خانه / کسب و کار / دیجیتال مارکتینگ / آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام | با ۴ راهکار ساده

آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام | با ۴ راهکار ساده

چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم

آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام

امروزه با گسترش عصر اینترنت و از همه مهمتر شبکه های اجتماعی به نوعی کسب درآمد نسبت به گذشته بسیار آسان تر شده است به گونه ای که می توان بدون داشتن شرکت و پرسنل، تنها با یک خط اینترنت و اکانت اینستاگرام، درآمد میلیونی برای خود ایجاد کنید.

اگر بخواهیم بیشتر به این مسئله نگاه کنیم می بینم که یک بازار پرجمعیت داخل گوشی تلفن شما می باشد به عنوان مثال: در موتور جستجوی گوگل؛ روزانه میلیارد ها سرچ از طرف مخاطبین انجام می شود که نتیجه ی آن وارد شدن آن ها به سایت های گوناگون می باشد که همین نکته نشان می دهد که امروزه بازار اصلی در واقع در خود مسیر اینترنت جاری شده است و از شبکه های بزرگ این بازار ها می توان به گوگل، یوتیوب، فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و … اشاره کرد.

اما از موضوع اصلی خود دور نمیشیم که در واقع در این پست قصد داریم ایده های کسب درآمد از اینستاگرام را برای شما عزیزان شفاف سازی کنیم ولی قبل از آن یک نکته ای را برای شما مطرح میکنم و آن هم میزان زمانی است که برای پیج خود می گذارید. در واقع کلید طلایی یا حلال مشکلات؛ صبر می باشد اگر این کلمه رو در کار خود ادغام کنید، صد در صد شاهد نتیجه ی کار خود خواهید بود.

در واقع برای افزایش فالوور در اینستاگرام حتما باید به موضوع دقت داشت که یک استراتژی یا برنامه ای برای پیج خود تنظیم کنید تا طبق همان الگو شروع به تولید محتوا کنید و ناگفته نماند که امروزه تولید محتوای نقش امپراطوری را برای هر کسب کار دارد و نباید نسبت به این قضیه بی تفاوت بود.

(نمیدونم کجایی و چیکار می کنی اما خوب به حرفام گوش کن ببین چی میگم، از وقتی که اینستاگرام رو توی گوشیت نصب کردی، حتما متوجه شدی که وقتی میری داخل اینستا تا زمانی که خارج میشی، ساعت رو نگاه میکنی و میبینی که یا خداااا من ۲ ساعت توی اینستا چیکار میکردم؟؟؟ چرا انقدر وقت خودم رو میسوزونم؟؟؟؟ اصلا چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ اگر این سوال توی ذهنت پیش اومده، باید بگم همین الان که توی گوگل سرچ کردی برای کسب درآمد، همین خودش قدم اول رو نشون میده برای پیشرفت چرا که خیلی ها هنوز به همین طرز تفکر نرسیدند که شما الان میخوای به دستش بیاری…

اینو بدون دوست من که فضای مجازی و اینترنت میتونه خیلی بیشتر از بازار حقیقی باشه و دلیلش هم اینه که مردم بیشتر وقت خودشونو توی اینستاگرام و پیام رسان های دیگر میگذرونن که همین باعث میشه تا برای افرادی مثل شما، این بازار رو به دید رودخانه ای پر از ماهی ببینند تا اینکه خودشون مثل ماهی شنا کنند پس آگاه باش و ایمان بیار که میتونی دقیقا مثل صیاد ماهی توی اینستا باشی که قلابت گیر میکنه به مشتری های هدفی که از دنبال کننده ها بهت سر میزنند… یه چیز دیگه هم باید در ابتدای قدم برداشتن به سوی کسب ثروت از اینستاگرام بدونی و اونم اینه که اگر ایده ای داری و میخوای توی اینستاگرام اجراش کنی، همیشه صبر داشته باش و با عشق و وقت دادن به کار میتونی بهترین نتیجه مطلوب رو در نمودار رشد خودت ترسیم کنی )

چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

در ادامه به ۴ نکته ای که قرار است شما عزیزان را به درآمدزایی برساند؛ اشاره شده است که اگر بخواهید هر کدام را طبق اصول و برنامه ریزی پیش بگیرید، شک نکنید که حتما به آن نتیجه ی مطلوب می رسید پس اگر آماده هستید با انرژی و انگیزه با سایت باشعوری همراه باشید.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

۱ – تولید محتوای چشم نواز

منظور از تولید محتوای چشم نواز در واقع ایجاد پست هایی است که در آن به خوبی از استراتژی روانشناسی رنگ ها برخودار می باشد برای مثال فکرش را بکنید که شما یک پیجی در اینستاگرام دارید که موضوع آن عکس نوشته می باشد؛ در واقع شما با سلیقه ی خود عکس نوشته هایی را تولید می کنید که هر شخصی وارد کانال شما می شود محال است که شما را Follow نکند چرا که شما به خوبی توانسته اید رنگ آمیزی پست ها را به گونه تنظیم کنید که با مخاطبین نوعی ارتباط برقرار کرده باشید.

البته برای اینکار نیاز است کمی مهارت خود را تقویت کنید برای مثال بهتر است یک دوره آموزشی برای کار با فتوشاپ تنظیم کنید تا بتوانید به خوبی عکس و تصویر تولید کنید. البته اپلیکیشن هایی هم در این حوضه طراحی شده است که دیگر کار را برای شما آسان تر کرده است و نیازی نیست با نرم افزار های سخت کار کنید

برای مثال اپلیکیشن CANVA می تواند بهترین گزینه برای یک شروع عالی باشد و فقط کافیه که اونو داخل گوشی خود نصب کنید و حتما هم می دانم که شیفته ی این اپلیکیشن خواهید شد البته برای سهولت کار پیشنهاد می کنم از نسخه وب در کامپیوتر خود از آن استفاده کنید چرا که داخل گوشی کار کردن با این نرم افزار کمی سخت می باشد.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام

۲ – راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام

اگر قصد فروش محصولی را دارید بهتر است بگویم که فروش آنلاین می تواند روند صعودی را برای شما به ارمغان آورد چرا که همانطور که ابتدا به این موضوع اشاره شد؛ فروش آنلاین می تواند یک سکوی درآمد هنگفت را برای شما به وجود آورد. یعنی شما می توانید به گونه ای تولید محتوا کنید که مخاطبین بتوانند در آخر به سمت محصول شما رجوع کرده و خریدشان را به صورت آنلاین انجام دهند.

البته برای این کار لازم است که حتما مسیر های خود را به درستی بسازید. برای حرفه ای تر شدن فروش محصول بهتر است که در قدم اول یک سایت برای خود راه اندازی کنید و محصولات خود را به درستی در آن بچینید و در ادامه نیز به یکی از قابلیت های جالب اینستاگرام اشاره می کنیم:

این قابلیت جالب به این گونه است که می توانید سایت فروشگاهی خود را به اکانت اینستاگرام خود متصل کنید و از این پس نیز محصولات خود را در قالب یک پست در اینستاگرام منتشر کنید که در نهایت زمانی که شخصی به پیج اینستاگرامی شما وارد می شود و پست محصول شما را میبیند با کلیک کردن بر روی آن پست می تواند از قیمت آن محصول مطلع شود و به راحتی لینک وب سایت محصول مورد نظر نیز برایش باز می شود که واقعا می تواند فروش شما را افزایش دهد.

این قابلیت که به تگ محصول اینستاگرام معروف شده است باعث شده تا بسیاری از فروشگاه های اینترنتی از این پس محصولات خود را در اینستاگرام نیز به فروش بگذارند (البته قبل از این قابلیت نیز می توانستید محصول خود را در پیج تبلیغ کنید اما به این صورت حرفه ای نبوده)

پولدار شدن از اینستاگرام

۳ – ایجاد کلیپ های آی جی تی وی

یکی دیگر از قابلیت هایی که جدیدا اینستاگرام عرضه کرده است؛ ویژگی آی جی تی وی IGTV می باشد که در حقیقت شباهت زیادی به یوتیوب دارد و دقیقا هم می خواهد با خود یوتیوب مقابله کند یعنی شما از این پس می توانید ویدئو های بیشتر از یک دقیقه نیز در پیج خود منتشر کنید (البته کمتر از ۱۰ دقیقه).

خب حتما می پرسید که چطور کسب درآمد کنیم؟ موضوع کاملا واضح است؛ شما اگر بتوانید کلیپ های جذاب تولید کنید بی شک مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کرده اید البته ناگفته نماند پیج هایی هستند که کلیپ های خود را از داخل یوتیوب دانلود می کنند و پس از ویرایش آن، مستقیما در صفحه اینستاگرام شان آپلود می کنند

که البته شما هم می توانید اینکار را انجام دهید اما خب اگر خودتان بتوانید کلیپ های جذاب تولید کنید؛ بی شک نتیجه ی زیبایش را مشاهده می کنید (پیشنهاد می کنم کلیپ هایی را در پیج خود ارائه دهید که بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند نه این که یک ویدئوی خشک باشد)

روش های کسب درآمد اینستاگرامی

۴ – ارائه خدمات و مشاوره

اگر شما بتوانید یک محصول یا خدماتی به مخاطبین ارائه دهید که بتواند نیازش را تامین کند خب ۱۰۰% به آن درآمدی که می خواهید می رسید بر فرض مثال می توانید پیجی در یک موضوع خاص راه اندازی کنید که بتوانید مشاوره هایی را در مورد کاری انجام دهید مثلا پیج سفر و گردشگری یا حتی اقامت و مهاجرت، که خیلی از افراد هستند که شرایط اقامت را دارند اما خودشان نمی دانند یا مثلا افرادی که می خواهند به کشوری سفر کنند و هیچ اطلاعاتی در مورد آن کشور ندارند.

پس اگر در حوضه ای می توانید یک خدمات یا مشاوره ای ارائه دهید اصلا وقت خود را تلف نکنید و سریعا به فکر راه اندازی پیج خود در اینستاگرام باشید چرا که امروزه بیشتر کسب و کار های پر درآمد، همین خدمات رسانی می باشد

راهکار های پولدار شدن از اینستاگرام

چگونه از طریق اینستاگرام پولدار شویم

۴ راهکاری که در اختیار شما عزیزان قرار دادیم می تواند به کسب درآمد از اینستاگرام شما تبدیل شود در واقع به غیر از مورد فروش اینستاگرامی، می توانید به راحتی از ۳ ترفند دیگر استفاده کنید و به مرور زمان نیز دنبال کنندگان پیج شما بیشتر می شود. اگر فالوور های شما بیشتر از ۱۰ هزار نفر شود البته به صورت واقع؛ شما به راحتی می توانید در پیج خود تبلیغات انجام دهید و کسب درآمد کنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *