خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش قفل اثر انگشت واتساپ تنها با ۵ کلیک ساده

آموزش قفل اثر انگشت واتساپ تنها با ۵ کلیک ساده

چگونه برای واتساپ قفل اثر انگشت بگذاریم

آموزش قفل اثر انگشت واتساپ همراه با تصاویر

حتما شما هم به تازگی قصد دارید که واتساپ خود را قفل کنید تا از شر آدم های فضول خلاص شوید اما دیگر نمی توان به پسورد گذاشتن در واتساپ هم اطمینان داشت چرا که بعد از مدتی رقم هایش برملا می شود. پس اگر می خواهید که برای واتساپ خود قفل اثر انگشت بگذارید باید بگویم که تا چند وقت پیش این کار امکان پذیر نبود.

تا این که واتساپ در چند روز اخیر نسخه جدیدش را ارائه داد که به همراهش قابلیت Fingerprint Lock اضافه شد و خوشبختانه از این پس می توانید با خیال راحت، واتساپ خود را با اثر انگشت قفل کنید.

اگر برایتان سوال پیش آمده که چگونه برای واتساپ قفل اثر انگشت بگذاریم؟ در ابتدا باید بگویم که حتما سری به Play Store بزنید و واتساپ خود را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید سپس در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید تا به صورت تصویری برایتان توضیح دهیم.

به روزرسانی واتساپ از پلی استور

چگونه برای واتساپ قفل اثر انگشت بگذاریم؟

مرحله اول: برای شروع کار همانطور خودتان در جریان هستید، باید به بخش Setting واتساپ مراجعه کنید (۳ نقطه ای که در بالای صفحه وجود دارد را کلیک کنید) سپس بعد از وارد شدن به بخش تنظیمات، زیر عکس پروفایل شما یک گزینه به نام «Account» وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید.

آموزش قفل اثر انگشت واتساپ

مرحله دوم: پس از باز شدن صفحه ی Account یا حساب شما، همانطور که واضح می باشد؛ چندین گزینه برایتان وجود دارد که به منظور قفل گذاری واتساپ باید به قسمت حریم خصوصی وارد شوید پس در اینجا بر روی گزینه «Privacy» کلیک کنید.

چطوری میتونم واتساپ رو اثر انگشت بزارم

مرحله سوم: بعد از وارد شدن به قسمت حریم خصوصی شما با گزینه های زیادی رو به رو می شوید اما اگر واتساپ خود را به روزرسانی کرده باشید؛ آخرین گزینه «Fingerprint lock» برای شما اضافه می شود که باید روی آن کلیک کنید.

روش اثر انگشتی کردن قفل واتساپ

مرحله چهارم: پس از وارد شدن به قسمت قفل اثر انگشت، دکمه ای برای شما وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید که پس از اینکار در پایین صفحه واتساپ از شما می خواهد که اثر انگشت خود را بر روی سنسور قرار دهید (نکته: سنسور اثر انگشت در هر گوشی می توانید متفاوت باشد؛ برای مثال ما از موبایل سامسونگ استفاده کرده ایم که سنسور اثر انگشتش روی دکمه Home قرار دارد) تبریک میگم، از این پس شما می توانید واتساپ خود را تنها با انگشت خودتان باز کنید.

باز شدن واتساپ با اثر انگشت

تنظیمات قفل اثر انگشت واتساپ

پس از فعال کردن قفل اثر انگشت واتساپ، در همان گزینه «Fingerprint lock» یک صفحه کوتاه برایتان باز می شود که مربوط به تنظیمات آن می باشد. اولین گزینه که «Unlock with Fingerprint» بوده برای زمانی است که شما دیگر نمی خواهید از قابلیت قفل اثر انگشت استفاده کنید و با کلیک بر روی دکمه کناری اش، غیر فعال می شود.

تنظیمات قفل اثر انگشت واتساپ

قسمت «Automatically lock» می تواند برایتان مفید باشد چرا که در این قسمت می توانید تعریف کنید: پس از خروج از واتساپ تا چه زمانی به بعد قفل شود که ۳ گزینه (فورا – بعد از یک دقیقه – بعد از ۳۰ دقیقه) وجود دارد.

گزینه آخر که با عبارت «Show Content in notifications» می باشد در حقیقت بیانگر نوتیفیکیشن یا اعلانات چت های شما می باشد که در بالای گوشی شما ظاهر می باشد و به صورت اختیاری می توانید آن را غیر فعال کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *