خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تغییر نام کاربری در توییتر اندروید | با ۳ کلیک ساده

آموزش تغییر نام کاربری در توییتر اندروید | با ۳ کلیک ساده

چگونه نام کاربری توییتر را تغییر دهیم

آموزش تغییر نام کاربری در توییتر اندروید همراه با تصاویر

یکی از اجزای اصلی پروفایل توییتر، نام کاربری یا همان Username می باشد که در اصل برای هویت صفحه توییتر است. اما نکته ای که در ابتدا لازم است بدانید که البته فکر کنم خودتان هم متوجه قضیه شده اید؛ این است که در پروفایل توییتر در واقع شما ۲ نوع نام کاربری دارید.

اولین نام کاربری که همان یوزرنیم شما است؛ مربوط به اسم اکانتی که ساخته اید می باشد و به هیچ وجه نمی توانید آن را عوض کنید. نوع دوم که به نام کاربری نمایشی معروف است، در واقع اسمی بوده که شما برای صفحه توییتر خود می گذارید که البته خودتان به راحتی می توانید آن را تغییر دهید و این همان موضوعی است که در این پست قصد داریم به شما آموزش دهیم.

بسیاری از دوستان به دلیل مبتدی بودن، نمی توانند نام کاربری خود را عوض کنند به همین دلیل برایشان سوال پیش می آید: چگونه نام کاربری توییتر را تغییر دهیم؟ برای آموزش کامل و تصویری در ادامه قدم به قدم با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه نام کاربری توییتر را تغییر دهیم؟

در اولین مرحله شما باید به صفحه پروفایل توییتر وارد شوید؛ در بالای صفحه روی عکس پروفایل توییتر کلیک کنید تا منوی دسترسی ها برایتان باز شود. سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ در ردیف اول، گزینه ای به نام «Profile» قرار دارد که باید روی آن ضربه بزنید.

عوض کردن نام کاربری توییتر

صفحه جدیدی که برایتان باز شده است مربوط به پروفایل توییتری شما می باشد که تمامی توییت ها و ریتوییت هایی که داشته اید، در این صفحه قرار می گیرد. از آنجایی که شما قصد تغییر نام کاربری در توییتر خود را دارید، باید روی دکمه «Edit Profile» تا دسترسی به ویرایش پروفایل برایتان باز شود.

تغییر نام نمایشی در توییتر اندروید

صفحه جدیدی که برایتان باز شده است در واقع می توانید تمامی مشخصات مربوط به پروفایل توییتری خود را ویرایش دهید که برای عوض کردن نام نمایشی، اولین ردیف، گزینه «Name» میباشد و شما به کلیک بر روی آن می توانید نام دلخواه خود را در آن قسمت قرار دهید.

عوض کردن یوزرنیم نمایشی توییتر

از دیگر تغییراتی که در ادامه می توانید انجام دهید؛ متن بیوگرافی،لوکیشن و موقعیت، وب سایت و تاریخ تولد می باشد که به اختیار خود می توانید آن ها را نیز کامل کنید و در آخر نیز روی کلمه «Save» کلیک کنید تا تغییراتی که انجام داده اید، اعمال شود.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *