خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش چت کردن در اسکایپ | راهنمای کامل Chat Skype

آموزش چت کردن در اسکایپ | راهنمای کامل Chat Skype

چگونه در اسکایپ چت کنیم

آموزش چت کردن در اسکایپ همراه با تصاویر

یکی از اپلیکیشن های پرکاربرد برای برقرای ارتباط با مخاطبین، نرم افزار Skype می باشد که با استفاده از آن به راحتی می توانید تماس های صورتی و تصویری با دوستان بدون هیچ مشکلی برقرار کنید.

علاوه بر ویژگی های فوق، اسکایپ؛ شرایط چت کردن را نیز برایتان فراهم کرده است که خب چی از این بهتر. یعنی شما می توانید به صورت متنی نیز با مخاطبین خود در تماس باشید و فایل های صوتی، تصویری و ویدئویی را با آن ها به اشتراک بگذارید.

بسیاری از عزیزان هستند که به تازگی اپ اسکایپ را در موبایل خود نصب کرده اند، به همین خاطر نمی دانند که چطور می توانند در این فضا با مخاطبین Chat کنند و برایشان سوال پیش می آید که چگونه در اسکایپ چت کنیم؟ پس برای یادگیری، در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه در اسکایپ چت کنیم؟

بعد از اینکه وارد اسکایپ شدید، به صفحه Chat بروید اما از آنجایی که هیچ گفتگویی از قبل نداشته اید، این صفحه فعلا خالی است پس ابتدا باید سراغ مخاطب مورد نظر بروید

برای چت کردن در اسکایپ؛ ابتدا بر روی دکمه دایره ای شکل که در وسط آن طرح قلم می باشد، کلیک کنید تا تمامی مخاطبینی که از اسکایپ استفاده می کنند، برایتان ظاهر شود. (در ادامه با آموزش تغییر عکس پروفایل اسکایپ همراه ما باشید)

نحوه چت کردن با دوستان در اسکایپ

بر روی یکی از مخاطبین کلیک کنید تا صفحه چت و گفتگو برایتان باز شود. همانطور که متوجه شدید، در این قسمت به راحتی می توانید با طرف مقابل چت کنید. بر روی «Type a message» ضربه بزنید و گفتگوی خود را شروع کنید.

آموزش کار با اسکایپ

یک آیکن به شکل میکروفون در کنار باکس type نیز در دسترس تان می باشد تا بتوانید با مخاطب خود به صورت «Voice» نیز چت کنید. در گوشه پایین – سمت چت نیز یک علامت مثبت + برای شما اعمال شده است که در ادامه به تمامی جزئیات اشاره می کنیم.

روش کار با skype در موبایل

  • با کلیک بر روی «Photo» می توانید از گالری موبایل خود، عکس مورد نظر را به اشتراک بگذارید.
  • با استفاده از گزینه «Videos» نیز می توانید فیلم و ویدیو خود را در چت بفرستید.
  • اگر قصد ارسال فایلی را در چت داشته باشید؛ با کلیک بر روی «File» به تمامی فایل های گوشی خود دسترسی پیدا می کنید که در آخر آن را در چت ارسال می کنید.
  • اگر بخواهید یکی از مخاطبین خود را به اشتراک بگذارید، با گزینه «Contact» می توانید اسکایپ مخاطبی را در چت بفرستید.
  • اگر در حال حاضر جایی هستید که می خواهید موقعیت دقیق خود را در چت اعلام کنید، با گزینه «Location» می توانید موقعیت خود را ارسال کنید.
  • گزینه «Schedule a Call» برای این است که بخواهید یک زمان خاص را برای تماس با دوست خود فیکس کنید که هر دوی شما طبق همان ساعت با یکدیگر در تماس باشید (آلارم گذاشتن برای تماس)
  • گزینه «Create Poll» بسیار جالب می باشد که به زبان فارسی: نظرسنجی بوده و با این قابلیت می توانید یک سوال یا جمله با چندین جواب را در اختیار مخاطب خود قرار داده تا او بر روی جواب درست کلیک کند. (از قابلیت جدید نظرسنجی با پاسخ صحیح در کانال تلگرام با خیر هستید؟)
اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *