خانه / گالری طوری / عکس پروفایل / ۱۰ عکس نوشته ولادت حضرت معصومه و روز دختر مبارک برای پروفایل

۱۰ عکس نوشته ولادت حضرت معصومه و روز دختر مبارک برای پروفایل

عکس نوشته میلاد حضرت معصومه مبارک

عکس نوشته ولادت حضرت معصومه و روز دختر مبارک برای پروفایل

یکی از روزهایی که تمامی شیعیان جشن می گیرند؛ تولد و میلاد حضرت معصومه (ع) می باشد که به همین مناسبت، ولادت حضرت معصومه به روز دختر معروف می باشد (پس حواست باشه که این روز مخصوص دخترهای گل و پاک بوده که باید به آن ها تبریک ویژه گفت، پیشنهاد میکنم حتما یک هدیه یا یک شاخه گل برای دختری که میخوای بهش تبریک بگی، بخری)

اول از همه، این روز خجسته را به تمامی دختران ایرانی تبریک می گوییم و امیدواریم همیشه به مراد دلتان برسید. اما بهتر است بدانید که شما دختران ایرانی اینقدر برایمان عزیز هستید که سایت باشعوری تصمیم به تولید زیباترین و باکیفیت ترین عکس و جملات با موضوع “میلاد حضرت معصومه مبارک” را گرفته است که البته شما می توانید با خیال راحت آن ها را دانلود کنید (پیشنهاد می کنم که حتما از عکس نوشته های تبریک ولادت حضرت معصومه در پروفایل های اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و …. استفاده کنید تا جشنی در شبکه های مجازی راه بیاندازید)

گالری عکس نوشته میلاد حضرت معصومه مبارک

لازم است دوباره یادآوری کنم که این روز با سعادت به روز دختر معروف بوده و به همین مناسبت می توانید جذاب ترین عکس نوشته های تبریک روز دختر را با کلیک بر روی همین جمله قرمز، برای پروفایل های خودتان دانلود کنید تا با همین یک حرکت ساده، به دخترای عزیز و دوست داشتنی تبریک بگویید.

سایت باشعوری در تلاش است تا تمامی عکس نوشته های پروفایلی را برای شما عزیزان گرد آوری کند که به همین خاطر باید به جرات بگویم که همین حالا شما در یکی از منابع اصلی تولید عکس نوشته های مناسبتی و پروفایلی قرار دارید تا تمامی عکس ها را بتوانید به صورت گالری تماشا کنید و در اختیار داشته باشید.

قصه غم انگیز این بانوی بزرگوار این است؛ زمانی که برای دیدن برادرش، امام رضا به سفر می رود، در میان راه، بیمار شده و که البته به همین خاطر به قم می رود که در آنجا نیز حال ایشان وخیم شده و در نهایت در سن ۲۸ سالگی و در روز دوازدهم ربیع الثانی سال ۲۰۱ هجری قمری فوت می کنند که امروزه بارگاه ملکوتی و مرقد مطهرش که همچون خورشید میدرخشد، در شهر قم می باشد و همچنان فیض بخش و نورافشان دلها و جان های تشنه معارف حقانی است.

برایتان از بانویى سخن مى گویم كه بارگاه زیبایش، پناهگاه دل هاى عاشقى است كه شب هاى چهارشنبه در جمكران بیتوته مى كنند. به نیابت از شیعه در نیمه شب هاى كویرى قم، سر بر آستان حرم حضرت دوست مى سایند و براى ظهور گل نرگس دعا مى كنند و از بانوى كرامت، براى شكوفه دادن درخت اجابت استمداد مى طلبند.

*****

كویر براى حضورت نورانى مى‌شود و پنجره‌ها به شوق رویت، نیمه شبى را به سوى خورشید باز نمى‌شوند. كوچه پس كوچه هاى قم به یمن حضورت نورانى مى‌شوند و سرو هاى آزاد به احترامت قیام مى‌كنند.

*****

معصومه تفسیر معصومیت است كه روزگارى در مدینه طلوع كرد، معصومه اقامت غربت است در روزگار غربت نگاه ها، معصومه تفسیر بلند تبعیت است از ولایت.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *