خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / بهترین اپلیکیشن ادیت عکس حرفه ای | ۴ قابلیت جذاب برای ویرایش تصویر

بهترین اپلیکیشن ادیت عکس حرفه ای | ۴ قابلیت جذاب برای ویرایش تصویر

نرم افزار و برنامه ویرایش عکس اندروید حرفه ای

بهترین اپلیکیشن ادیت عکس حرفه ای با امکانات فتوشاپ

بسیاری از عزیزان برای اینکه جلوه هایی ویژه در تصویر و عکس های خود ایجاد کنند، نیاز دارند تا یک اپلیکیشن ویرایش عکس در گوشی خود نصب کنند و اگر همین حالا سراغ گوشی گوگل پلی و اپ استور خود بروید، هزاران اپ ادیت عکس می توانید پیدا کنید اما موضوع اینجاست که باید یک برنامه کار راه بنداز و با کیفیت در گوشی خود نصب کنید چرا که اکثر اپ ها به خوبی نمی توانند عکس را ویرایش کنند و قابلیت کمی در آن ها قرار دارد و اگر می خواهید نسخه کامل ابزار های آن اپ را داشته باشید، باید پول پرداخت کنید و از آنجایی که برای کاربران ایرانی، این گزینه سخت و دشوار است، پس بهتره که به دنبال برنامه ای بهتر باشید.

لازم به ذکر است که اگر می خواهید به صورت کاملا حرفه ای، تصویر سازی کنید، بهتره که از نرم افزار فتوشاپ در کامپیوتر استفاده کنید چرا که این نرم افزار، ابزار های بیشماری دارد که با استفاده از آن ها می توانید تغییرات ویژه ای روی تصویر انجام دهید. اما موضوع اینجاست که اکثر ما به نرم افزار فتوشاپ مسلط نیستیم و از جهتی هم می خواهیم فقط با همان گوشی، عکس را ادیت کنیم.

یعنی در واقع شما همین الان دنبال یک برنامه جادویی هستید که با استفاده از آن به راحتی بتوانید داخل موبایل، عکس را ویرایش کنید. سایت باشعوری یک سری از بهترین منبع برای یادگیری ترفند های اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی بوده که با کلی تحقیق متوجه شدیم که کلی برنامه ویرایش عکس وجود دارد اما بسیاری از آن ها کیفیت و کارایی بهینه ای برای شما ندارد.

بهترین اپلیکیشن برای ادیت عکس که تا به حال مورد پسند بسیاری از کاربران قرار گرفته؛ برنامه Snapsse می باشد که فقط کافیه آن را در گوشی خود نصب کنید، متوجه می شوید که قدرتمند تر از اسنپ سید برای ویرایش تصاویر وجود ندارد. در واقع مالک اپ snapseed ، شرکت گوگل می باشد و خود گوگل نیز تغییراتی برای بهینه سازی این برنامه انجام داده است تا با استفاده از آن بتوانید بی نظیر ترین افکت های خارق العاده را روی تصویر انجام دهید. اپلیکیشن اسنپ سید در دو سیستم عامل اندروید و آیفون قابل نصب می باشد که در ادامه، لینک دانلود گوگل پلی و اپ استور و همچنین ویژگی اپ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

  • دارا بودن ابزار قدرتمند Auto Correct برای تجزیه و تحلیل خودکار عکس های شما و تنظیم رنگ برای حرفه ای و واقعی تر شدن آن ها
  • امکان چرخش تصاویر به صورت ۹۰ درجه به سمت چپ و یا راست
  • امکان تنظیم تعادل رنگ سفید، اشباع، کنتراست و روشنایی عکس های شما
  • امکان ذخیره ی تصاویر ویرایش شده توسط کاربر بر روی حافظه ی گوشی
  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعیعک مانند اینستاگرام
  • دارا بودن افکت هایی بسیار زیبا و نوآورانه برای قرار دادن بر روی عکس ها
  • دارا بودن محیط کاربری بسیار ساده و کلاسیک و دم دست بودن تمام امکانات
  • کاملا رایگان بودن و بدون نیاز به اتصال اینترنت و کرک

نرم افزار و برنامه ویرایش عکس اندروید حرفه ای

لازم است در همین ابتدا ذکر کنم که اپ snapseed را نمی توانید به صورت مستقیم از استور ها دانلود کنید چرا که آن را از دسترسی کاربران ایرانی قطع کرده اند اما خب در ادامه به شما یک ترفند آموزش می دهم که با استفاده از آن نه تنها اپ اسنپ سید، بلکه با اپ و بازی هایی که با همین موضوع رو به رو شدید، به راحتی آن را در گوشی خود نصب کنید (برای اینکه بتوانیم مثال های تصویری و قدم به قدم را در ادامه برای شما عزیزان آماده کنیم، از گوشی اندروید استفاده شده است)

عزیزان اندرویدی دقت داشته باشید که ابتدا باید فیلترشکن VPN خود را روشن کنید سپس همانطور که در پاراگراف های فوق اشاره شده، برایتان آدرس مستقیم دانلود snapseed در گوگل پلی را گذاشته ایم اما یادتان باشد که به سرعت روی آن کلیک کنید چرا که برنامه در حالت اپ گوگل پلی برا تان ظاهر می شود، چیزی از شما میخواهم، اینه که روی دکمه مشکی نگه دارید سپس روی گزینه «Open in new tab» (باز کردن در صفحه جدید) ضربه بزنید.

برنامه ادیت عکس شاخ حرفه ای

با توجه به توضیح بالا شما باید گوگل پلی را در نسخه وب در کروم باز کنید (دقت داشته باشید که حتما در نسخه وب باز شود) همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید؛ دکمه سبز Install برایتان باز می باشد که باید روی آن کلیک کنید.

برنامه ای برای ویرایش تصویر

پس از ضربه روی گزینه فوق، گوگل از شما میخواهد که سیستم مورد نظر خود را تعیین کنید (در واقع ممکن است حساب جیمیل شما به چندین سیستم وصل باشد که در اینجا به شما نشان می دهد اما خب به تصویر نگاه کنید و روی شکل اصلی گوشی خود ضربه بزنید) سپس روی دکمه سبز Continue ضربه بزنید.

بهترین نرم افزار ادیت عکس برای عکاسان

در قدم بعدی، گوگل از شما میخواهد که پسورد حساب گوگل / جیمیل خود را وارد کنید (در نظر داشته باشید که کلا قبل از این ماجرا شما باید حساب جیمیل خود را روی chrome وصل کنید “اگر برای خود حساب جیمیل ندارید، همین حالا روی آموزش ساخت اکانت جیمیل کلیک کنید”) پس از وارد کردن رمز عبور، روی دکمه آبی رنگ Next ضربه بزنید.

دانلود بهترین برنامه ادیت عکس برای اندروید

پس از انجام مراحل فوق، همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید؛ یک پیام در وسط صفحه براتان ظاهر می شود که می گوید اپ تا لحظاتی دیگر اپلیکیشن ادیت عکس در گوشی شما نصب می شود. (اگر پس از چند دقیقه در گوشی شما نصب نشد، بهترین حالت اینه که فیلترشکن خود را تغییر دهید؛ یعنی مثلا از روی آمریکا به آلمان تغییر دهید)

برنامه برتر ویرایش عکس

پس از نصب اپلکیشن، زمانی که وارد برنامه شوید، همانطور که در تصویر فوق برای شما نشانه گذاری کرده ایم، روی کلمه Open کلیک کنید سپس یک یک پیام در وسط صفحه برایتان ظاهر می شود که از شما می خواهد، به فایل های گوشی شما دسترسی داشته باشد، یعنی اینکه شما تصاویر و گالری گوشی را در برنامه پیاده سازی کنید – در این قسمت روی گزینه Allow ضربه بزنید.

ویرایشگر حرفه ای عکس+امکانات فتوشاپ

پس از اعمال تغییرات فوق، شما باید عکسی را برای ویرایش انتخاب کنید که روی همان گزینه open کلیک کنید سپس همانطور که متوج شدید، تمامی عکس های در گوشی شما در اپ ظاهر می شود – پیشنهاد می کنم که روی گزینه سه خطی افقی در بالای صفحه کلیک کنید سپس از نوار دسترسی هایی که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم، روی گزینه Image ضربه بزنید.

اموزش ادیت حرفه ای عکس با گوشی

زمانی که تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده اید، در پایین صفحه سه گزینه در دسترس می باشد که به صورت پیشفرض روی Looks قرار دارد: در اینجا می توانید افکت های نور و روشنایی عکس را تعیین کنید. اما برای اینکه همه ابزار های ویرایش برایتان باز شود، باید روی گزینه «Tools» ضربه بزنید سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ لیست کامل ابزار آلات ادیت عکس برای تان ظاهر می شود که هر کدام از آنها کارایی خاصی را روی عکس اجرا می کند که در ادامه پرکاربردترین و حرفه ای ترین آن ها به شما عزیزان آموزش می دهیم.

نرم افزار افکت های زیبا برای عکس

یکی از ابزار های جالب اسنپ سید، Lens Blur می باشد که اگر روی آن کلیک کنید، دایره هایی روی تصویر برایتان باز می شود که در واقع اطراف دایره ها، کدر و تار شده و داخل دایره کامل واضح می باشد (البته در پایین صفحه گزینه ای قرار دارد که می توانید حالت دایره ای را به خطی و افقی تغییر دهید)

برنامه رایگان ویرایش عکس

گزینه فوق می تواند در اکثر تصاویر جلوه ای زیبا برای تان درست کند. برای مثال شما یک عکس از خود گرفته اید که حاشیه تصاویر چیزهایی در عکس افتاده که شما نمی خواهید آن ها در عکس معلوم باشد، با همین ترفند می توانید آن ها را از عکس محو کنید.

بهترین برنامه ویرایش عکس با تمام امکانات

یکی دیگر ابزار های کاربردی در نرم افزار ادیت عکس که به روتوش معروف بوده، ابزار Healing می باشد که با استفاده از آن می توانید چیز کوچکی در عکس را نسبت به محیط اطراف، یکپارچه کنید که البته خیلی جا ها می تواند برایتان مفید باشد – برای مثال می خواهید یک نقطه سفید را در صفحه سفید پاک کنید و با همین روش می توانید اجسام را نسب به حاشیه های آن یکسان کنید به طوری که انگار همچین چیزی وجود نداشته.

بهترین برنامه ادیت عکس برای موبایل

اگر می خواهید جلوه نقاشی شده به عکس خود دهید، می توانید از ابزار HDR Scape را انتخاب کنید تا عکس شما به صورت نقاشی در آید ، توجه داشته باشید که میزان و شدت نقاشی شدگی را می توانید با نگه داشتن انگشت روی صفحه از چپ به راست یا بالعکس، تنظیم کنید.

دانلود اپ فوتو ادیتور

یکی دیگر از ابزار هایی که به شخصه خیلی از آن استفاده کردم، ابزار Brush می باشد. فکر کنید که عکسی از خود انداخته اید و می خواهید تیرگی صورت خود را کمتر کنید و صورت خود را به سفیدی تغییر دهید. brush چنین قابلیتی را برای شما فراهم کرده است که برای مثال رنگ پوست را شناسایی می کند و برای تغییر رنگ آن فقط پوست صورت به رنگ سفیدی می رود (پس از انتخاب brush باید انگشت خود را به قسمت مورد نظر تصویر بکشید)

دانلود نرم افزار فوق حرفه ای ویرایش عکس اندروید

یکی از ابزارهای مفید و کاربردی ادیت عکس برای ، نوشتن متن در تصویر می باشد که بسیاری از دوستان خیلی این مورد برایشان حیاتی می باشد و می خواهند متنی روی تصویر بنویسند که دقیقا ابزاری به نام Text در اپ برای شما قرار دارد که می توانید با استفاده از آن متنی روی عکس بنویسید – برای مثال روی تصویر به انگلیسی تام هاردی تایپ کردم (لازم به ذکر است که اگر می خواهید متنی طولانی فارسی روی عکس تایپ کنید، این اپ جوابگو نمی باشد)

شما با snapseed می توانید بهترین ویرایشگر عکس را جهت ادیت برای اینستاگرام در گوشی خود نصب کنید اما خب همانطور که متوجه شدید، برای نوشتن متن روی عکس، زیاد نمیشه روی این برنامه حساب باز کرد. اگر می خواهید بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای story اینستاگرام را در اختیار داشته باشید؛ پیشنهاد می کنم در ادامه نیز سری به اپلیکیشن استوری ساز بزنید که چندین اپ های قوی برای طراحی استوری به شما پیشنهاد می شود.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *