خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش حذف کامل اکانت اینستاگرام کمتر از ۳ دقیقه

آموزش حذف کامل اکانت اینستاگرام کمتر از ۳ دقیقه

چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم

آموزش حذف کامل اکانت اینستاگرام همراه با تصاویر

بسیاری از کاربران بعد از مدتی که در اینستاگرام حساب می سازند، به دلایل شخصی، تصمیم به حذف Delete اکانت اینستاگرام شان می گیرند (در نظر داشته باشید که با حذف حساب اینستاگرام، تمامی پست هایی که داشته اید، پست هایی که لایک کردید، تمام افرادی که فالو یا دنبال می کردید و افرادی که شما را دنبال کرده اند، یکجا و کامل به کلی حذف می شود؛ یعنی یه طوری میشه که انگار همچین حسابی نبوده و نیست)

قبل از اینکه به دیلیت اکانت اینستاگرام اقدام کنید، لازم است به شما پیشنهاد بدم که اگر هدفتان از این کار، دوری از اینستاگرام بوده و می خواهید برای یک مدتی هم که شده، بدون اینستاگرام پیش ببرید؛ پس حتما پیشنهاد می کنم حساب اینستاگرامتان را غیر فعال کنید تا تمامی اطلاعات پیج شما به یکباره از اینستاگرام حذف نشود (حالا اگر می پرسی که چگونه اکانت اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟ همین حالا روی لینک کلیک کنید تا آموزش را به صورت قدم به قدم پیش ببریم )

حتما به تازگی قصد دیلیت اکانت اینستاگرام خود را کرده اید اما خب به خاطر اینکه تا به حال این کار را انجام نداده اید نمی دانید که چطور و از کجا باید کار را تمام کنید به همین خاطر برایتان این سوال پیش آمده که چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم؟

لازم به ذکر است که برای پاک کردن حساب اینستاگرام، آموزش قدم یه قدم را از خود اپلیکیشن اینستاگرام برایتان توضیح داده ایم اما برای زمان کمتر می توانید بر روی دکمه مشکی در اواسط این مطلب کلیک کنید. پس در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه اکانت اینستاگرام را دیلیت کنیم؟

برای دیلیت اکانت اینستاگرام، ابتدا شما باید وارد تنظیمات اینستاگرام شوید (در پخش پروفایل، در بالای صفحه یک ۳ خطی وجود دارد که با کلیک بر روی آن، نواری باز می شود و در انتهای آن نوار، گزینه setting وجود دارد) سپس همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم؛ باید روی گزینه Help کلیک کنید.

آموزش تصویری حذف کامل اکانت اینستاگرام

همانطور که مشاهده میکنید؛ صفحه کمک اینستاگرام برایتان باز شده است که شامل ۳ گزینه می باشد و شما در این قسمت فقط باید روی گزینه Help Center به فارسی مرکز کمک کلیک کنید.

چگونگی حذف حساب اینستاگرام

اگر دقت کرده باشید؛ پس از کلیک بر روی گزینه مذکور، یک صفحه در مرورگر شما باز شده است که لازم نیست نگران باشید چرا که این صفحه برای خود سایت اینستاگرام می باشد اما همانطور که شما قصد حذف حساب اینستاگرام خود را دارید، در این صفحه باید روی گزینه Managing your account کلیک کنید.

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام

سپس یک صفحه جدید در مرورگر گوشی تان باز می شود که ۶ گزینه را در دسترس شما قرار داده است اما شما لازم نیست وقت خود را تلف کنید، سریعا باید روی دومین گزینه؛ عبارت Delete your account کلیک کنید تا به صفحه ی راهنمای حذف حساب اینستاگرام منتقل شوید.

پاک کردن اکانت اینستاگرام

در صفحه ی جدید باز شده، ۳ سوال از شما پرسیده است که در واقع دومین سوال how do l delete my account به فارسی《چطور حسابم را حذف کنم》هدف اصلی شما عزیزان می باشد که پس از کلیک بر روی آن، توضیحاتی برایتان باز می شود که البته لازم به خواندن همه ی آن متن نیست

چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم

فقط اگر به مطلب دقت کنید؛ عبارت delete your account page به رنگ آبی در متن وجود دارد که با کلیک بر روی آن شما می توانید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید.

حذف اکانت اینستاگرام

 

اگر به دنبال سریع ترین روش حذف اکانت اینستاگرام هستید به راحتی می توانید بر روی دکمه مشکی ذیل کلیک کنید تا در ادامه با توضیحات بتوانید حساب خود را خاتمه دهید.

صفحه ی حذف اکانت در اینستاگرام

سریع ترین روش حذف اکانت اینستاگرام

شما عزیزان می توانید طبق مراحلی که برایتان توضیح دادیم، صفحه اصلی delete account instagram را پیدا کنید که البته اگر حوصله انجامش را ندارید همانطور که گفته شد فقط با یک کلیک بر روی دکمه مشکی بالا می توانید این کار را بدون اتلاف وقت انجام دهید.

چگونه در اینستاگرام دیلیت اکانت کنیم

همانطور که مشاهده میکنید؛ شما در ابتدای کار باید وارد حساب اینستاگرام خود شوید و به این منظور امیدوارم نام کاربری و رمز عبور را فراموش نکرده باشید. پس پر کردن این ۲ کادر بر روی گزینه Log in کلیک کنید.

سریع ترین روش حذف اکانت اینستاگرام

در این قسمت نیز یک صفحه برایتان باز شده است که لازم نیست محتوای متن را با دقت بخوانید چیزی که خیلی مهم است در آخرین پاراگراف، اینستاگرام به انگلیسی پرسیده است: why are you deleting your account به فارسی (چرا می خواهید حساب خود را حذف کنید) که در زیر سوال یک کادر وجود دارد و با کلیک بر روی آن، باید گزینه Something else را انتخاب کنید.

آموزش پاک کردن حساب اینستاگرام

همچنین در کادر بعدی، اینستاگرام از،شما میخواهد که رمز حساب خود را یکبار دیگر وارد کنید تا از هویت صاحب اکانت باخبر شود و در آخر کار نیز یک دکمه قرمز رنگ به عبارت Permanently Delete my account وجود دارد که پس از کلیک بر روی آن، اینستاگرام برای آخرین بار از شما می پرسد که آیا مطمئن هستید که می خواهید حساب خود را حذف کنید؟ و شما با کلیک بر روی گزینه ok کار را یکسره می کنید.

نحوه دلیت اکانت اینستاگرام

یادتان باشد که حتما این صفحه را مشاهده کنید که در آن نوشته شده است که حساب اینستاگرام تان پاک شده است، تا از حذف کامل اکانت اینستاگرام خود آسوده خاطر شوید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *