خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش لوکیشن گذاشتن در پست اینستاگرام همراه با تصاویر

آموزش لوکیشن گذاشتن در پست اینستاگرام همراه با تصاویر

چگونه برای پست اینستاگرام لوکیشن بگذاریم

آموزش تصویری لوکیشن گذاشتن در پست اینستاگرام

یکی از قابلیت های ویژه ای که اینستاگرام برای پست ها در نظر گرفته؛ اضافه کردن موقعیت Location به پست ها بوده که فکر کنم هر از چند گاهی، اشخاصی را دیده اید که زمانی که پست میگذارند، در گوشه بالای پست شان، لوکیشن اضافه می کنند.

(حالا شاید فکر کنید که چرا باید همچین کاری کرد و اصلا به چه دردی می خوره؟؟؟ همین حالا فکر کنید که با خانواده به مسافرت به یکی از شهر ها رفته اید و یهویی به ذهنتان می رسد که چه خوب که همین الان یک عکس دسته جمعی بگیرم و بزارم توی اینستاگرامم، حالا اگر مسافرت شما به مثال: شهر ساری باشد و شما در آنجا عکس گرفته اید؛ می توانید لوکیشن آن جا را در بالای پست خود قید کنید )

نکته جالبی که در اضافه کردن لوکیشن به پست وجود دارد، اینه که با قرار دادن آن موقعیت روی پست تان، پست شما در صفحه آن لوکیشن قرار می گیرد اگر شخصی آن لوکیشن را در اینستاگرام سرچ کند، پست شما در آن لیست را می تواند تماشا کند که البته این مورد بسیار موثر د پیج شما می باشد.

(اگر صاحب یک پیج بیزینسی هستید، پیشنهاد میکنم حتما به پست های خود، لوکیشن اضافه کنید تا پست شما بیشتر در صفحات اینستاگرام پخش شود – البته اینو هم یادآوری کنم که الکی به پست تان موقعیت نامرتبط ندهید چرا که با این کار به لیست Spam اینستاگرام منتقل می شوید و این موضوع می تواند برایتان بسیار دردسرساز بشود کما اینکه هر روزه الگوریتم های اینستاگرام باهوش تر می شوند)

بسیاری از دوستان تازه وارد قصد دارند تا برای پست شان، لوکیشن بگذارند که به همین دلیل برایشان سوال پیش آمده که چگونه برای پست اینستاگرام لوکیشن بگذاریم؟؟ سایت باشعوری یکی از جامع ترین و کاملترین پایگاه آموزش ترفند های شبکه اجتماعی بوده که به همین خاطر از شما دعوت می کند تا در ادامه با آموزش تصویری، همراه ما باشید.

چگونه برای پست اینستاگرام لوکیشن بگذاریم؟

ابتدا به بخش افزودن پست اینستاگرام مراجعه کنید (یعنی دقیقا همان علامت + که در وسط و پایین اینستاگرام قرار دارد) سپس عکس یا فیلم مورد نظر را انتخاب کنید کنید و گزینه بعدی یا next را کلیک کنید تا به صفحه ای که در تصویر مشخص کرده ایم، برسید.

اضافه کردن لوکیشن به پست اینستاگرام

همانطور که در تصویر مشخص شده؛ در اواسط صفحه، گزینه ای به عبارت《add Location》 به فارسی: اضافه کردن موقعیت مکانی در دسترس می باشد که با کلیک بر روی آن می توانید موقعیت مورد نظر را انتخاب کنید (موقعیت مد نظر خود را جستجو کنید تا موقعیت های مشابه برای انتخاب به شما پیشنهاد شود.)

چسباندن موقعیت مکانی به پست اینستاگرام

همانطور که مشاهده می کنید؛ لوکیشن انتخابی شما به رنگ آبی درآمده است و در آخر نیز با کیک بر روی گزینه Share به فارسی: اشتراک گذاری، پست خود را همراه با لوکیشن منتشر کنید. (قابلیت ارسال لایو لوکیشن تلگرام را از دست ندهید)

افزودن لوکیشن به پست اینستاگرام

نکته ای که در رابطه با لوکیشن گذاشتن در پست اینستاگرام باید ذکر کنم، این است که موقعیت مکانی یا لوکیشن دقیقا در کنار عکس پروفایل شما در بالای پست قرار گرفته است و جالب قضیه این است که پست شما در صفحه همان موقعیتی که تعیین کرده اید، قرار گرفته است، البته انتظار نداشته باشید که حتما اول صفحه قرار بگیرید چرا که پست ها بر اساس تعداد کلیک ها از طرف کاربران، امتیاز میگیرند.

پیدا کردن پست در لوکیشن اینستاگرام

پس از اینکه برای پست خود لوکیشن می گذارید، بهتر است امتحان کنید که آیا در آن لوکیشن ثبت شده است یا خیر؟؟ البته پیدا کردن لوکیشن در اینستاگرام به دو ترفند برایتان وجود دارد: یا اینکه از همان پستی که موقعیت مورد نظر را در آن قید کردید، در بالای پست کلیک کنید تا وارد آ« صفحه location شوید. اما دومین ترفندی که لازم است بدانید به این گونه می باشد که به بخش سرچ یا اکسپلور اینستاگرام بروید (همان بخشی از اینستاگرام که به شکل و آیکن ذره بین در پایین صفحه قرار دارد)

لوکیشن در پست اینستا

پس از رفتن به بخش فوق، در بالای صفحه گزینه های زیادی قرار دارد: (Top – Accounts – Tags – Places) که شما باید ابتدا روی گزینه «Places» به فارسی: موقعیت، ضربه بزنید و نام موقعیت مورد نظر را جستجو Search کنید و همانطور که مشاهده می کنید، می توانید روی لوکیشن کلیک کنید تا تمامی پست هایی که از آن لوکیشن استفاده کردند را مشاهده کنید.

اما خیلی از دوستان سوال می پرسند که آقا چطور میشه که پست هایی که لوکیشن اضافه کرده ایم بهش، در بالای صفحه آن Location باشد و بیشتر بازدید داشته باشد…. برای این موضوع باید بگم که اینستاگرام از الگوریتم هایش استفاده می کند تا بهترین پست را به بالای صفحه لوکیشن بیاره، به همین خاطر چندین ویژگی برای بالا آمدن پست در لوکیشن وجود دارد: تعداد بازدید، تعداد لایک، اسپم نکردن هشتگ ها در زیر پست و اینکه دوباره لازمه تا ذکر کنم که لوکیشن مرتبط عکس را در پست بگذارید…… اگر همه ی آنهایی که گفتو رو رعایت کنید، شانس و امتیاز شما برای بالا آمدن در بالای صفحه لوکیشن بیشتر می شود.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *