خانه / گالری طوری / عکس نوشته سخنان بزرگان / ۱۲ عکس نوشته سخنان برایان تریسی «جملات انگیزشی و ثروت ساز»

۱۲ عکس نوشته سخنان برایان تریسی «جملات انگیزشی و ثروت ساز»

گالری عکس و جملات برایان تریسی برای پروفایل

عکس نوشته سخنان برایان تریسی به همراه جملات کلیدی و انگیزشی

برایان تریسی به انگلیسی : Brian Tracy ، متولد سال ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا به دنیا آمد. برایان یک نوسنده در زمینه های خودیاری است، او کتاب های خود را به صورت گویا و فیلم در بسیاری از سمینار های موفقیت ارائه کرده است.

شاید برایتان سوال باشد که منظور از خودیاری چیست و یا اصلا موضوعات سمینار این فرد بزرگ در ارتباط با چیست؟ اما برای آشنایی بیشتر با برایان تریسی و پاسخ به سوالات خود با سایت باشعوری همراه شوید تا به بخش بعدی برویم.

گالری عکس و جملات برایان تریسی برای پروفایل

منظور از خودیاری همانطور که از اسمش پیداست یعنی کمک به خود برای پیشرفت شخصی در زندگی، و اما موضوعات اکثر سمینار های برایان تریسی در ارتباط با فروش، رهبری، استراتژی های کسب و کار و نهایتا مدیریت موثر می باشد.

آیا می دانید نظر برایان تریسی درباره افراد موفق و ناموفق چیست؟ برایان تریسی معتقد است که فرق این دو تنها در حرکت آنهاست، یعنی در حالی که افراد موفق تلاش کرده و برای رسیدن به موفقیت حرکت می کنند دقیقا در آن زمان افراد ناموفق درحاله بهانه آوردن و نشستن هستند. پس اگر شما در حال مطالعه این مقاله هستید یعنی اولین قدم را در مسیر موفقیت برداشته اید ،چرا که برایان تریسی فردیست که در ایران نماد مرد موفق غربی در زمینه های فروش، مدیریت و رهبری می باشد.

عکس نوشته های سخنان برایان تریسی برای پروفایل

برایان تریسی به واسطه تجربه هایی که در مسیر موفقیت خود کسب کرده بود، تصمیم می گیرد که این تجارب را که از فروش های موفق خود و همچنین سفرهای شگفت انگیزش جمع آوری کرده است با دیگران به اشتراک بگذارد. اینچنین بود که اولین سمینار های او در سال ۱۹۸۱ در کشور های آمریکا و کانادا برگزار شد. امیدواریم که از مطالعه و دانلود عکس های متن دار برایان تریسی بهره برده باشید. سپاسگزاریم که ما را تا پایان همراهی کردید.

 

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

گالری عکس نوشته رفیق جونم تولدت مبارک

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل | ۱۱ عکس و متن کوتاه برای دوست

عکس نوشته تبریک تولد به رفیق برای پروفایل اگر کل دنیا هم بهت پشت کنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *