خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آی جی تی وی اینستاگرام چیست ؛ انتشار ویدئو بیشتر از یک دقیقه

آی جی تی وی اینستاگرام چیست ؛ انتشار ویدئو بیشتر از یک دقیقه

چگونه در ای جی تی وی فیلم بزاریم

آموزش آی جی تی وی اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به یکی از قدرتمند ترین اپلیکیشن های شبکه اجتماعی تبدیل شده است حتی به گونه ای که هر کسی با هر توانی که دارد می تواند در این شبکه به درآمدزایی بپردازد. اینستاگرام به تازگی از یک نوع قابلیت جدید برخوردار شده است که به IGTV معروف می باشد.

در واقع IGTV مخفف instagram TV بوده که به معنای تلوزیون اینستاگرام می باشد. این قابلیت از سری پلتفرم های اینستاگرامی است که می توان گفت هدفشرقابت با شبکه ی یوتیوب می باشد و می توان پیش بینی کرد که در ۲ سال دیگر به جرات می تواند بیشتر از یوتیوب پیشرفت کند.

حتما برایتان پیش آمده که می خواهید ویدیو های خود را در اینستاگرام آپلود کنید اما بیشتر از یک دقیقه دستتان به جایی بند نیست که در نهایت برای ویدئو های چند دقیقه ای مجبور می شدید آن را به تکه های یک دقیقه ای تقسیم کنید تا بلکه بتوانید آن را در قالب یک پست انتشار دهید.

اما از این پس دیگر نگران همچین دردسری نخواهید بود چرا که از این پس میتوانید ویدئو های خود را به صورت ۱۰ دقیقه ای هم در قابلیت آی جی تی وی اینستاگرام منتشر کنید.

البته فعلا با همین مقدار زمان می توانید ویدئوی خود را در IGTV منتشر کنید که اگر از سلبریتی‌ ها و اینفلوئنسرهای معروف با فالوور های بالا باشید؛ جالب است بدانید که به راحتی تمام می توانید کلیپ های یک ساعتی هم از خود به اشتراک بگذارید.

ناگفته نماند که مقدار زمانی که برای انتشار ویدئوی شما تائین می شود در واقع به میزان جایگاه شما در اینستاگرام و تعداد فالوور های شما مربوط می شود اما خب همین که بتوان ویدئوی خود را به میزان ۱۰ دقیقه هم منتشر کرد باز هم جای شکرش باقیست و البته لازم به ذکر بوده که با آپدیت های بعدی اینستاگرام می توان برای بیشتر شدن این میزان زمان آی جی تی وی امیدوار بود.

به گفته ی آقای Kevin Systrom ؛ مدیر اجرایی اینستاگرام، برنامه تلوزیون اینستاگرام طوری طراحی شده است تا کاربران بتوانند ویدئو ها را به راحتی تماشا کنند و از قابلیت های منحصر به فردش این است که زمانی که شما IGTV اینستاگرام را باز میکنید، ویدئو ها به صورت خودکار پخش می شوند و لزومی در پلی کردن مخاطب ندارد که در واقع این همان نکته ای بوده که بسیاری از صاحب برند ها می توانند تبلیغات خود را به صورت هوشمندانه در اینستاگرام انجام دهند.

چگونه در اینستا ای جی تی وی بزاریم

از قابلیت های آی جی تی می توان اشاره کرد که مانند پست های اینستاگرامی می توانید آن را لایک کنید و کامنت بگذارید و در صورت تمایل آن را در حافظه اینستاگرام ذخیره کنید. همچنین یکی از قابلیت های GTV که مانند یوتیوب می باشد؛ کلمه مرور یا Up Next بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید کلیپ های مشابه و هم سطح را نیز دنبال کنید.

ناگفته نماند که از سری قابلیت هایی که آی جی تی وی را بسیار جذاب تر کرده است، امکان تماشای ویدئو به صورت تمام ابعاد افقی بوده که فقط کافی است انگشت خود را بر روی نشان کوچک مربعی بزنید تا ویدئو به صورت کامل برای شما پخش شود.

حال که به صورت کامل با مختصات IGTV اینستاگرام آشنا شده اید پس زمان را هدر ندهید و برای آموزش آی جی تی وی اینستاگرام با سایت باشعوری همراه شوید.

آموزش آی جی تی وی اینستاگرام

به ۲ صورت می توانید از آی جی تی وی اینستاگرام استفاده کنید. روش اول به این صورت بوده که شما عزیزان می توانید از خود اینستاگرام استفاده کنید البته ناگافته نماند که قبل از استفاده از این پلتفرم، حتما اینستاگرام خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید یا به روزرسانی کنید.

سپس بعد از باز کردن اپ اینستاگرام به قسمت خانه یا Home بروید و همانطور که گوشه ی بالا را میبینید یک آیکن به شکل تلویزیون وجود دارد که با کلیک بر روی آن وارد دنیای IGTV اینستاگرام خواهید شد.

روش دوم برای استفاده از ای جی تی وی بدین صورت بوده که شما می توانید اپلیکیشن IGTV را جداگانه در گوشی خود نصب کنید و کافی است مشخصات اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید. حتی می‌توانید با مشخصات متفاوت ثبت نام کنید. بعد از ورود به اپلیکیشن، به‌ طور خودکار روانه‌ ی بخش ویدیوها می‌شوید.

دانلود IGTV برای گوشی های اندروید

دانلود IGTV برای گوشی های آیفون

چگونه در ای جی تی وی فیلم بزاریم

چگونه در ای جی تی وی فیلم بزاریم

اصلا نگران طریقه گذاشتن آی جی تی وی اینستاگرام نباشید چرا که بسیار ساده می باشد. پس از این که وارد بخش igtv شدید؛ گوشه سمت راست – بالا : علامت مثبت + را بزنید که در واقع با این کار به گالری ویدئو های خود منتقل می شود حال فقط کافیست که یکی از ویدئو ها را انتخاب کنید (دقت داشته باشید که حتما باید ویدئوی شما بین ۱۵ ثانیه تا ۱۰ دقیقه باشد) در غیر این صورت اینستاگرام به شما هشدار می دهد.

تا یادم نرفته اینو هم اضافه کنم که بعضی از مواقع پیش میاد که کلیپ شما بین ۱۵ ثانیه تا ۱۰ دقیقه هست ولی باز هم اینستاگرام هشدار میده که نمیتونید این ویدئو رو منتشر کنید. اینجور مواقع اصلا نگران نباشید چرا این مشکل به خاطر این بوده که زمان ویدئوی شما ۰:۰ تایین شده که در واقع شما می توانید از سمت گالری خودتون با ادیت کردن زمانش، صفر رو به عدد تبدیل کنید (تجربه شخص زمان آپلود igtv)

بعد از اینکه بدون مشکل ویدئوی خود را انتخاب کردید، شما به راحتی وارد مرحله بعد خواهید شد که در واقع باید ابعاد ویدئوی خود را تائین کنید که به ۲ صورت افقی و عمودی می باشد. پس از آن وارد بخش کاور آی جی تی وی اینستاگرام می شوید که یا می توانید تکه ای از خود ویدئو رو انتخاب کنید یا با انتخاب گزینه add from Gallary ؛ از بخش گالری خود یک عکس کاور برای کلیپ خود انتخاب کنید.

پس از انتخاب کاور وارد مرحله نهایی آپلود ویدئو در IGTV می شوید که در واقع فقط کافیست که یک عنوان و یک متن برای کلیپ خود بنویسید و بعد از زدن بر روی کلمه Post ، ویدئوی شما در شبکه آی جی تی وی اینستاگرام منتشر و پخش می شود.

چگونه igtv را حذف کنیم

چگونه igtv را حذف کنیم

کار بسیار ساده ای است، فقط در همین حد بگم که ویدئوی IGTV خود را باز کنید و زمانی که در حال پخش میباشد؛ بر روی قسمت سه نقطه ویدئو (پایین – کنار آیکن اشتراک) بزنید که در نهایت پس از لمس کردن کلمه Delete ، فیلم شما از روی آی جی تی وی حذف می شود.

از قابلیت های اون سه نقطه، کلمه ی insight بوده که در واقع میزان آمار و بازدید ویدئوی آی جی تی وی شما را نشان می دهد (تعداد بازدید، لایک و کامنت). از این که تا پایان مقاله با مما همراه بودید بسیار خرسنیدم و در اخر نیز شما را به آموزش تگ محصول در اینستاگرام دعوت می کنم

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *