خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تغییر عکس پروفایل جیمیل و گوگل با گوشی | قدم به قدم و تصویری

آموزش تغییر عکس پروفایل جیمیل و گوگل با گوشی | قدم به قدم و تصویری

چگونه عکس پروفایل جیمیل را عوض کنیم

آموزش تغییر عکس پروفایل جیمیل با گوشی همراه با تصاویر

از زمانی که شما حساب جیمیل خود را می سازید، می توانید برای آن یک عکس پروفایل انتخاب کنید که در واقع در بسیاری از شبکه های و بازی ها نمایان می شود. برای مثال اشخاصی که پابجی بازی می کنند، حتما می دانند که عکس پروفایل gmail در بالای صفحه بازی قرار می گیرد. پس اگر می خواهید عکس پروفایل پابجی را تغییر دهید، باید از طریق جیمیل یا گوگل نسبت به آن اقدام کنید.

امروزه در هر شبکه ای که بخواهید عضو شوید، باید یک عکس پروفایل برای خود انتخاب کنید که این عکس همان نمایه اصلی اکانت و حساب شما می باشد. برای مثال اگر شما در فیسبوک، یک صفحه برای خود می سازید، باید یک عکس پروفایل نیز برای خود انتخاب کنید تا دیگران بتوانند یک تصویر از شما مشاهده کنند. البته اکانت جیمیل و گوگل به آن صورت مثل شبکه های اجتماعی، امکان چت کردن با دیگران را ندارد ولی خود می توانید برای خود یک عکس پروفایل نیز تعیین کنید.

پس اگر برای شما هم سوال پیش اومده که چگونه عکس پروفایل جیمیل را عوض کنیم؟ باید بگم که به راحتی آب خوردن می توانید با استفاده از موتور جستجوی گوگل برای آن اقدام کنید. پس در ادامه همراه سایت باشعوری باشید تا بتوانیم به صورت تصویری و قدم به قم، تمامی مراحل را به شما عزیزان آموزش دهیم.

چگونه عکس پروفایل جیمیل را عوض کنیم؟

لازم به ذکر است که برای تغییر عکس پروفایل جیمیل از گوشی اندروید استفاده کرده ایم (البته تنظیماتی که در ادامه به آن اشاره شده است، کاملا با نسخه دسکتاپی و آیفون به یک صورت می باشد چرا که شما فقط باید بدانید به کدام یک از گزینه ها مراجعه کنید) ابتدا برای شروع باید به صفحه مدیریت حساب گوگل وارد شوید.

گذاشتن عکس پروفایل جیمیل در موبایل

برای مراجعه به بخش مدیریت اکانت گوگل، همانطور که از قبل به آن اشاره شده؛ باید از طریق موتور جستجوی گوگل اقدام کنید. همانطور که در تصویر بالا به آن اشاره کرده ایم؛ ابتدا شما باید روی عکس پروفایل در گوشه و بالای صفحه کلیک کنید (اگر هیچ عکس پروفایلی از قبل برای خود انتخاب نکرده اید، پس حتما یه نمایه خالی آدمکی شکل در بالای تصویر قرار دارد) پس از کلیک بر روی آن، یک صفحه کوچک براتان باز می شود که از آن قسمت باید روی عبارت «Manage your Google Account» ضربه بزنید.

عوض کردن عکس پروفایل جیمیل

در قدم بعدی، شما وارد صفحه تنظیمات و دسترسی های اصلی اکانت خود میشوید که می توانید هر تغییراتی را که بخواهید، روی حساب خود اعمال کنید اما از آنجایی که باید عکس پروفایل جیمیل خود را عوض کنید؛ باید روی دسته بندی «Personal info» کلیک کنید.

تغییر تصویر پروفایل جیمیل

سپس همانطور که در تصویر مشاهده می کنید؛ در ابتدای صفحه، نمایه و تنظیمات Profile قابل دسترس می باشد که اگر دقت کرده باشید، در زیر عکس پروفایل تان، یک شکل دوربینی قرار دارد که باید روی آن ضربه بزنید.

پس از کلیک بر روی نمایه پروفایل، یک پیغام در وسط صفحه قرار می گیرد که شما در این قسمت باید روی گزینه «Set Profile Photo» کلیک کنید.

تعویض عکس پروفایل جیمیل در اندروید

در قدم بعدی شما باید تعیین کنید که عکس پروفایل خود را به چه نحوی برای خود انتخاب کنید که برای اینکار ۲ گزینه در دسترس دارید: با گزینه «Take photo» سریعا دوربین گوشی شما فعال می شود و می توانید از خود عکس بگیرید و برای پروفایل انتخاب کنید – با گزینه «Choose Photo» نیز به گالری و تمامی عکس های موجود در موبایل دسترسی پیدا می کنید که می توانید یکی از آن ها را برای عکس پروفایل جیمیل یا گوگل خود انتخاب نمایید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *