خانه / گالری طوری / عکس پروفایل / ۱۰ عکس نوشته تسلیت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام برای پروفایل

۱۰ عکس نوشته تسلیت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام برای پروفایل

گالری عکس متن شهادت امام جعفر صادق

عکس نوشته تسلیت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام برای پروفایل

یکی دیگر سوگواری هایی که شیعیان در آن روز به عزاداری مشغول می شوند, شهادت امام جعفر صادق (ع) بوده که در این پست قصد داریم عکس و جملاتی را برای شما عزیزان تهیه کنیم تا از آن ها برای پروفایل های واتساپ، تلگرام و اینستاگرام خود استفاده کنید تا بتوانید به دوستان و اقوام خود نیز تسلیت بگویید.

لازم به ذکر بوده که وفات این بزرگوار در ۲۵ ماه شوال و به روایتی در نیمه ماه رجب سال ۱۴۸ رخ داده است و جالب است بدانید که امام جعفر صادق از القاب؛ صابر، فاضل و طاهر برخوردار بوده است و از آنجایی که وی در بیان و گفتار خویش همیشه راستگو بوده است، او را بیشتر به صادق می خواندند.

علت فوت یا شهادت امام جعفر صادق به روایت های مختلف: بسیاری از منابع متقدم شیعه و سنی از شهادت امام صادق سخن نگفته‌ اند. برخی از علماء شیعه همچون شیخ مفید درگذشت او را به مرگ طبیعی دانسته‌اند. برخی نیز با تکیه بر حدیثی که می‌گوید امامان با قتل از دنیا می‌روند، گفته‌ اند امام صادق علیه السلام شهید شده است. شیخ صدوق تصریح کرده است که امام صادق (ع) به دستور منصور دوانیقی و بر اثر مسمومیت از دنیا رفته است.

گالری عکس متن شهادت امام جعفر صادق

عکس هایی که در رابطه با شهادت امام جعفر صادق در سایت باشعوری تهیه شده؛ از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که می توانید به راحتی آن ها را دانلود کنید (برای دانلود عکس نوشته ها ابتدا انگشت خود را روی یکی از تصاویر نگه داشته تا عبارت «Downloade image» برایتان ظاهر شود سپس با کلیک بر روی آن می توانید، آن ها را در گالری گوشی خود ذخیره کنید) لازم به ذکر است که عکس ها به صورت گالری برای شما عزیزان گردآوری شده است تا بتوانید به صورت اسلاید به تماشا کردن آن ها بپردازید.

سبز آمدى، سرخ رفتى، حال آنکه سپید سپید زیستى و صداقت، تنها واژه‏اى است که برازنده نام توست. ای بزرگ مرد اسلام بهشت بر تو گوارا باد.

*****

تو از زلالى آینه، هر آینه فراترى.
در تو کرامت باران موج مى‏زند. با تلاوت قرآن هم آغوشى و دست‏هایت، مونس آسمان مدینه ‏اند…
شهادت امام صادق علیه السلام تسلیت باد.

*****

چگونه مویه نکنم؟!
در سوگ مولایی که عظمت نامش، آسمان را به تواضع وامی‌‏دارد!
چگونه به این اشک‏‌های‌ ناقابل بسنده کنم، که وسعت مصیبتت، فراتر از ادراک خاکی ما ناسوتیان است!
شهادت جانسوز رئیس مذهب تشیع و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق بر عموم مسلمانان جهان تشیع تعزیت و تسلیت باد.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *