خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / ریتوییت در توییتر چیست | آموزش تصویری Retweet کردن توییت دیگران

ریتوییت در توییتر چیست | آموزش تصویری Retweet کردن توییت دیگران

چگونه در توییتر ریتوییت کنیم

ریتوییت در توییتر به چه معناست؟

امروزه بازار توییتر در انواع شبکه های اجتماعی بسیار داغ شده است که در واقع تمامی اشخاص سیاسی و ستاره های معروف در توییتر از ارکان اصلی این شبکه به شمار می روند اما موضوعی که قصد داریم در این پست به شما عزیزان ارائه دهیم؛ توضیح کلی در مورد ریتوییت کردن در توییتر می باشد.

واژه ریتوییت که ریشه اصلی این لغت به زبان انگلیسی می باشد؛ به صورت «Retweet» نوشته می شود که اگر بخواهیم به زبان فارسی ترجمه کنیم، در واقع همان بازنشر می باشد. برای خیلی از دوستان این سوال پیش آمده که اصلا ریتوییت کردن در توییتر یعنی چی؟ و چه اتفاقی می افتد زمانی که ما ریتوییت می کنیم؟

فرض کنید که شما همین الان مشغول چک کردن توییتر خود هستید که در واقع توییت یا پست های زیادی از طرف دنبال شوندگان خود مشاهده می کنید. گاهی اوقات پیش می آید که از توییتی خوشتان می آید و می خواهید آن پست را با دیگران به اشتراک بگذارید که در واقع در همین نقطه قابلیت ریتوییت کردن به درد شما می خورد.

در اصل شما با ریتوییت کردن توییت شخص دیگر، قصد دارید تا آن پست را داخل پروفایل و صفحه خود بازنشر کنید تا فالوور های شما هم آن توییت را مشاهده کنند و به همین ترتیب، آن توییت با تمام مشخصات: (نام کاربری و هویت اصلی آن توییت) در صفحه توییتر شما نیز قرار می گیرد. حتما شما هم همین الان قصد retweet کردن در توییتر خود را دارید و به همین جهت برایتان این سوال پیش آمده که چگونه در توییتر ریتوییت کنیم؟ در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید تا آموزش تصویری ریتوییت کردن را به صورت دقیق به شما عزیزان ارائه دهیم.

چگونه در توییتر ریتوییت کنیم؟

برای ریتوییت کردن ابتدا شما باید توییت مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم؛ گزینه به شکل فلش در حال چرخش در دسترس می باشد که مختص به Retweet در توییتر می باشد. اگر دقت کنید یکسری ارقام در کنار آن گزینه وجود دارد که این ارقام نشان دهنده آمار ریتوییت شدن پست مورد نظر می باشد (برای مثال همانطور که در تصویر می بینید؛ یکی از توییت های کریستیانو رونالدو، ۶۱۵۵ دفعه از طرف دیگران ریتوییت شده است)

آموزش تصویری Retweet

پس از کلیک بر روی گزینه ریتوییت، شما می توانید به ۲ روش توییت خود را بازنشر دهید (در تصویر اشاره شده است)؛ با کلیک بر روی گزینه «Retweet» توییت مورد نظر مستقیما در صفحه شما ریتوییت می شود اما با کلیک بر روی «Retweet with comment» می توانید ریتوییت خود را همراه با متن، عکس یا ویدیو دلخواه منتشر کنید.

چگونگی ریتوییت کردن در توییتر

همانطور که در تصویر نیز می بینید، در قسمت «Add a comment» شما می توانید متن خود را تایپ کنید تا همراه با نظر شما در صفحه خود بازنشر شود. (پیشنهاد می کنم با آموزش خصوصی سازی حساب توییتر نیز همراه ما باشید)

ریتوییت چیست

حتی می توانید در کنار ریتوییت خود عکس یا ویدئو دلخواه نیز اضافه کنید که برای این کار می بایست روی گزینه گالری کلیک کنید تا به فهرست عکس و ویدئوی گوشی خود دسترسی پیدا کنید سپس با کلیک بر روی یکی از آن ها، عکس یا ویدئوی شما به صورت بزرگتر بالای ریتوییت شما قرار می گیرد.

نحوه ریتوییت گذاشتن در توییتر

در آخر نیز با کلیک بر روی دکمه آبی رنگ «Retweet» توییت بازنشر شده در پیج توییتر شما منتشر می شود و جالب است بدانید که فالوور یا دنبال کنندگان شما هم می توانند ریتوییت شما را ریتوییت کنند.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *