگر می خواهید عکس مورد علاقه خود را دانلود کنید، باید انگشت خود را بر روی عکس نگه داشته تا عبارت download… برایتان ظاهر شود.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *