خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تنظیمات دارک مود اینستاگرام جدید برای تمامی گوشی های اندروید

آموزش تنظیمات دارک مود اینستاگرام جدید برای تمامی گوشی های اندروید

چگونه اینستاگرام را به حالت شب تبدیل کنیم

آموزش تنظیمات دارک مود اینستاگرام جدید برای گوشی های اندروید ۵ – ۶ – ۷ – ۸ همراه با تصاویر

یکی از مشکلاتی که کاربران اینستاگرام در گوشی خود داشتند، این بود که اندروید های زیر ۹ نمی توانستند از حالت تاریک یا همان dark mode اینستاگرام استفاده کنند (البته لازم به ذکر است که در گذشته فقط گوشی های آیفون میتوانستند حالت شب instagram را فعال کنند اما با آمدن گوشی های نسل جدید اندروید های ۹ و ۱۰ قابلیت دارک مود در تنظیمات خود گوشی و نوار toolbar اضافه شد که با فعال کردن آن، به صورت خودکار تمامی شبکه های اجتماعی: واتساپ، اینستاگرام و …. به تم مشکی تغییر پیدا می کردند)

در واقع بسیاری از کاربران فقط دوست دارند که از حالت شب اینستاگرام استفاده کنند و از نظر بسیاری از دوستان، پرستیژ و کلاس بالایی دارد اما خب این قضیه فقط برای لاکچری بازی نیست چرا که قابلیت دارک مود در واقع برای کمک به سلامت چشم می باشد، به این صورت که دیگر نور روشن اینستاگرام به چشمان شما آسیبی نمی زند (برای اون دسته از عزیزان که وقت زیادی را در اینستا می گذرانند)

تا چند ماه پیش برای اینکه شما دارک مود اینستاگرام را فعال کنید، باید یک اپ جداگانه در گوشی خود نصب می کردید که با این تکنیک، می توانستید اینستاگرام را به حالت شب تغییر دهید (البته این موضوع برای افرادی بوده که از گوشی های اندروید زیر ۹ استفاده می کنند که در پست های قبلی در مورد ترفند فعال سازی دارک مود اینستاگرام گوشی اندروید به صورت قدم به قدم توضیح داده ایم *لازم به ذکر بوده که در ادامه می خواهیم به صورت حرفه ای به شما یاد بدهیم که چطور می توانید dark mode اینستاگرام را فعال کنید به گونه ای که دیگر نیازی به دانلود اپ جدید نباشد، اما اگر آموزشی که در ادامه برایتان مهیا کرده ایم، برایتان موفق آمیز نبود، بهتره که روی ترفندی که در با آن اشاره کرده ایم، مراجعه کنید *)

مژده ای که در این پست می خواهیم از آن سایت باشعوری به شما عزیزان بدهیم، اینه که اینستاگرام در ماه های اخیر، آپدیتی را انتشار کرده تا تمامی گوشی ها بتوانند از حالت تاریک بهره مند شوند، این قابلیت به تازگی در تنظیمات اینستاگرام اضافه شده است پس اگر برایتان سوال پیش آمده که چگونه اینستاگرام را به حالت شب تبدیل کنیم؟ همین حالا به گوگل پلی گوشی خود مراجعه کرده و آخرین نسخه اینستاگرام را به روز رسانی کنید.

چگونه اینستاگرام را به حالت شب تبدیل کنیم؟

لازم به ذکر بوده که قبل از باز کردن توضیح آموزش، باید اشاره کنم که آموزش تنظیمات دارک مود اینستاگرام جدید مربوط به گوشی های اندروید می باشد. ابتدا شما باید به تنظیمات اینستاگرام مراجعه کنید که در تصویر زیر به آن اشاره شده است.

حالت شب اینستاگرام برای اندروید

روی گزینه سه خطی افقی در بالای صفحه کلیک کنید تا منوی دسترسی ها برایتان باز شود سپس صفحه را به سمت پایین هدایت کنید تا گزینه Settings را که در کنارش علامت چرخ دنده می باشد، به وضوح برایتان آشکار باشد و بلافاصله روی آن کلیک کنید.

پس از ورود به صفحه تنظیمات اینستاگرام، چندین گزینه اصلی در دسترس شما قرار دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید اما از آنجایی که به تازگی اینستاگرام را آپدیت کردیم، در پایین صفحه، یک گزینه «Theme» در ردیف آخر اضافه شده است که به تم اینستاگرام معروف می باشد و شما در این لحظه باید روی آن ضربه بزنید.

تم سیاه و مشکی اینستاگرام برای اندروید

در صفحه بعدی، فقط ۲ گزینه در دسترس می باشد که اگر می خواهید اینستاگرام را روی حالت شب بگذارید ، باید دکمه ی Dark را فعال کنید – اگر در آینده هم خواستید که دوباره اینستاگرام را روی حالت روشن و سفید بگذارید؛ باید گزینه light را فعال کنید.

حالت شب اینستاگرام چگونه فعال میشود

البته به یاد داشته باشید که در اوایل ممکن است کمی اینستاگرام شما هنگ کند چرا که آپدیت به تازگی منتشر شده است. برای مثال من زمانی که دارک مود رو فعال کردم (با توجه به مراحل فوق) حالت شب فعال شده بود اما پایین صفحه سفید مانده بود که با بستن اینستاگرام و باز کردن دوباره این موضوع حل شد پس نیازی به نگرانی نیست. مهم اینجاست که از این به بعد، تمامی گوشی های اندروید می توانند اینستاگرام را روی حالت Dark mode قرار دهند.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *