خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش دقیق رفع مشکل اسکرین شات تلگرام فقط در ۴ مرحله

آموزش دقیق رفع مشکل اسکرین شات تلگرام فقط در ۴ مرحله

چگونه از صفحه تلگرام اسکرین شات بگیریم

رفع مشکل اسکرین شات تلگرام همراه با تصاویر

حتما برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه از تلگرام اسکرین شات بگیریم و زمانی که وارد تلگرام خود می شوید و می خواهید از صفحه و چت تلگرام اسکرین شات بگیرید؛ یک زیر نویس برای شما ظاهر می شود که می گوید شما اجازه همچنین کاری را ندارید و حتما هم کلی اعصاب شما را دگرگون کرده است.

اما اصلا نگران نباشید بالاخره هر کاری برای خودش راه حلی دارد و برای شروع آموزش رفع مشکل اسکرین شات تلگرام پیشنهاد می کنم که حتما آخرین نسخه تلگرام را به روز رسانی کرده باشید و الباقی ماجرای خود را در ادامه با سایت باشعوری ادامه دهید.

چگونه از صفحه تلگرام اسکرین شات بگیریم

مرحله اول:

برای رفع مشکل اسکرین شات تلگرام در مرحله اول باید به تنظیمات تلگرام خود بروید؛ برای این کار ابتدا بر روی گزینه سه خط بالایی سمت چپ – بالا کلیک کنید تا نوار ابزار تلگرام برای شما باز شود. سپس همانطور که مشاهده می کنید بر روی گزینه Settings که یک آیکون چرخ دنده کنارش است ضربه بزنید.

حل مشکل اسکرین شات تلگرام

مرحله دوم:

همانطور که واضح است، در این قسمت نوار تنظیمات برای شما باز شده و شما باید به قسمت حریم خصوصی خود وارد شوید که در واقع برای این کار باید بر روی گزینه Privacy and Security کلیک کنید تا به مرحله بعد منتقل شوید.

حل مشکل اسکرین شات نگرفتن در تلگرام

مرحله سوم:

همانطور که در این قسمت مشاهده می کنید گزینه های زیادی برای شما وجود دارد که مربوط به حفظ حریم خصوصی شما می باشد که در واقع بسیار مفید هستند برای مثال در قسمت دوم (phone number) برای شما این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید شماره تلفن خود را از سایر مخاطبین خود پنهان کنید که البته برای این کار همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد بهتر است که تلگرام خود را به روز رسانی کنید. حال از ماجرای اسکرین شات خود دور نمی شویم و مستقیم به الباقی مراحل می پردازیم: در این قسمت شما باید بر روی گزینه Passcode Lock کلیک کنید

چگونه از صفحه تلگرام خود اسکرین شات بگیریم

مرحله چهارم:

همانطور که مشاهده می کنید این قسمت برای فعال کردن پسورد تلگرام می باشد که اگر بخواهید همین حالا نیز می توانید یک رمز برای تلگرام خود فعال کنید (البته اگر از قبل فعال کرده باشید برای ورود به این صفحه باید رمز خود را وارد کنید تا این مرحله برایتان باز شود) سپس همانطور که در پایین صفحه می بینید آخرین گزینه که عبارت Show app Content in Task Switcher درج شده است را باید فعال کنید تا از این به بعد بدون هیچ دردسری بتوانید از صفحه تلگرام خود اسکرین شات بگیرید

چگونه از صفحه چت تلگرام اسکرین شات بگیریم

چگونه در تلگرام دسکتاپ اسکرین شات بگیریم؟

برای اسکرین شات گرفتن از تلگرام دسکتاپ نیز ۲ روش برای شما عزیزان وجود دارد که به اختیار خود می توانید از هر کدام آن ها استفاده کنید:

گزینه اول که دقیقا بر روی خود کیبورد دستگاه شما اعمال شده است؛ وجود دارد. اگر با دقت به صفحه کیبورد خود نگاه کنید می بینید که یک دکمه به اسم Print Screen در اختیار شما بوده و از آن غافل بودید؛ این دکمه دقیقا همان اسکرین شات می باشد که اگر بر روی آن کلیک کنید:تصویر سیستم شما اسکرین شات گرفته می شود و در Clipboard شما ذخیره می شود و برای فرستادن آن به دیگران باید به چت مخاطب خود رفته و آن را Paste کنید (Ctrl + V)

روش دوم که خودم بیشتر اون رو می پسندم، استفاده از ابزار Snipping Tool می باشد. برای فعال کردن این ابزار کافیست که وارد قسمت Windows خود شوید و عبارت Snipping Tool را سرچ کنید که در حقیقت به شکل قیچی می باشد. حال با استفاده از آن به راحتی می توانید به اختیار خود از هر قسمتی که دوست داشتید اسکرین شات بگیرید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *