خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / چگونه چند اکانت تلگرام در یک گوشی داشته باشیم | آموزش تصویری

چگونه چند اکانت تلگرام در یک گوشی داشته باشیم | آموزش تصویری

چگونه در یک تلگرام چند اکانت داشته باشیم

چگونه چند اکانت تلگرام در یک گوشی داشته باشیم؟

دیگر امروزه تلگرام به یکی از اساسی ترین پیام رسان های زندگی ما تبدیل شده است. به گونه ای که ۸۰ درصد ارتباطات هر فردی با دیگران فقط با تلگرام انجام می شود. در نسخه قدیمی تلگرام شما فقط می توانستید یک اکانت یا حساب تلگرام برای خود داشته باشید که در واقع همان شماره موبایل گوشی تان می شود اما بسیاری از کاربران از این موضوع ناخشنود بودند چرا که می بایست حجم وسیعی از مخاطبین و گروه و کانال ها را فقط در یک تلگرام جمع آوری میکردیم.

بعضی از کاربران هستند که دوست دارند اکانت کاریشان با اکانت فامیل و آشنا جدا باشد به همین خاطر باید دو حساب تلگرام را برای خودشان داشته باشند به همین خاطر برایشان سوال پیش می آید که چگونه در یک تلگرام چند اکانت داشته باشیم؟ در پاسخ این سوال باید بگم که اصلا نگران نباشید چرا که از این پس میتوانید بی نهایت در یک تلگرام حساب داشته باشید و فقط با کلیک انگشت خود وارد حساب متفاوت شوید.

پیشنهادی: ترفند دو اکانت اینستاگرام در یک گوشی

ناگفته نماند که لازم نیست شما تنظیمات خاصی را در تلگرام خود اعمال کنید چرا که فقط با ۲ کلیک ساده به راحتی می توانید در همان تلگرامی که فعال هستید؛ یک حساب دیگر اضافه کنید. در ادامه سایت باشعوری به راهنمایی شما عزیزان می پردازد.

چگونه در یک تلگرام چند اکانت داشته باشیم؟

برای شروع کار پیشنهاد میکنم که حتما از تلگرام اورجینال استفاده کنید چرا که قابلیت چند اکانتی به ساده ترین حالت ممکن در تلگرام اصلی قرار دارد (اگر که از خود تلگرام اصلی استفاده میکنید که چه بهتر)

چگونه در یک تلگرام چند اکانت داشته باشیم

در مرحله اول شما باید منوی تلگرام خود را باز کنید که به همین منظور یک ۳ خطی در قسمت بالای صفحه تلگرام تان وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید. همانطور که مشاهده می کنید؛ منوی تلگرام برایتان باز شده است و در این قسمت باید روی گزینه add account به فارسی (اضافه کردن حساب) کلیک کنید تا همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم، شماره جدید خود را وارد کنید.

آموزش تصویری اضافه کردن اکانت دوم در تلگرام

نکته: یک گزینه sync contacts در تصویر وجود دارد که تیک آن نیز فعال می باشد که در واقع به این معنی می باشد، حساب جدیدی که اضافه کردید با مخاطبینی که در همین گوشی شما قرار دارد، ادغام می شود که البته این گزینه به اختیار خودتان می باشد. فقط لازم بود برای چند اکانت تلگرام در یک گوشی یادآوری کنم.

لازم به ذکز است که اگر می خواهید در گوشی خود حساب دوم واتساپ را نیز نصب کنید؛ آموزش ایجاد دو اکانت واتساپ در یک گوشی را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *