خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تغییر عکس پروفایل اسکایپ با ۴ کلیک ساده

آموزش تغییر عکس پروفایل اسکایپ با ۴ کلیک ساده

چگونه در اسکایپ عکس پروفایل عوض کنیم

آموزش تغییر عکس پروفایل اسکایپ همراه با تصاویر

یکی از شبکه های اجتماعی که امکان تماس تصویری با کیفیت را برای کاربران فراهم آورده است، اپلیکیشن اسکایپ «Skype» می باشد که در واقع مطلق به شرکت و برند مایکروسافت است. در اسکایپ به راحتی می توانید با دوستان خود، تماس صوتی، تصویری و حتی چت داشته باشید و لازم است به جرات بگم که پیام رسان های واتساپ و ایمو در مقابلش هیچ حساب می شود.

موضوعی که در این پست می خواهیم به آن رسیدگی کنیم؛ تنظیمات پروفایل اسکایپ می باشد. شما زمانی که اسکایپ خود را نصب
می کنید؛ در ابتدای کار لازم است عکسی را به برای پروفایل انتخاب کنید (می توانید رد کنید) به مرور زمان شما به این فکر می افتید که عکس پروفایل تان را تغییر دهید.

به همین خاطر برای بسیاری از عزیزان تازه وارد این سوال پیش آمده: چگونه در اسکایپ عکس پروفایل عوض کنیم؟ که البته زیاد هم سخت نیست. پس در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه در اسکایپ عکس پروفایل عوض کنیم؟

بعد از این اسکایپ خود را باز کردید، در بالای صفحه، عکس پروفایل یا یک شکل دایره ای قرار دارد. پس از کلیک بر روی آن، دسترسی های تنظیمات اسکایپ برایتان باز می شود.

چگونه در اسکایپ خود عکس پروفایل بگیریم

چندین راه برای ورود به تنظیمات پروفایل اسکایپ در دسترس می باشد که البته ما سعی کرده ایم، ساده ترین راه را برایتان مشخص کنیم. در این صفحه باید روی گزینه «Skype profile» کلیک کنید.

گذاشتن عکس پروفایل در اسکایپ

صفحه جدید که برایتان باز میشود در واقع مختص به تنظیمات پروفایل اکانت اسکایپ شما می باشد و اما از آنجایی که قصد تغییر عکس پروفایل اسکایپ را دارید، باید روی پروفایل دایره ای خود کلیک کنید.

عوض کردن عکس پروفایل در اسکایپ

سپس بعد از باز شدن صفحه کوچک در وسط صفحه، چندین گزینه برایتان باز می شود که باید روی گزینه «Upload Photo» کلیک کنید تا به گالری گوشی خود دسترسی پیدا کنید. در آخر نیز می توانید عکس مورد نظر را انتخاب کنید تا بر روی پروفایل اسکایپ قرار بگیرد. (در ادامه نیز کلی عکس نوشته باحال برای پروفایل پسرانه برای شما دوستان آماده کرده ایم.)

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *