خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش حذف یک مخاطب از تلگرام فقط با ۴ کلیک ساده

آموزش حذف یک مخاطب از تلگرام فقط با ۴ کلیک ساده

 

چگونه یک مخاطب را از تلگرام حذف کنیم

آموزش تصویری حذف یک مخاطب از تلگرام

احتمالا همین الان برای شما هم پیش آمده که می خواهید مخاطب مورد نظر را از لیست مخاطبین تلگرام خود پاک کنید که اوایل او را در تلگرام اضافه کرده بودید. در واقع شما می توانید در ابتدای کار آن مخاطب را از لیست مخاطبین موبایل خود حذف کنید که البته نگران نباشید چرا که شما از خود تلگرام نیز می توانید مخاطب خاص خود را به راحتی حذف کنید. (بهتر است حذف دوطرفه پیام در تلگرام را نیز یاد بگیرید)

به خاطر همین موضوع برای بسیاری از دوستان این سوال پیش آمده که چگونه یک مخاطب را از تلگرام حذف کنیم؟ که در واقع شما با ۴ کلیک ساده می توانید به راحتی فرد مورد نظر را از لیست تلگرام خود پاک کنید پس در ادامه با سایت باشعوری همراه باشید.

چگونه یک مخاطب را از تلگرام حذف کنیم؟

ابتدا وارد چت مخاطب مورد نظر خود شوید سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ در بالای صفحه، یک نوار وجود دارد که مربوط به پروفایل مخاطب می باشد که در مرحله اول باید روی آن کلیک کنید.

حذف دائمی مخاطب در تلگرام

بعد از وارد شدن به صفحه پروفایل مخاطب مورد نظر، در بالای صفحه – گوشه کنار آیکون تماس؛ یک علامت ۳ نقطه وجود دارد (در تصویر زیر مشخص کرده ایم) که با کلیک بر روی آن، یک لیست کوتاه برایتان نمایش داده می شود.

چگونه میتوان یک مخاطب را از تلگرام حذف کرد

در این قسمت همانطور که مشاهده می کنید؛ ۵ گزینه در دسترس شما می باشد که برای حذف یک مخاطب از تلگرام باید روی چهارمین گزینه به عبارت 《Delete contact》 به فارسی: حذف مخاطب کلیک کنید.

چطور یک مخاطب را از تلگرام حذف کنیم

بعد از کلیک بر روی گزینه مذکور، یک سوال از شما پرسیده میشود: 《are you sure you want to delete this contact》 به فارسی: آیا مطمئن هستید که می خواهید مخاطب را حذف کنید؟ که برای پاسخ می توانید روی گزینه قرمز رنگ 《Delete》 کلیک کنید تا مخاطب از لیست تلگرام شما پاک شود.

چگونه یک مخاطب را کلا از تلگرام حذف کنیم

اگر دقت کرده باشید؛ نام اصلی پروفایل مخاطب ظاهر می شود که تا چند ثانیه پیش نام او همان بود که خودتان ذخیره کرده بودید و این بدان معنا می باشد که فرد مورد نظر از تلگرام حذف شده است و حتی در لیست مخاطبین تلگرام نیز پیدا نمی شود

چه کسانی به تلگرام شما دسترسی دارند؟

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *