خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / نحوه تغییر عکس پروفایل در واتس اپ با ۷ کلیک ساده

نحوه تغییر عکس پروفایل در واتس اپ با ۷ کلیک ساده

چگونه عکس پروفایل واتساپ را عوض کنیم

آموزش تغییر عکس پروفایل در واتس اپ همراه با تصاویر

پیام رسان واتساپ یکی از آسان ترین و در عین حال پرکاربرد ترین شبکه اجتماعی بوده که بعد از فیلترینگ تلگرام، بسیار محبوب و پرطرفدار وقع شد به همین خاطر کاربران ایرانی زیادی اپلیکیشن Whatsapp را در گوشی خود نصب کرده اند تا بتوانند در سریع ترین حالت ممکن با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنند.

اما موضوعی که در این پست قصد داریم به آن بپردازیم؛ عکس پروفایل واتساپ می باشد. یعنی دقیقا همان قسمت که میخواهید عکسی را در پروفایل Whatsapp خود قرار دهید. بسیاری از دوستان احتمالا در این قسمت با مشکل مواجه شده اند و به همین خاطر برایشان سوال پیش آمده: چگونه عکس پروفایل واتساپ را عوض کنیم؟ اما نگران نباشید، چرا که شما در سایت باشعوری می توانید از آموزش های تصویری واتساپ بهره مند شوید.

چگونه عکس پروفایل واتساپ را عوض کنیم؟

اولین قدمی که باید بردارید، این است که به تنظیمات واتساپ خود مراجعه کنید که به همین منظور باید روی ۳ نقطه بالای صفحه واتساپ کلیک کنید سپس روی گزینه «Setting» کلیک کنید سپس همانطور که در تصویر برایتان مشخص کرده ایم؛ روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.

گذاشتن عکس پروفایل در واتساپ

پس از کلیک بر روی گزینه مذکور، همانطور که متوجه شده اید؛ شما وارد تنظیمات پروفایل واتساپ خود شده اید که در واقع لازم به ذکر است شما می توانید در قسمت «About» برای پروفایل خود متن بیوگرافی بنویسید. اما از آنجایی شما قصد تغییر عکس پروفایل در واتس اپ را دارید، باید روی آیکن دوربین کلیک کنید.

عوض کردن عکس پروفایل واتس اپ

پس از کلیک بر روی گزینه مذکور؛ ۳ گزینه برای شما به نمایش درمی آید که اولین آن «Remove photo» برای حذف عکس پروفایل – «Gallery»: گالری موبایل شما بوده که می توانید عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید – «Camera»: دوربین موبایل بوده که اگر می خواهید عکسی را همین الان از خود بگیرید و برای پروفایل بگذارید.

چگونه عکس پروفایل واتساپ را از دیگران مخفی کنیم؟

چگونه عکس پروفایل واتساپ خود را تغییر دهیم

همانطور که قصد عوض کردن عکس پروفایل واتساپ خود را دارید، اگر از مخاطبین دختران عزیز و دوست داشتنی سایت هستید، می توانید از عکس پروفایل دخترونه شیک باکیفیت استفاده کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *