خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تغییر زبان توییتر اندروید کمتر از ۳ دقیقه

آموزش تغییر زبان توییتر اندروید کمتر از ۳ دقیقه

چگونه زبان توییتر را فارسی کنیم

آموزش تغییر زبان توییتر اندروید همراه با تصاویر

توییتر یکی از شبکه های محبوب جهانی بوده که لازم است اشاره کنیم که کاربران ایرانی نقش بسزایی در این پیام رسان داشته اند به همین دلیل کاربران فارسی زبان نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

حتما شما هم به تازگی توییتر را در گوشی خود نصب کرده اید و همانطور که متوجه شدید؛ زبان توییتر به صورت پیش فرض، انگلیسی می باشد. همانطور که خودتان هم تنظیمات توییتر را زیر و رو کرده اید، می دانید که گزینه برای تغییر زبان وجود ندارد به همین خاطر برای بسیاری از دوستان این سوال پیش آمده که چگونه زبان توییتر را فارسی کنیم؟

برای پاسخ به این سوال باید ابتدا به این نکته اشاره کرد که اگر می خواهید زبان توییتر را عوض کنید؛ باید زبان گوشی خود را به کل تغییر دهید سپس زمانی که به توییتر مراجعه می کنید، میبینید که زبان آن هم تغییر کرده است

پس در ادامه با سایت باشعوری همراه باشید تا تغییر زبان توییتر را برای گوشی های اندروید به صورت تصویری و مرحله به مرحله آموزش دهیم.

چگونه زبان توییتر را فارسی کنیم؟

برای شروع باید به تنظیمات موبایل خود بروید (لازم به ذکر است که برای تغییر زبان از گوشی برند سامسونگ استفاده شده است.) اگر نوار بالای گوشی را به سمت پایین بکشید (اسلاید کنید) یک آیکون به شکل چرخ دنده وجود دارد که دقیقا همان Setting گوشی می باشد و لازم است روی آن کلیک کنید.

آموزش تصویری تغییر زبان توییتر اندروید

همانطور که متوجه شدید، صفحه تنظیمات برایتان باز شده است که در واقع با گزین ها و دسترسی های زیادی مواجه می شوید. اما وقت خود را از دست ندهید و در این قسمت به دنبال general management بگردید (به فارسی: مدیریت عمومی یا تنظیمات عمومی) سپس روی آن کلیک کنید.

عوض کردن زبان توییتر

پس از باز شدن صفحه تنظیمات general, همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم، باید روی گزینه 《language》 کلیک کنید که دقیقا برای تغییر زبان موبایل شما می باشد.

فارسی کردن زبان توییتر

خب در این قسمت می توانید زبان دلخواه خود را انتخاب کنید که البته باید روی گزینه فارسی کلیک کنید سپس گزینه Done (به فارسی: انجام) را بزنید تا زبان موبایل شما به فارسی تغییر کند. کار شما با موفقیت به اتمام رسیده است، حال نوبت آن است که به اپلیکیشن توییتر مراجعه کنید.

چگونه زبان توییتر را عوض کنیم

همانطور که مشاهده می کنید؛ زبان توییتر تان هم به فارسی تغییر کرده است و در اینجا می توان نتیجه گرفت که برای عوض کردن زبان توییتر، باید زبان گوشی را به کلی تغییر داد. راستی اگر می خواهید تم سفید توییتر را به مشکی تغییر دهید، ما برای شما عزیزان آموزش فعال کردن حالت شب توییتر را آماده کرده ایم تا چشمان تان از نور زیاد خسته نشود.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

یک دیدگاه

  1. سلام، وقت بخیر
    کاری که گفتید رو انجام دادم ولی بازم انگلیسیه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *