خانه / سبک زندگی / دکوراسیون / پاف مبل چیست ؟ ۱۶ تصویر از پاف های دکوراسیون

پاف مبل چیست ؟ ۱۶ تصویر از پاف های دکوراسیون

معرفی انواع پاف در دکوراسیون منزل

پاف مبل چیست؟

از سری دکوراتیو های جذاب که امروزه مورد استقبال بسیاری از علاقه مندان قرار گرفته، پاف مبل یا همان پوف جلومبلی (صندلی عثمانی) می باشد و در واقع باعث شده تا یک تم بی نظیر در دکوراسیون منزل ایجاد کند. ناگفته نماند که پاف مبل ها اصولا فاقد پشتی و دسته هستند و اکثرا به شکل های مکعبی استوانه ای و مستطیلی در رنگ های مختلف می باشند.

(اگر می خوای با یه تیر دو نشون بزنی، پیشنهاد می کنم حتما از پاک مبل در خانه استفاده کنید چرا که از پاف مبل می توانید در دکوراسیون خانه استفاده کنید و البته به این موضوع دقت کنید که پاف در مدل های مختلفی تولید می شود و از محبوب ترین آن ها می توان به پاف های سنتی، پارچه ای، طرح دار و از همچنین مدرن اشاره کرد که امروز مورد توجه بسیاری از خانم های خوش سلیقه واقع شده است….. نکته ای که در کاربرد پاف مبل باید بدانید، اینه که در پاف های با ارتفاع کم می توانید برای زیر پایی خود استفاده کنید و از پاف های با ارتفاع بالا می توانید به عنوان میز عسلی برای مهمان های خود به کار ببرید)

ساختار پاف مبلی ها به گونه ای بوده که به صورت یکدست از پارچه تشکیل شده است و اگر می خواهید به صورت کلی از کاربرد پاف مبل بدانید باید بگوییم که بیشتر به عنوان میز جلومبلی ، نشستن بر روی آن و چهارپایه ای برای استراحت پا از آن استفاده می شود.

معرفی انواع پاف در دکوراسیون منزل

تاریخچه پاف مبل چیست ؟

ریشه استفاده از پاف به دوران امپراتوری عثمانی باز می‌گردد و به همین دلیل نیز اکنون در زبان انگلیسی به آن «Ottoman» گفته می‌شود که برگرفته از واژه عثمانی است.

در آن زمان پاف قطعه مرکزی و اصلی مبلمان محسوب می‌شد و معمولا بر روی یک پلت فرم چوبی قرار گرفته و با کوسن‌های مختلف و رنگارنگ طراحی می‌شد.

پاف مبل در اوایل سرتاسر اتاق را پوشش می‌داد، اما با تکامل و کوچک‌تر شدن آن، در گوشه‌ای از اتاق یا کنار ستون اتاق‌های بزرگ قرار گرفت.

پاف در اواخر قرن هجدهم از طریق امپراتوری عثمانی به اروپا راه پیدا کرد و در سال ۱۷۲۹ میلادی در کشورهای فرانسه و انگلیس مورد استفاده قرار گرفت. با گذشت زمان، در قرن نوزدهم پاف به اشکال دایره‌ای و هشت‌ضلعی نیز درآمد. در ادامه انواع پاف مبل در چیدمان خانه را برایتان به نمایش می گذاریم.

انواع پاف مبل در چیدمان خانه

امروزه با توجه به خلاقیت های منحصر به فرد در طراحی دکوراسیون خانه ، بسیاری از طراحان پاف مبلی از سبک های متفاوتی در تولید پاف مبلمان استفاده می کنند و همین تکنیک ها منجر به علاقه مندی مخاطبین به پاف مبلی ها شده است.

در ادامه سایت باشعوری توانسته است انواع پاف مبل در چیدمان خانه را به نمایش بگذارد تا شما عزیزان بیشتر با شکل و طراحی های جدید پاف ها آشنا شوید

  • پاف مبل های اوریگامی
  • پاف مبل های بافتنی
  • باف مبل حصیری
  • پاف مبل با طرح سنتی
  • پاف مبل عروسکی
  • پاف مبل دسته دار
  • پاف مبل تکه ای
  • پاف مبل منحنی
  • پاف مبل مخصوص مطالعه
  • پاف مبل پایه دار
  • پاف مبل شب رنگ
  • پاف مبل توپی
  • پاف مبل قارچی شکل
  • پاف مبل صندوقی

چگونه پاف مبل را بشوییم

در حالی که پاف روی زمین قرار دارد، احتمالا بخش کمی از آن کثیف می شود. اکثر پارچه آستر بیرونی پاف های قابل حمل٬ قابل شستشو می باشند. شما می توانید به راحتی هر چند وقت یک بار پارچه پاف را تعویض کرده و یا بشویید.

انواع پاف مبل در چیدمان خانه

سخن آخر در مورد پاف مبلی

بهره‌ گیری از المان‌های چندکاره و تطبیق‌پذیر مانند پاف مبل در چیدمان خانه گام موثری در استفاده مفید و بهینه از فضا و صرفه‌جویی در هزینه‌های مربوط به خرید مبلمان است. زیرا این المان‌ها از امکان جابجایی، هماهنگی با ترکیب‌بندی‌های گوناگون و پاسخگویی به کاربردهای متنوع برخوردارند. از این که توانسته ایم به سوال پاف مبل چیست ؟ پاسخ دهیم بسیار خرسندیم و متشکریم که تا آخر مقاله با ما همراه بودید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

نکات مهم در خرید کاغذ دیواری

نکات مهم در خرید کاغذ دیواری ؛ طراحی منحصر به فرد دیوار خانه

نکات مهم در خرید کاغذ دیواری دیوار های خانه یکی از مهمترین ترین قسمت ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *