خانه / گالری طوری / عکس پروفایل / عکس پروفایل عاشقانه بدون متن برای تلگرام و اینستاگرام

عکس پروفایل عاشقانه بدون متن برای تلگرام و اینستاگرام

دانلود عکس عاشقانه بدون متن برای پروفایل

عکس پروفایل عاشقانه بدون متن

عشق افسونی است که می‌تواند گرد و غبار زندگی هر روز را به ابری طلایی تبدیل کند. این عبارت دقیقاً به درستی قدرت عشق را تعریف می‌کند. برای بیشتر ما عشق واقعاً سوخت زندگی است. قدرت و توانایی لازم برای جنگیدن با مشکلات روزمره را به ما می‌دهد و کمکمان می‌کند از آنها سربلند بیرون آییم.

واقعاً خوش به حال آنهایی که عشق زندگیشان را یافته‌اند. اگر با کسی ازدواج کرده اید و احساس می‌کنید او همانی است که همیشه می‌خواستید، می‌توانید با ایجاد یک فضای رمانتیک او را هم عاشق خودتان کنید.

این برای آنهایی که مدت زمان طولانی است عاشق کسی بوده‌اند و می‌خواهند جادوی عشق را دوباره زنده کنند. ایجاد فضای عاشقانه و رمانتیک برای آنها که می‌خواهند یکنواختی زندگی روزمره‌شان را هم از بین ببرند خوب است.

گالری عکس عاشقانه بدون متن برای پروفایل

دوتایی با هم صحبت کردن ، قدم زدن گاه گاهی، به هم توجه کردن، نه اینکه روی دو مبل نشسته و به تلویزیون نگاه کنید، یا در حالی که با گوشی موبایل در دنیای مجازی هستید بگویید و بشنوید.

در واقع وجه اساسی وقت گذاشتن برای یکدیگر با هم بودن است، نه در کنار هم بودن. با هم بودن یعنی نگاه کردن به چشم های همسر در موقع حرف زدن، گوش دادن و در ضمن آن در پی کشف احساسات طرف مقابل بودن، قطع نکردن سخن او.

عاشق شدن آسان است و عاشق ماندن دشوار. همه ما میخوایم عشقمون تا همیشه تداوم داشته باشه و تا آخر عمر شادمانه و عاشقانه زندگی کنیم. برای دیدن عکس پروفایل عاشقانه بدون متن با سایت باشعوری همراه باشید.

شب وقتی زیبا است که بدانی
یک نفر، یک جایی از این دنیا
با تصویرسازی آغوش تو به خواب رفته است
و چه زیباتر می‌شود وقتی که آن یک نفر
همانی باشد که تو هم هرشب
در خیال خودت در آغوشش می‌گیری

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *