خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش دیلیت اکانت صفحه روبینو در روبیکا با ۵ کلیک ساده

آموزش دیلیت اکانت صفحه روبینو در روبیکا با ۵ کلیک ساده

چگونه در روبیکا حساب کاربری روبینو را حذف کنیم

آموزش دیلیت اکانت صفحه روبینو در روبیکا همراه با تصاویر

یکی از قابلیت های جالب برنامه روبیکا، استفاده از صفحه روبینو بوده که دقیقا مانند اینستاگرام عمل می کند و می توانید هر زمان که دوست داشتید، پست و استوری منتشر کنید و …. شما به راحتی می توانید چندین صفحه روبینو برای خود بسازید که در قسمت های قبل به صورت مفصل به آن اشاره کرده ایم…

گاهی اوقات پیش می آید که می خواهید حساب روبینو در روبیکا را حذف کنید که البته این موضوع به تصمیم شما بستگی دارد چرا که اگر پیج روبینو خود را پاک کنید؛ تمامی اطلاعات مانند: دنبال کننده ها، دنبال شونده ها، پست هایی که منتشر کرده اید و …. به کلی حذف می شود به گونه ای که دیگر نمی توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

پس یادتان باشد، قبل از اینکه بخواهید نسبت به موضوع حذف اکانت پیج حساب روبینو تصمیم بگیرید، حتما به نکات فوق دقت کنید تا بعد از پاک شدن حساب تان، پشیمان نشوید. اما خب اگر تصمیم خود را گرفته اید و برایتان سوال پیش آمده که چگونه حساب کاربری روبینو را حذف کنیم؟ در ابتدا باید بگم که بهتره اپ خود را از گوگل پلی به روز رسانی کنید تا در ادامه به مشکلی برخورد نکنید.

سپس در ادامه با ما همراه شوید تا تمامی مراحل پاک کردن حساب روبینو به صورت تصویری و قدم به قدم به شما عزیزان آموزش دهیم. سایت باشعوری یکی از زیباترین منابع برای آموزش ترفند شبکه های اجتماعی بوده که می توانید در کسری از ثانیه به کلی اطلاعات مفید دسترسی داشته باشید که به همین جهت دیگر لازم نباشد از دیگران سوال کنید.

چگونه در روبیکا حساب کاربری روبینو را حذف کنیم؟

اپ روبیکا را باز کنید و همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم، روی قسمت روبینو کلیک کنید تا وارد صفحه شخصی خود شوید (اصلا لازم نیست که به تنظیمات روبیکا وارد شوید چرا که برای دیلیت اکانت صفحه روبینو ، هیچ گزینه ای در تنظیمات روبیکا قرار ندارد و شما باید مستقیما از صفحهروبینو اقدام کنید)

حذف حساب صفحه روبینو

همانطور که مشاهده می کنید؛ پنج دایره در بالای صفحه قرار دارد و برای اینکه وارد صفحه شخصی روبینو شوید، باید روی اولین دایره از سمت راست که با نام کاربری خودتان واضح است، کلیک کنید.

چگونه صفحه روبینو را پاک کنیم

در این قسمت شما در پیج اصلی خود قرار دارید و از آنجایی که قصد داریم تا پیج خود را از روبیکا حذف کنید، در بالای صفحه، یک علامت سه نقطه قرار دارد که باید روی آن کلیک کنید.

چگونه در ایران درآمد دلاری داشته باشیم

پس از کلیک بر روی گزینه فوق، بلافاصله یک کادر سفید رنگ با عبارت «حذف صفحه» برایتان باز می شود که باید روی آن ضربه بزنید. در قم بعدی، روبیکا از شما سوالی مپرسد که بداند آیا تصمیم شما قطعی میباشد یا خیر: «آیا می خواهید این صفحه را پاک کنید؟» شما نیز در این قسمت باید روی گزینه تایید کلیک کنید تا حساب و پیج روبینو در روبیکا به کلی حذف شود.

حذف اکانت کاربری روبینو در روبیکا

نکته ای که در آخر باید به آن اشاره کنم که در واقع باعث مشکل بسیاری از کاربران شده، اینه که شما اگر می خواهید حسابی از روبینو خود را پاک کنید که اون صفحه، اولین پیجی بوده که ساخته اید، در واقع اون گزینه سه نقطه در بالای صفحه وجود ندارد و شما به هیچ راهی نمی توانید حساب اصلی روبینو خود را حذف کنید و آموزشی که برایتان مهیا کرده ایم، مختص به دومین و سومین پیج شما می باشد که گزینه سه نقطه در بالای صفحه آن ها قرار دارد. البته امیدواریم که روبیکا با آپدیت هایی که از خود منتشر می کند، بتواند این مشکل را برای کاربران حل کند.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *