خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام فقط با ۲ کلیک

آموزش گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام فقط با ۲ کلیک

چگونه در استوری خود چند عکس بگذاریم

آموزش گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام همراه با تصاویر

استوری گذاشتن یکی از کار های جذاب در اینستاگرام می باشد که اگر از کار کشته های اینستاگرام باشید، محال است که روزانه ۱۰ استوری را در اینستاگرام خود منتشر نکنید. اما بسیاری از دوستان، هنگامی که می خواهند چند عکس استوری را در اینستاگرام خود بگذارند، دچار مشکل می شوند و نمی دانند که چطور عکس ها را به صورت قطاری در کنار یکدیگر قرار دهند. ولی نگران نباشید چرا که اصلا کار مشکلی نیست و شما کافیه که فقط بر روی یک گزینه کلیک کنید.

(امروزه اینستاگرام به یکی از ابر قدرت های شبکه اجتماعی تبدیل شده است که روزانه، میلیون ها کاربر، وقت زیادی را استوری گذاشتن در اینستاگرام صرف می کنند؛ پس اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستی که از استوری کردن عکس و فیلم خود لذت می بری، پس بهتره طوری Story بزاری تا دنبال کننده های شما متوجه حرفه ای بودن تان شوند…. حالا اگر مایل باشی، میخوام همین الان از تو یک استوری ساز درجه یک بسازیم به همین خاطر پیشنهاد می کنم که حتما مطلبی که در مورد ترفند و ویژگی های استوری اینستاگرام برایتان گردآوری کرده ایم را استفاده کنید تا از این پس مانند یک حرفه ای در اینستاگرام فعالیت داشته باشید.)

پس اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که چگونه در استوری خود چند عکس بگذاریم؟ برای پاسخ به این سوال، پیشنهاد می کنم که حتما در ابتدا به Play Store خود مراجعه کنید تا از آپدیت بودن اینستاگرام خود مطمئن شوید سپس در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چگونه در استوری خود چند عکس بگذاریم؟

برای گذاشتن چند عکس از گالری در استوری اینستاگرام؛ ابتدا وارد افزودن استوری خود شوید سپس برای اینکه وارد گالری خود شوید باید انگشت خود را به سمت بالا اسلاید کنید (بکشید) هماطور که می بینید، گالری شما برایتان باز شده است.

آموزش گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام

اگر خوب دقت کنید؛ می بینید که یک گزینه در بالای صفحه گوشی شما قرار دارد که با عبارت «SELECT MULTIPLE» به فارسی: (انتخاب چند مورد) خوانده می شود که باید روی آن کلیک کنید و بعد از آن همانطور که مشاهده می کنید؛ در بالای هر عکس یک دایره ظاهر شده است که شما با کلیک بر روی آن دایره ها می توانید عکس ها را به نوبت و شماره بندی شده انتخاب کنید

گذاشتن چند عکس از گالری در استوری اینستاگرام

بعد از انتخاب عکس ها همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ عکس ها در پایین صفحه، پشت سر هم قرار دارد و شما روی هر کدام که کلیک کنید، می توانید آن ها را به سلیقه خود ویرایش کنید و در آخر نیز که کارتان با عکس ها تمام شد، روی گزینه «Next» به فارسی: (بعدی) کلیک کنید تا عکس ها به صورت ردیفی در استوری اینستاگرام منتشر شوند.

نحوه گذاشتن چند عکس در یک استوری

گذاشتن چند عکس از گالری در استوری اینستاگرام

یک ترفند دیگر هم در نحوه گذاشتن چند عکس در یک استوری وجود دارد و آن هم بدین صورت بوده که شما پس از وارد شدن به افزودن استوری و اسلاید کردن به سمت بالا که گالری برایتان ظاهر می شود، می توانید انگشت خود را روی عکس دلخواه نگه دارید تا حات انتخاب چندین مورد برایتان فعال شود.

پیشنهادی: ۳ راهکار برای سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام

از اینکه تا پایان این آموزش همراه ما بودید بسیار خرسندیم و امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر سوالی در این زمینه برایتان پیش آمد می توانید در قسمت کامنت ها برایمان ارسال کنید تا در اولین فرصت به آن رسیدگی شود.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *