خانه / گالری طوری / عکس پروفایل / ۱۰ عکس نوشته شاد دخترونه برای پروفایل | عکس های لاکچری و با حال

۱۰ عکس نوشته شاد دخترونه برای پروفایل | عکس های لاکچری و با حال

عکس پروفایل دخترونه شاد متن دار

عکس نوشته شاد دخترونه با کیفیت بالا تنها برای انسانها، به خصوص دخترانیست که به دنبال شادی و سرزندگی می گردند. انسانها در زندگی با بوجود آمدن مشغله ها کم کم شادی را فراموش می کنند و فقط در حال دویدن هستند، چرا که آنان معتقد اند که شادی و خوشبختی در پول و ثروت نهادینه شده است

اما با کمی تفکر می توان به این نتیجه رسید که با استفاده از این روش و دیدگاه دیگر شادی در زندگی ها باقی نمی ماند، دیگر خوشبختی معنایی ندارد و دنیا بدون شادی و لذت دیگر هیچ زیبایی ندارد؛ پس من صمیمانه از شما خواهشمندم که کمی زندگی را ساده تر گرفته و از آن لذت ببرید چرا که نهایتا برنده این بازی خود شما خواهید بود. در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

(باید دختر باشی تا بفهمی که میتونی در هر حالت زندگی “با تموم بالا و پایین ها” میتونی به زیباترین شکل، شاد باشی و اصلا به بدی و پستی های زندگی اعتنایی نکنی و فقط به مسیرت ادامه بدی، هر چند اینم بگم که تو این مسیر، آدم های مریضی هستند که انگار دوست ندارند لحظه های شاد و زیبایی تو رو ببینند و فقط می خوان با زخم زبون هاشون، تو رو ناراحت کنن…)

گالری عکس پروفایل دخترونه شاد

در این بخش قصد دارم ابتدا به شما مخاطبین جوان آیتم جذاب عکس نوشته های فاز سنگین دخترانه را پیشنهاد دهم، چرا که تلفیق کلمات تیکه دار گاهی خود شادی آفرین است. و اما اگر شما عزیزان قصد دانلود عکس ها با کیفیت ۱۰۸۰ برای پروفایل های تلگرام، اینستاگرام و واتساپ را دارید می توانید به راحتی رو آنها کلیک کنید و بعد از کمی نگه داشتن گزینه دانلود تصویر را انتخاب کنید و تصویر مورد نظر را دریافت کنید.

از شیخ بهایی پرسیدند :
سخت می گذرد، چه باید کرد؟
گفت: خودت که می گویی سخت می گذرد، سخت که نمی ماند
پس خدارا شکر که می گذرد و نمی ماند …

امروزت خوب یا بد گذشت و فردا روز دیگری است.
قدری شادی با خود به خانه ببر…
راه خانه ات را که یاد گرفت، فردا با پای خودش می آید ..‌.

خوشبختی و آرامش چیزی نیست که بخواهی آن رابه تملک خود درآوری …
خوشبختی و آرامش کیفیت تفکر توست…
حالت روحی توست، خوشبختی و آرامش وابسته به جهان درون توست…

ما همواره در تلاشیم که بهترین ها را در اختیار شما دوستان قرار دهیم و نهایتا امیدواریم که از تماشای عکس نوشته شاد دخترونه لذت برده باشید.

 

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *