خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش فعال کردن حالت شب توییتر | قابلیت Dark mode

آموزش فعال کردن حالت شب توییتر | قابلیت Dark mode

چگونه حالت شب و تم سیاه توییتر را فعال کنیم

آموزش فعال کردن حالت شب توییتر همراه با تصاویر

امروزه تعداد کاربران شبکه اجتماعی توییتر به شدت افزایش پیدا کرده است که به همین جهت این موضوع را نباید نادیده گرفت؛ زمان بیشتری هم صرف چک کردن توییتر از طرف کاربران می شود. توییتر برای این که چشمان کاربران از روشنایی تم صفحه خسته نشود، قابلیتی به صورت Dark mode را در اختیار کاربران قرار داده است.

با فعال کردن گزینه Dark mode به فارسی (حالت شب یا تاریک) در واقع تم توییتر شما به رنگ سیاه درمی آید و چشمان شما کمتر در معرض آسیب نور صفحه قرار می گیرد که البته این قابلیت بین کاربران بسیار محبوب می باشد چرا که تم مشکی بسیار شیک و جذاب جلوه می دهد.

اما سوالی که برای بسیاری از دوستان و کاربران عزیز در این موضوع پیش آمده این است که چگونه حالت شب و تم سیاه توییتر را فعال کنیم؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید تا به صورت گام به گام و تصویری کمکتان کنیم.

چگونه حالت شب و تم سیاه توییتر را فعال کنیم؟

برای شروع کار همانطور که خودتان هم در جریان هستید، می بایست به بخش تنظیمات توییتر مراجعه کنید: در بالای صفحه که عکس پروفایلتان قرار دارد، کلیک کنید تا نوار دسترسی های توییتر برایتان باز شود سپس همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم؛ گزینه ای با عبارت Settings and privacy وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید.

آموزش تصویری فعال کردن حالت شب توییتر

پس از این که صفحه ی تنظیمات توییتر برایتان باز شد، به قسمت General دقت کنید که یک عبارت 《Display and Sound》 در دسترس تان قرار دارد که برای فعال کردن تم مشکی توییتر باید روی این گزینه کلیک کنید.

مشکی کردن تم توییتر

پس باز شدن تنظیمات صفحه نمایش و صدا، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم، گزینه ای با عبارت 《Dark mode》 وجود دارد که رو حالت off می باشد و شما پس از کلیک بر روی آن، به حالت On تغییر می دهید. به محض on شدن، صفحه نمایش توییتر مشکی می شود که در واقع کار شما به پایان رسیده است.

تاریک کردن صفحه نمایش توییتر

نکته: یک گزینه Dark mode appearance نیز برایتان وجود دارد که با کلیک بر روی آن، ۲ گزینه Dim و Lights out در دسترس می باشد: در واثع این دو گزینه، ۲ رنگ متفاوت تاریک می باشند که حالت Dim به صورت تاریک سورمه ای و Lights out به صورت تاریک مشکی می باشد و شما به سلیقه خود می توانید یکی را انتخاب نمایید.

فعال کردن حالت شب در توییتر

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *