خانه / گالری طوری / عکس نوشته سخنان بزرگان / عکس نوشته سخنان گاندی | ۱۲ جمله ناب و سنگین برای پروفایل

عکس نوشته سخنان گاندی | ۱۲ جمله ناب و سنگین برای پروفایل

عکس و جملات ماهاتما گاندی

عکس نوشته سخنان گاندی سیاستمدار و رهبر انقلاب هندوستان

ماهاتما گاندی اسطوره هندیست که پیشتر درباره آن در پست های سابق صحبت کردیم.حال من قصد دارم که کمی در ارتباط با شخصیت، نوع دیدگاه و طرز تفکر ایشان با شما صحبت کنم.

جالب است بدانید که در کره زمین کشور های متعددی وجود دارد، ولی هیچگاه این کشور ها با آرامش کنار یکدیگر قرار نگرفته اند. شاید این موضوع سوال بسیاری از ما ها باشد، که علت های جنگ ها را خوب متوجه نشویم اما من پس از تحقیق بسیار جواب را پیدا کردم ،که لازم به ذکر است که این موضوع ارتباط عجیبی با گاندی دارد. برای مطالعه زیباترین جملات گاندی در ادامه با سایت باشعوری همراه باشید.

(یکی از اصول هایی که گاندی برای رسیدن به استقلال و آزادی به پیروانش یاد می داد، انضباط درونی بوده که باید صد درصدی به آن پایبند باشند تا بتوانند یک حکومت با ریشه های قوی را بنیان گذاری کنند، جملات و متن های که از زبان گاندی منتشر شده است، همه ی آن ها را با عکس های وی جمع آوری کرده ایم و در یک قالب زیبا برایتان طراحی کرده ایم و از شما می خواهیم که بعد از دانلود آن ها از ما حمایت کنید چرا که برای طراحی عکس متن دار های گاندی، زمان های بسیاری صرف شده است تا آن ها را به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، پس برای حمایت از تیم ما می توانید عکس نوشته ها را در اینستاگرام تان با قید سایت باشعوری منتشر کنید)

گالری عکس و جملات ماهاتما گاندی

آیا واقعا دلیل این همه جنگ چیست؟ بله جواب واضح است تمام جنگ ها فقط بر سر قدرت بوده که یکسری از کشور ها قربانی آن شده و مجبور به جنگ برای محافظت از کشورشان می شوند.

اما چطور اسطوره ای همچون گاندی می آید و برسر انسانیت انقلاب می کند. چگونه می شود که یک انسان با داشتن آن مقدار از قدرت اما باز هم دغدغه های انسانی دارد و انقدر فروتن است. این دلیلی ندارد به جز وجود یک روح انسانی، بنظر من این تنها دلیل وجود همچین شخص بزرگی است.

پیشنهادی : عکس نوشته انگیزشی برای موفقیت

عکس پروفایل سخنان گاندی برای تلگرام و اینستاگرام

گاندی با باور های سختگیرانه خود که اول درباره خوش و بعد برای پیشرفت انسانها، توانست نام و یاد خود را بر ذهن عموم مردم جهان به یادگار بگذارد. او مردی گیاه خار بوده، که حتی میزان عشقش به حیوانات مانع خوردن گوشت در غذاهای متعدد شده است.

ماهاتما گاندی رهبر سیاسی هند بود که برای آزادی قیام کرد و دیدگاه و تفکر او کاملا مخالف خشونت و ترور بوده است که نهایتا خود او قربانی همین خشونت می شود،طوری که بدست مردم خودش به شهادت میرسد. همین اخلاق و تفکر نیک اوست که موجب شده افراد زیادی درباره او مطالعه می کنند و او را الگوی خود می دانند.

سپاسگزاریم که مارا تا پایان این پست همراهی کردید. امیدواریم که از مطالعه و مشاهده عکس نوشته سخنان گاندی لذت و بهره کافی برده باشید.

 

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *