خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام از دیگران تنها با ۴ کلیک

آموزش مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام از دیگران تنها با ۴ کلیک

چگونه عکس پروفایل تلگرام خود را از دید کاربران پنهان کنیم

آموزش تصویری مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام از دیگران

تلگرام یکی از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی بوده که هر بار شاهد آپدیت قابلیت های منحصر به فرد این پیام رسان بوده ایم. یکی از ویژگی های جدیدی که در این پست قرار است به آن بپردازیم؛ قابلیت پنهان کردن عکس پروفایل در تلگرام می باشد. در واقع از این پس شما می توانید تعیین کنید که چه کسانی نتوانند عکس پروفایل شما را مشاهده کنند.

(پنهان کردن عکس پروفایل تلگرام می تواند بسیار برایتان مفید باشد چرا که افراد مزاحم زیادی در روز هستند که مدام عکس پروفایل تان را باز کرده و می بینند، حالا فکر بکن که شما یه دختر خانم هستی و میخوای یکی از عکسای خودت رو روی پروفایل تلگرام بزاری اما فکر این که نکنه فلانی عکس منو ببینه؟؟ مدام در ذهنت تکرار میشه اما خب نگران نباشید چرا که در این پست، یک راهنمای کامل و جامع برایتان تهیه کرده ایم که از پس به راحتی می توانید به صورت دستی، انتخاب کنید که چه کسانی عکس شما را مشاهده کند یا اینکه حق ندارد مشاهده کند)

عزیزانی که شناخت کافی از قابلیت قفل کردن عکس پروفایل در تلگرام ندارند، حتما برایشان این سوال پیش می آید که چگونه عکس پروفایل تلگرام خود را از دید کاربران پنهان کنیم؟ برای پاسخ، لازم است اشاره کنم که برای آموزش در سایت باشعوری ، از تلگرام اورجینال و اصلی استفاده شده است و در ابتدای کار پیشنهاد میکنم تلگرام خود را به آخرین نسخه به روزرسانی کنید.

چگونه عکس پروفایل تلگرام خود را از دید کاربران پنهان کنیم؟

همانطور که در جریان هستید؛ برای شروع کار ابتدا شما باید به بخش تنظیمات تلگرام مراجعه کنید که برای اینکار، در بالای صفحه یک علامت ۳ خطی قرار دارد که با لمس آن قسمت، گزینه Setting را در نوار مشاهده می کنید. پس از ورود به صفحه تنظیمات، بر روی گزینه 《Privacy and security》 به فارسی: حریم خصوصی، کلیک کنید.

آموزش تصویری مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام از دیگران

همانطور که مشاهده میکنید؛ صفحه تنظیمات حریم خصوصی تلگرام برایتان باز شده است و شما در این مرحله باید بر روی چهارمین گزینه که 《Profile photo》 به فارسی: عکس پروفایل می باشد، کلیک کنید.

پنهان کردن عکس پروفایل تلگرام از دیگران

همانطور که در تصویر نیز برایتان مشخص کرده ایم؛ تنظیمات عکس پروفایل در این صفحه شامل ۲ بخش می باشد که در بخش اول باید تعیین کنید که چه کسانی عکس پروفایل شما را مشاهده کنند که دو گزینه: (همه – مخاطبین من) در دسترس می باشد که انتخاب آن اختیاری می باشد.

قفل کردن عکس پروفایل تلگرام از دیگران

دومین بخش که دقیقا مربوط به موضوع مخفی کردن عکس پروفایل تلگرام می باشد؛ با کلیک بر روی گزینه 《Add user》 میتوانید اشخاص یا گروه مورد نظر را انتخاب کنید که عکس پروفایلتان برای آن ها قابل مشاهده نباشد.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *