خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تصویری حذف دستگاه های متصل به اینستاگرام | با ۶ کلیک ساده

آموزش تصویری حذف دستگاه های متصل به اینستاگرام | با ۶ کلیک ساده

چگونه بفهمیم چند دستگاه به اکانت اینستاگرام ما متصل هستند

آموزش تصویری حذف دستگاه های متصل به اینستاگرام

امروزه اینستاگرام علاوه بر جذابیتی که برای کاربران دارد، قابلیت کسب و کار را نیز برای بسیاری از عزیزان به همراه دارد. از جهت دیگر، عزیزانی هستند که عکس های شخصی خود را در اینستاگرام می گذارند. از همه مهمتر؛ صفحه هایی در اینستاگرام وجود دارد که فالوور های زیادی در اختیار دارد.

همه ی این موارد را گفتیم تا به مسئله امنیتی اکانت اینستاگرام اشاره کنیم. همانطور که قبلا یادآوری کردیم؛ در تلگرام می توانید دسترسی دستگاه های ناشناس را لغو کنید. اینستاگرام نیز به تازگی قابلیتی اضافه کرده است تا به راحی بتوانید نشست های فعال را کنترل کنید. برای مثال شما یک پیج اینستاگرام دارید که نیازمند چندین ادمین می باشد اما با اضافه شدن ادمین ها باید مراقب باشید تا سایرین به اکانت شما دسترسی پیدا نکنند.

اما نگران نباشید؛ چرا که اگر همین الان هم چندین نفر ناشناس به حساب اینستاگرام تان وصل شده اند، به راحتی می توانید از این موضوع مطلع شوید. به همین خاطر اگر برایتان سوال پیش آمده که چگونه بفهمیم چند دستگاه به اکانت اینستاگرام ما متصل هستند؟ در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه بفهمیم چند دستگاه به اکانت اینستاگرام ما متصل هستند؟

ابتدا پیشنهاد میکنم که اینستاگرام خود را آپدیت کنید تا در روندی که در ادامه برایتان توضیح می دهم؛ هیچ مشکلی به وجود نیاد. زمانی که وارد اینستاگرام شده اید؛ به صفحه پروفایل خود مراجعه کرده و بر روی سه خطی بالای صفحه کلیک کنید و با باز شدن منوی دسترسی ها، روی گزینه «Setting» کلیک کنید تا وارد تنظیمات اینستاگرام شوید.

چگونه بفهمیم چند نفر در اکانت اینستاگرام ما هستند

پس از ورود به صفحه تنظیمات، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛ ششمین ردیف از بالا گزینه ای به نام «Security» به فارسی: (امنیت) برای شما عزیزان وجود دارد که باید روی این گزینه کلیک کنید.

نشست های فعال اینستاگرام کجاست

بعد از باز شدن صفحه تنظیمات امنیت، دومین گزینه «Login Activity» به فارسی: (فعالیت ورود به سیستم) در دسترس شما می باشد که امکان مشاهده دستگاه های متصل به اکانت اینستاگرام شما عزیزان را فراهم می کند.

چگونه بفهمیم چند نفر در اکانت اینستاگرام ما هستند

چگونه بفهمیم چه کسانی به اکانت اینستاگرام ما دسترسی دارند؟

این صفحه ای که در آن حضور دارید؛ دقیقا برای دیدن نشست های فعال در اینستاگرام می باشد که در واقع تمامی اشخاصی که به اکانت اینستاگرام شما متصل هستند، در اینجا همراه با لوکیشن (موقعیت) و نوع سیستم مشخص می شود.

مشاهده دستگاه های متصل به اکانت اینستاگرام

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛ حساب هایی که همین الان مشغول استفاده از اکانت باشند، با عبارت سبز رنگ «Active Now» مشخص میشود.

چگونه بفهمیم چه کسانی به اکانت اینستاگرام ما دسترسی دارند

برای حذف دستگاه های متصل به اینستاگرام شما، فقط کافیه که بر روی لوکیشن سیستم مورد نظر کلیک کنید تا سیستم مورد نظر به صورت واضح برایتان باز شود سپس با کلیک بر روی «Log Out» به فارسی: (خروج) نسبت به بیرون انداختن آن اقدام کنید.در نهایت نیز با کلیک بر روی کلمه «Okay» کار خود را یکسره کنید. البته در آخر نیز اینستاگرام به شما پیشنهاد که رمز یا پسوورد خود را تغییر دهید تا حسابتان امن بماند.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *