خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش تغییر اندازه فونت در تلگرام اندروید با ۲ کلیک ساده

آموزش تغییر اندازه فونت در تلگرام اندروید با ۲ کلیک ساده

چگونه فونت نوشتاری تلگرام خود را عوض کنیم

آموزش تغییر اندازه فونت در تلگرام اندروید همراه با تصاویر

چت و گفتگو در تلگرام یکی از کار های روزمره ما بوده که در حال انجام دادن آن می باشیم. اما از آنجایی که بینایی هر شخصی نسبت به نوشتارها متفاوت می باشد، باید اندازه فونت متن را به صورت دلخواه تغییر دهیم. برای مثال اگر چشمان شخصی ضعیف باشد، باید در نظر داشته باشید که حتما از فونت بزرگ استفاده کنید. تلگرام اصلی یکی از پیام رسان های حرفه ای در زمینه چت و گفتگو می باشد که می توانید از آن برای کار خود استفاده نمایید.

طبق آپدیت هایی که هر ماه از سمت تلگرام منتشر می شود، قابلیت های ویژه و کاربردی برای کاربران مهیا می کند که یکی از آن ها، کم زیاد کردن اندازه فونت متن می باشد. پس اگر متن هایی که در تلگرام تایپ می کنید و یا اینکه می خواهید، شما را آزار می دهد، باید بگم که اصلا جای نگرانی نیست چرا که با چند کلیک ساده می توانید فونت دلخواه خود را انتخاب نمایید.

بسیاری از دوستان به همین خاطر سوال میپرسند که چگونه فونت نوشتاری تلگرام خود را عوض کنیم؟ در ابتدا پیشنهاد میکنم که حتما تلگرام خود را از گوگل پلی آپدیت کنید تا از قابلیت هایی ویژه ای که در ادامه به آنها اشاره میکنم، بهره مند شوید. لازم به ذکر است که برای آموزش قدم به قدم و تصویری از گوشی اندروید استفاده کرده ایم.

اگر می خواهید به عنوان یک کاربر حرفه ای در تمامی شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید، پیشنهاد می کنم با سایت باشعوری همراه شوید چرا که هر روز ما ترفند هایی را به شما عزیزان آموزش می دهیم که می تواند برایتان بسیار مفید باشد. برای اینکه از جزئیات سایت با خبر شوید می توانید نوتیفیکیشن سایت را فعال کنید.

چگونه فونت نوشتاری تلگرام خود را عوض کنیم؟

ابتدا شما باید به تنظیمات تلگرام مراجعه کنید که برای اینکار همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ روی آیکن و گزینه سه خطی افقی در بالای صفحه کلیک کنید سپس یک صفحه از سمت چپ برایتان باز می شود که در آخر همان صفحه روی گزینه «Settings» ضربه بزنید.

بزرگ كردن فونت تلگرام

 

در صفحه بعدی شما وارد صفحه تنظیمات تلگرام شده اید، در این قسمت باید وارد تنظیمات گفتگوی تلگرام شوید که به همین منظور، گزینه «Chat Settings» در چهارمین ردیف قرار دارد که باید روی آن ضربه بزنید. (در چت تلگرام یک ترفندی قرار دارد که می توانید پیامی که برای مخاطب ارسال کرده اید را بلافاصله پاک کنید به طوری که در چت آن شخص نیز حذف شود؛ برای یادگیری چگونگی حذف دوطرفه پیام در تلگرام روی لینک کلیک کنید.)

چگونه فونت تلگرام را تغییر دهیم

در صفحه بعدی، تمامی تنظیمات مربوط به ساختار تلگرام در دسترس شما می باشد که می توانید با توجه به نیاز خود آن را طراحی کنید؛ برای مثال با گزینه Message corners می توانید حاشیه های کناری باکس پیام را به صورت گرد یا تیز تنظیم کنید. همچنین شما چندین نوع تم و رنگ برای قابل تلگرام در اختیار دارید که می توانید به فضای تلگرام رنگ مورد علاقه اعمال کنید.

كوچک كردن فونت تلگرام

اما برای تغییر اندازه فونت در تلگرام ، در بالای صفحه، یک گزینه کم و زیاد با عبارت «Message text size» قرار دارد و همانطور که در تصویر مشاهده میکنید؛ اندازه فونت با شماره ۱۶ مشخص شده است که می توانید این عدد را بالا و پایین ببرید تا به فونت مورد نظر خود برسید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *