خانه / گالری طوری / عکس نوشته سخنان بزرگان / عکس نوشته سخنان دکتر علی شریعتی برای پروفایل | جملات و متن های فلسفی

عکس نوشته سخنان دکتر علی شریعتی برای پروفایل | جملات و متن های فلسفی

گالری عکس دکتر علی شریعتی با متن و جملات

عکس نوشته سخنان دکتر علی شریعتی برای پروفایل

یکی مبارزان و فعالان سیاسی که البته بیشتر در حوزه جامعه شناسی در ایران فعالیت داشته است؛ شخصیت محبوب علی شریعتی می باشد که به شریعتی مَزینانی نیز معروف بوده است. ایشان یکی از فعالان مذهبی و سیاسی در دوران انقلاب اسلامی ایران بوده است.

جالب است بدانید که علی شریعتی برخلاف دیگر جوانان علم و آگاهیش به آموخته هایش در دوره دبیرستان و دانشسرا محدود نمی شد، وی با شوقی بسیار در محضر پدر فاضلش به کسب علم واقعی پرداخته و در آن سن و سال به آگاهی های چشمگیر دست یافته بود که تحصیلات درسی اش اعتبار چندانی در برابر آن آموخته ها نداشت.

علی شریعتی در بین سالهای ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ در فرانسه زندگی میکرد و در نهایت نیز در سن ۴۳ سالگی در انگلستان در گذشت که برخلاف وصیتش، در مکانی نزدیک حرم حضرت زینب خاکسپاری شده است. سایت باشعوری یکی از مرجع های رسمی عکس نوشته پروفایلی در موضوعات شخصیت های معروف بوده که در اینجا می توانید به همه ی آن ها دسترسی داشته باشید.

گالری عکس دکتر علی شریعتی با متن و جملات

علی شریعتی علاوه بر شهرتی که داشته است، سعی داشته تا ریشه های مذهب و سنت در جامعه اسلامی با افکار درست احیا سازد تا بتوان عدالت های یکسانی را برای مردم ایران فراهم سازد به همین دلیل، بیشتر فعالیت های وی در محور بشر دوستانه چرخیده است همین باعث شده تا طرفدارانی زیادی در همه اقشار به وجود آورد و نام و آوازه وی هنوز هم بر سر زبان ملت ایران شنیده می شود. (پیشنهاد می کنم حتما از عکس نوشته های حکیمانه گابریل گارسیا نیز استفاده نمایید)

عکس های دکتر علی شریعتی در قالب گالری برای شما عزیزان گردآوری شده است و همچنین سعی شده تا جملات و متن های طلایی ایشان را برایتان فراهم آوریم به طوری که با خواندن یک عکس نوشته، ساعت ها به فکر افتاده که چگونه این شخصیت به همچین ذهنیتی رسیده است.

“خواستم بگویم فاطمه دختر خدیجه بزرگ است، دیدم فاطمه نیست.
خواستم بگویم که فاطمه دختر محمد است، دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم که فاطمه همسر علی است، دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم که فاطمه مادر حسنین است، دیدم که فاطمه نیست.
خواستم بگویم که فاطمه مادر زینب است، باز دیدم که فاطمه نیست.
نه، این‌ها همه هست و این‌همه فاطمه نیست. فاطمه فاطمه است.”

 

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *