خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش قرار دادن چند اکانت توییتر روی یک گوشی | اضافه کردن حساب جدید

آموزش قرار دادن چند اکانت توییتر روی یک گوشی | اضافه کردن حساب جدید

چگونه در توییتر خود چند حساب کاربری داشته باشیم

آموزش تصویری قرار دادن چند اکانت توییتر روی یک گوشی

یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی برای تمامی کاربران جهانی، توییتر می باشد که از این رو اکثر افراد بیشتر برای مطلع شدن از خبرهای دسته اول در این شبکه مشغول می باشند. اما موضوعی که می خواهیم در این پست به آن رسیدگی کنیم؛ در واقع داشتن چند حساب توییتر فقط در یک گوشی می باشد.

حتما برای شما هم پیش آمده که به دلایل خاصی، باید از چندین اکانت توییتر استفاده کنید در حالی که فقط یک اپلیکیشن توییتر در موبایل شما نصب می باشد. در واقع نیازی به نگرانی نیست چرا که شما به راحتی می توانید ۲ یا چندین حساب را در توییتر خود فعال کنید و به صورت همزمان از آنها استفاده کنید.

به همین دلیل برای بسیاری از عزیزان این سوال پیش آمده که چگونه در توییتر خود چند حساب کاربری داشته باشیم؟ که در ادامه همراه با سایت باشعوری می توانید به صورت قدم به قدم و تصویری از آموزش بهره مند شوید.

چگونه در توییتر خود چند حساب کاربری داشته باشیم؟

برای اضافه کردن حساب جدید توییتر ابتدا می بایست روی عکس پروفایل خود در بالای صفحه اصلی توییتر کلیک کنید تا منوی دسترسی های شما برایتان باز شود سپس همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید؛ یک فلش کوچک کنار پروفایلتان قرار دارد که باید روی این آیکن نیز کلیک کنید. همانطور که خودتان متوجه شدید؛ ۲ گزینه به رنگ آبی برایتان باز شد که اولین آن به عبارت «Create a new account» به فارسی: (ایجاد یک حساب جدید) می باشد و همانطور که از نامش پیداست، برای قصد خود می توانید روی آن کلیک کنید.

اضافه کردن حساب جدید توییتر

مرحله بعدی که در پست های قبل به آن اشاره کرده ایم، دقیقا همان روال ساخت حساب جدید توییتر می باشد که می توانید برای یادآوری به آن رجوع کنید. پس از پایان کار خود که در واقع اکانت دوم توییتر شما ساخته شده است، لازم است که از نحوه استفاده همزمان از چند حساب توییتر خود نیز با خبر شوید:

دو اکانت توییتر در یک گوشی

پس از کلیک بر روی عکس پروفایل خود، همانطور که در تصویر نیز برایتان مشخص کرده ایم، دوباره باید روی آن فلش کناری کلیک کنید تا پروفایل حساب های توییتر در دسترس تان قرار بگیرد.

داشتن دو اکانت توییتر با یک شماره

البته در همان منوی اصلی توییتر، عکس پروفایل دوم حساب تان نیز قابل دسترس می باشد که با کلیک بر روی آن به راحتی می توانید به حساب دیگری خود منتقل شوید و به همین ترتیب به اکانت قبلی خود…

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *