خانه / سبک زندگی / دکوراسیون / دکوراسیون داخلی شرکت گوگل ؛ فضایی که هر کارمندی را متحیر می کند

دکوراسیون داخلی شرکت گوگل ؛ فضایی که هر کارمندی را متحیر می کند

دکوراسیون داخلی شرکت گوگل – google office design

شرکت گوگل که یکی از قدرتمند ترین برند های جهانی می باشد جالب است بدانید که یکی از زیباترین و جذاب ترین دفاتر را برای پرسنل خود فراهم کرده است تا آن ها بتوانند با روحیه بیشتری به خلق ایده بپردازند.

البته ناگفته نماند که هر کسی هم شانس عضویت در این شرکت زیبا را ندارد چرا که شرکت گوگل برای جذب نیرو از مصاحبه های وحشتناکی استفاده می کند (یه چیزی تو مایه های الگوریتم) تا بتواند با استعداد ترین فرد را در شرکت خود استخدام کند.

بد نیست بدانید روزی ۱۰۰۰ رزومه به صورت متوسط روانه گوگل می شود و کسی که موفق به استخدام در آن شود قطعا فرد باهوش با توانمندی هایی گرانبها است. شایستگی های چنین کارمندی آنقدر زیاد می باشد که محور بودن کارمند در طراحی فضای کار و تمرکز بر نیاز های آنان در چیدمان هر اتاق امری است که گوگل با کمال میل خود را ملزم به آن نموده است.

طبق گفتگو هایی که با کمپانی گوگل شده است: «رمز موفقیت ما بدین صورت بوده که در دفاتر کاری، پرسنل را بر کارشان متمرکز نموده و چیز هایی که به نظز اضافی می آیند را حذف کنیم. ما به دنبال راهی هستیم تا سلامتی و نشاط کارمندان را ارتقا دهیم اما این آخرین هدف ما نیست بلکه می خواهیم کارمندانمان به وسیله همکاری با ما به فرد بهتری تبدیل شوند»

عکس هایی از طراحی دکوراسیون داخلی شرکت گوگل

در طراحی دکوراسیون داخلی شرکت گوگل ، ترکیبی از معماری مدرن و قدیمی دیده‌ می‌شود. تصاویر و نوشته‌ های روی دیوار، چراغ‌ ها و آویز‌ های سقفی، سالن کنفرانس با ظرفیت ۷۰ نفر و اتاق جلسات با امکانات برگزاری ویدئو کنفرانس، همگی به عصر ارتباطات و طراحی مدرن اشاره دارند؛ اما دیوارهایی با طرح آجر، حال و هوای قدیم و دوران‌های گذشته را در این دفتر کار ایجاد کرده است.

در حقیقت بعد از مرمت و تعمیرات دفتر گوگل، طراحی فضای داخلی این دفتر دوباره انجام شد. میز و صندلی‌ها و مبلمان اداری و بخشی از وسایل آشپزخانه‌ی کوچک این دفتر دوباره مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

شرکت گوگل تلاش کرده است از وسایل و متریال موجود در دفتر کار برای طراحی جدید این دفتر استفاده کند. طبق سفارش شرکت گوگل، طراحان سعی کرده‌اند برای طراحی دفتر جدید از متریال و تجهیزاتی استفاده کنند که کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می‌کند.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون داخلی شرکت گوگل این است که شرکت طراح در اجرای پروژه بر این نکته تمرکز داشته تا مصرف آب و انرژی را در این دفتر کار به حداقل برساند. در ادامه با سایت باشعوری همراه باشید تا با دیزاین داخلی شرکت گوگل آشنا شوید:

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

نکات مهم در خرید کاغذ دیواری

نکات مهم در خرید کاغذ دیواری ؛ طراحی منحصر به فرد دیوار خانه

نکات مهم در خرید کاغذ دیواری دیوار های خانه یکی از مهمترین ترین قسمت ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *