خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش حذف کامنت از پست اینستاگرام با ۳ کلیک ساده

آموزش حذف کامنت از پست اینستاگرام با ۳ کلیک ساده

چگونه کامنت های خود را در اینستاگرام پاک کنیم

آموزش حذف کامنت از پست اینستاگرام همراه با تصاویر

یکی از قابلیت هایی که در اینستاگرام مرسوم است؛ کامنت گذاشتن بوده که در واقع می توان نظرات خود را در زیر هر پست بگذاریم. البته لازم به ذکر می باشد که در استوری هم می توان کامنت گذاشت اما با فرق این که در استوری، زمانی که شما نظر خود را ثبت می کنید، در دایرکت شخصی بین شما و آن پیج ثبت می شود که دیگران نمی توانند ببینند اما در پست، زمانی که شما نظر یا کامنت می گذارید، عمومی بوده و همه می توانند کامنت شما را مشاهده کنند. (بالعکس، شما هم می توانید کامنت های پست دیگران را ببینید)

یکی از فعالیت هایی که بسیاری از عزیزان در اینستاگرام انجام می دهند، اینه که وقت زیادی را برای خواندن کامنت ها می کنند و نظرات را ریپلای یا به آن ها جواب می دهند. گاهی اوقات شما برای یک پست کامنت می گذارید و بعدش به این فکر می افتید که نباید چنین نظری منتشر می کردید و میخواهید سریعا آن را پاک کنید. اگر برای اولین بار است که می خواهید نظرات خود را حذف کنید پس احتمالا برایتان سوال پیش می آید که چگونه کامنت های خود را در اینستاگرام پاک کنیم؟

در ابتدای کار پیشنهاد می کنم که حتما اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید سپس با دقت در ادامه آموزش همراه سایت باشعوری باشید تا بتوانید حرفه ای ترین ترفند های اینستاگرامی را به سرعت یاد بگیرید.

چگونه کامنت های خود را در اینستاگرام پاک کنیم؟

برای شروع، یکی از پست های مورد نظر را باز کنید سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ در زیر پست، ۳ گزینه قرار دارد که اولی یا شکل قلب برای لایک کردن پست – دومی به شکل آیکن کامنت؛ برای نظر گذاشتن زیر پست – سومی هم به شکل موشکی؛ برای به اشتراک گذاری و ارسال پست برای دیگران می باشد. در این قسمت شما باید روی گزینه وسطی که مخصوص کامنت گذاشتن برای پست می باشد، کلیک کنید.

پاک کردن کامنت در اینستاگرام

زمانی که شما یک کامنت برای پست قرار می دهید، دقیقا طبق زمان های منتشر شدن هر نظر، به ترتیب زیر یکدیگر قرار می گیرند. برای حذف کامنت از پست اینستاگرام ؛ شما باید انگشت خود را روی متن نظر خود نگه دارید تا در حالت select یا انتخابی قرار گیرد (زمانی که در حالت انتخاب قرار گیرد، ردیف کامنت مورد نظر به صورت پررنگ می شود)

حذف کامنت خودم در اینستاگرام

در قدم بعدی، همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم، یک نوار در بالای تصویر در دسترس شما قرار می گیرد که یک گزینه و شکل سطل زباله می باشد، اگر روی آن کلیک کنید، بلافاصله کامنت شما از لیست نظرات پاک می شود و دیگر نمی توانید آن را بازیابی کنید – در نظر داشته باشید که به کلی و کامل حذف می شود: یعنی به اون صورت نیست که شما فکر کنی فقط از دید شما پاک شده (از دید همه حذف شده است)

چگونه کامنت دیگران را در اینستاگرام پاک کنیم؟

لازم به یاد آوری بوده که برای بسیاری از دوستان سوال پیش آمده که چگونه کامنت دیگران را در اینستاگرام پاک کنیم؟ البته این سوال از چند زاویه قابل پاسخ می باشد که به صورت کلی برایتان توضیح می دهم:

اگر شما صاحب پیجی باشید که امروز یک پست منتشر کرده اید، احتمالا افراد زیادی برای شما کامنت می گذارند که چون شما صاحب پیج هستید، علاوه بر حذف کامنت خود، می توانید کامنت های دیگران را نیز حذف کنید که دقیقا طبق آموزش ها و تصاویر فوق می باشد.

اگر شما می خواهید کامنت های بقیه را حذف کنید در صورتی که آن پست برای پیج شما نی می باشد، متاسفانه یا خوشبختانه باید بگم که همچین چیزی اصلا امکان پذیر نیست. بسیاری از دوستان سوال می پرسند که اگر در پیج شخصی، برای آن پست، کامنت بگذاریم و فردی کامنت ما رو ریپلای کنته یا جواب بده…. آیا میشه اون ریپلای آن شخص رو پلک کرد؟؟ متاسفانه باید بگم که این کار هم نیز امکان پذیر نمی باشد و در کل باید گفت، زمانی می توانید یک کامنت را پاک کنید که ماکیت آن پست یا کامنت، خودتان باشید….

یکی از قابلیت های ویژه پست اینستاگرام اینه که شما می توانید کامنت پست خود را ببندید تا دیگر کسی نتواند کامنت بگذارد، حتی اگر پست خود را منتشر کردید هم بعد از انتشار می توانید بلافاصله گزینه نظرات را غیر فعال کنید پس اگر برایتان سوال پیش آمده که چگونه کامنت پست های اینستاگرام را ببندیم؟ همین حالا روی لینک کلیک کن تا به صورت قدم به قدم و تصویری به شما عزیزان آموزش دهیم.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *