خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش دانلود از یوتیوب با ربات تلگرام | youtube Downloader

آموزش دانلود از یوتیوب با ربات تلگرام | youtube Downloader

چگونه با ربات تلگرام از یوتیوب فیلم دانلود کنیم

آموزش دانلود از یوتیوب با ربات تلگرام همراه با تصاویر

یکی از بهترین منبع های فیلم و ویدئو های آموزشی و ….. شبکه قدرتمند یوتیوب بوده که می توانید فقط در چند دقیقه به دنیایی از ویدئو های مورد علاقه دسترسی پیدا کرد اما یکی از معایب یوتیوب اینه، زمانی که داخل آن در حال گشت و گذار هستی، باید حواست به حجم اینترنت هم باشه چرا که یوتیوب می تواند خیلی راحت در عرض یک ساعت، بیشترین حجم از اینترنت همراه شما را قورت دهد….

بهترین ترفند برای تماشای ویدیوهای یوتیوب اینه که آن ها را Downloade کرده و سر فرصت آن ها را تماشا کنید. البته لازم به ذکر است که گزینه ای به اسم دانلود مستقیم در خود یوتیوب وجود ندارد چرا که اینکار خلاف حق کپی رایت فیلم ها می باشد. البته شما در صورتی می توانید ویدیوی مورد نظر را از خود یوتیوب دانلود کنید که مبلغ آن را پرداخت کنید که البته با توجه به تحریم کاربران ایرانی، باز هم نمی توانیم در شبکه یوتیوب تراکنش مالی انجام دهیم و خلاصه اینکه هیچ جوره راهی برای دانلود مستقیم از خود یوتیوب وجود ندارد…..

در یکی از پست های که قبلا منتشر کرده ایم، به صورت تصویری و قدم به قدم توضیح دادیم که به چه صورت می توانید بدون نرم افزار و اپلیکیشن های اضافی، تنها با ویرایش لینک، می توانید از یوتیوب فیلم دانلود کنید. اما در این قسمت ی خواهیم ترفندی را به شما عزیزان آموزش دهیم که با استفاده از ربات تلگرام بتوانید به راحتی از youtube ویدئو دانلود کنید.

پس برای اون عزیزانی که برایشان سوال پیش آمده که چگونه با ربات تلگرام از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟ خوب حواستان را جمع کنید که می خواهیم شما را با یک ربات تلگرامی آشنا کنیم که فقط از صبح تا شب بشینید پای یوتیوب و کلیپ دانلود کنید. در سایت باشعوری سعی شده تا شما دوستان عزیز را با تمامی ترفند شبکه های اجتماعی آشنا کنیم به طوری که دیگر خودتان اوستا شوید و لازم نباشه از شخص دیگری سوال کنید پس با دقت در ادامه همراه ما باشید.

چگونه با ربات تلگرام از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟

در ابتدا شما باید لینک و آدرس فیلم یوتیوبی که قصد دانلود کردنش را دارید، کپی کنید. اگر از یوتیبو تحت وب استفاده می کنید، که خیلی راحت، لینک را از بالای صفحه کپی کنید اما اگر از اپلیکیشن youtube استفاده می کنید، باید فیلم را به صورت کامل باز کنید و همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ام، روی گزینه فلش در بالای صفحه ضربه بزنید سپس یک صفحه برایتان باز می شود و باید روی گزینه «Copy link» کلیک کنید.

ترفند دانلود فیلم های یوتیوب

به محض کلیک بر روی گزینه فوق، آدرس سریعا در حالت کلیپبورد گوشی شما ذخیره می شود و در قدم بعدی شما باید وارد تلگرام شوید و در چت شخصی خود، عبارت LinkgramBot@ را تایپ کنید و در چت ارسال کرده و روی آن کلیک کنید تا بات تلگرامی برایتان باز شود. روی گزینه شروع کلیک کرده تا بات به صورت کامل برایتان فعال شود سپس در قدم بعدی شما باید آن لینک و آدرسی که کپی کرده بودید را در این جا ارسال کنید (انگشت خود را روی کادر تایپ نگه دارید و گزینه Paste را بزنید)

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم با گوشی

همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید؛ بات تلگرامی به شما پیشنهاد می کند که آیا قصد دانلود ویدیوی کامل را دارید یا اینکه فقط صدای آن را دانلود کنید. از آنجایی که می خواهیم ویدئوی کامل را دانلود کنیم، باید روی دکمه «ویدئو (با صدا)» ضربه بزنیم.

دانلود از یوتیوب بدون فیلترشکن با سرعت بالا

در قسمت بعدی، بات تلگرامی چندین حجم مختلف از ویدئو را به شما نشان می دهد و از شما می خواهید: لطفه کیفیت مورد نظر را انتخاب کنید – فرقی نمی کند، بنا به درخواست خود، روی یکی کلیک کنید…

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم با تلگرام

در مرحله بعدی از آموزش دانلود از یوتیوب با ربات تلگرام ، باید انتخاب کنید که ویدئو را به چه نوع میخواهید دانلود کنید و همانطور که در تصویر مشاهده میکنید؛ دو گزینه؛ «فایل تلگرام» و «لینک دانلود» در دسترس بوده که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید – البته لازم به ذکر است که اگر روی فیلم تلگرام کلیک کنید، ویدئو به صورت فایلی در خود تلگرام در دسترس بوده می توانید آن را مستقیما از تلگرام دانلود کنید اما اگر روی لینک دانلود کلیک کنید، آدرسی در مرورگر برایتان باز می شود و دانلود منیجر کروم گوشی شما، سریعا شروع به دانلود کرده و برایتان ذخیره می شود.

ربات دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم

برای مثال ما روی گزینه فایل تلگرام کلیک کردیم اما دانلود هنوز شروع نشده چرا که ربات ابتدا پیشنهاد می کند که می توانید اسم فایل را تغییر دهید که برای اینکار می توانید روی گزینه «تغییر نام فایل» کلیک کنید و در آخر نیز برای دریافت فایل دانلود فیلم از یوتیوب ، روی گزینه «شروع و تبدیل به فایل تلگرام» ضربه بزنید….

چگونه از يوتيوب فيلم دانلود كنيم در ايفون

خب همانطور که از تصویر مشخص میباشد، فایل فیلم مورد نظر در اختیار شما می باشد که دقیقا دکمه آبی رنگ فلش رو به پایین برایتان باز شده است و هر زمان که روی آن کلیک کنید، می توانید دانلود فیلم را آغاز کنید (البته پیشنهاد می کنم که فایل را به داخل چت شخصی فوروارد کرده و سر فرصت نسبت به دانلود آنها بپردازید)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *