خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / جلوگیری از پاک شدن پیام های واتساپ با ۳ کلیک ساده

جلوگیری از پاک شدن پیام های واتساپ با ۳ کلیک ساده

چگونه حذف شدن خودکار پیام در چت شخصی را غیر فعال کنیم

جلوگیری از پاک شدن پیام های واتساپ همراه با تصاویر

یکی از پرمخاطب ترین پیام رسان که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، اپ whatsapp میباشد که با استفاده از آن می توانید بدون مشکل فیلترینگ با مخاطبین و دوستان خود چت و گفتگو داشته باشید. واتساپ با آپدیت هایی که منتشر می کند، محیط کاربری بهینه تری را برای کاربران مهیا می کند اما با تحقیقاتی که انجام داده ایم، متوجه شدیم که بسیاری از کاربران با مشکلی در واتساپ رو به رو هستند که جدیدا پس از انتشار آخرین نسخه، اتفاق افتاده است.

فرض کنید که همین حالا در واتساپ در حال چت کردن با دوست خود می باشید اما با محض اینکه از چت شخصی خارج می شوید؛ تمامی پیام ها به یکباره حذف می شود که این موضوع می تواند شما را بسیار ناراحت کند. البته لازم به نگرانی نیست چرا که شما به راحتی می توانید از پاک شدن ناگهانی پیام های واتساپ جلوگیری کنید.

بسیاری از دوستان به خاطر این موضوع با خود فکر می کنند که شاید طرف مقابل، دست به ریپورتی یا بلاکی به اشتباه زده است که به همین خاطر تصمیم می گیرند اکانت واتساپ خود را دیلیت اکانت کنند. اما نیازی به این کارا نیست چرا که واتساپ فقط به یک دلیل امنیتی، این قابلیت را فعال سازی کرده است. یکی دیگر عوامل همین مشکل این است که عکس پروفایل آن مخاطب از شما پنهان می شود.

پس اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه حذف شدن خودکار پیام در چت شخصی را غیر فعال کنیم؟ در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید تا تمامی مراحل را به صورت تصویری و قدم به قدم به شما عزیزان آموزش دهیم.

چگونه حذف شدن خودکار پیام در چت شخصی را غیر فعال کنیم؟

در همان چت شخصی که در حال گفتگو می باشید، باید در همان قیمت به تنظیمات مخاطب مورد نظر بروید که برای اینکار همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ باید روی نوار پروفایل آن شخص کلیک کنید. (اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه در واتساپ عکس را به صورت فایل بفرستیم؟ همین حالا روی لینک کلیک کنید تا با این ترفند آشنا شوید)

دلیل حذف شدن پیام های واتساپ

در صفحه تنظیمات پروفایل مخاطب، چندین گزینه قرار دارد که شما باید وارد تنظیمات رمزگذاری پیام ها شوید. در واقع مشکل پاک شدن پیام های واتساپ به این دلیل بوده که رمزگذاری آن مخاطب را تایید نکرده اید و به همین خاطر پیام ها به صورت ناگهانی پاک می شود. در این قسمت شما باید روی گزینه «Encryption» به فارسی: رمزگذاری، ضربه بزنید.

چرا پیام های چت شخصی واتساپ پاک میشه

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، یک QR کد در آن صفحه قرار دارد که چندین کد با شماره های مختلف نیز در پایین صفحه در دسترس می باشد اما شما تنها کاری که در این قسمت باید انجام دهید، این است که در بالای صفحه، روی گزینه «Enable» کلیک کنید تا رمزگذاری توسط شما تایید شود.

علت پاک شدن خودکار پیام های واتساپ

لازم به ذکر است که به تازگی در چت های گروهی واتساپ، قابلیتی اضافه شده است که با استفاده از آن می توانید تعیین کنید که پس از ارسال پیام، پنج ثانیه یا یک ساعت دیگر، به صورت خودکار حذف شود که این موضوع فعلا در چت های شخصی اعمال نشده است اما احتمالا پس از آپدیت های دیگر واتساپ، شاهد فعال شدن چنین قابلیتی در چت های شخصی می شویم. (از آنجایی که بسیاریاز عزیزان می پرسند که چگونه آنلاین بودن در واتساپ را مخفی کنیم؟ پس برای یادگیری بیشتر روی متن قرمز شده ضربه بزنید)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *