خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش حذف دوطرفه پیام در تلگرام فقط با ۴ کلیک

آموزش حذف دوطرفه پیام در تلگرام فقط با ۴ کلیک

چگونه پیام تلگرام را دوطرفه حذف کنیم

آموزش حذف دوطرفه پیام در تلگرام همراه با تصاویر

گاهی اوقات در هنگام چت کردن با مخاطبین خود، حتما برای شما پیش می آید که پیامی را به اشتباهی ارسال کرده اید و یا اینکه از فرستادن پیام خود پشیمان شده اید. در این جور مواقع شما افسوس می خورید که چرا من این پیام رو ارسال کردم اما نگران نباشید؛ چرا که تلگرام برای این قسمت از مشکل شما، قابلیت ویژه ای را ارائه داده است.

یعنی از این پس می توانید پیام چت را طوری حذف کنید که برای طرف مقابل شما هم حذف شود و دیگر دستش به جایی بند نباشد. اما دقت داشته باشید که شما فقط تا ۴۸ ساعت وقت دارید تا پیام را از تلگرام طرف مقابلتان پاک کنید که در واقع پس از پایان ۲ روز، شما دیگر نمی توانید پیام را از تلگرام مخاطب خود نیز حذف کنید.

(یکی از ترفند های که باید حتما یاد بگیرید؛ آموزش پنهان کردن عکس پروفایل تلگرام از دیگران بوده که به تازگی در تنظیمات پیام رسان تلگرام اعمال شده است و می توانید نسبت به مخفی کردن عکس پروفایل خود اقدام نمایید، حتما می دانید که پروفایل شما، روزانه توسط بسیاری از افراد چک می شود و اولین کاری که انجام می دهند؛ اینه که سریع به سراغ عکس پروفایل شخصی تان می روند اما اگر با ما همراه باشید، قول می دهیم که تمامی ترفند های مربوط به تلگرام را برای شما عزیزان شفاف سازی کنیم تا از این پس بتوانید مانند یک حرفه ای به تمام عیار در تلگرام حضور داشته باشید)

با این توصیفات برای بسیاری از دوستان این سوال پیش آمده که چگونه پیام تلگرام را دوطرفه حذف کنیم؟ برای پاسخ به این سوال در مرحله اول باید بگویم که حتما سری به Play Store خود بزنید تا از آپدیت بودن تلگرام تان باخبر شوید سپس در ادامه با سایت باشعوری همراه شوبد.

چگونه پیام تلگرام را دوطرفه حذف کنیم؟

اگر پیام رسان یا تلگرام شما چنین قابلیتی را ندارد پیشنهاد می کنم برای دانلود تلگرام با قابلیت حذف دو طرفه پیام ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دانلود تلگرام از پلی استور

برای شروع کار ابتدا باید به چت مخاطب مورد نظر وارد شوید و برای حذف چت در تلگرام برای طرف مقابل بهتر است بگویم که شما می توانید از ۲ گزینه استفاده کنید.

حذف دوطرفه پیام در تلگرام

اولین گزینه بدین صورت بوده که شما باید انگشت خود را روی پیام دلخواه خود نگه دارید تا گزینه هایی برای شما فعال شود. سپس همانطور که در بالای صفحه تلگرام خود مشاهده می کنید؛ یک آیکن به شکل سطل زباله وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید.

حذف پیام طرف مقابل در تلگرام

دومین گزینه هم به این صورت بوده که شما فقط کافیه انگشت خود را روی پیام مورد نظر کلیک کنید تا یک لیست کوتاه به نمایش درآید و همانطور که در تصویر مشخص است؛ گزینه ای به نام «Delete» به فارسی: حذف، وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید.

حذف دائمی پیام های تلگرام

خب فرقی نمی کند که شما از کدام یک از گزینه های پیشنهادی استفاده می کنید، مهم اینجاست که شما پس از کلیک بر روی گزینه سطل زباله یا «Delete» یک پیام برایتان به نمایش در می آید که از اطمینان حذف پیام از شما سوال کرده است و شما تنها کاری که باید انجام دهید، این است که تیک عبارت «Also delete for….» را فعال کنید که یعنی این پیام برای طرف مقابل هم حذف شود سپس بعد از تیک، بر روی Delete یا حذف کلیک کنید تا حذف دوطرفه پیام در تلگرام انجام شود.

حذف چت در تلگرام برای طرف مقابل

لازم به ذکر است که برای حذف پیام دوطرفه از آخرین نسخه یا ورژن تلگرام استفاده شده است و نکته پایانی که باید به آن اشاره کنم این است که پیامی که قصد حذف آن را دارید فرقی نمی کند که عکس، فیلم، استیکر، گیف یا متن باشد شما همه ی این فرمت ها را تنها تا ۲۴ ساعت وقت دارید که از تلگرام طرف مقابل خود نیز حذف کنید.

از اینکه توانستیم آموزش حذف دوطرفه پیام در تلگرام را برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم، بسیار خرسندیم و امیدواریم این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *