خانه / فرهنگ و هنر / فیلم رمانتیک پنج فوت فاصله ؛ عاشقانه سال ۲۰۱۹

فیلم رمانتیک پنج فوت فاصله ؛ عاشقانه سال ۲۰۱۹

مشخصات فیلم پنج قدم فاصله

خلاصه فیلم پنج فوت فاصله – Five Feet Apart

استلا یک دختر جوان ۱۷ ساله است که به دلیل داشتن بیماری فیبروز کیستیک (یک نوع بیماری ژنتیکی ریوی بوده که مخاط زیادی از خود تولید میکند) روزگار خود را در یک بیمارستان میگذراند.

همچنین استلا از وسواس زیادی برخوردار است و بیشتر زمان خود را در برنامه نویسی، مطالعه و یوگا صرف میکند.

در همین راستا یک پسر جوان به نام ویل که او نیز دچار همین بیماری است به عنوان تازه وارد در بیمارستان می آید. ویل بر خلاف استلا که بسیار امیدوار به زندگی است ، اصلا به زنده بودنش امیدی ندارد و میداند که به زودی خواهد مرد.

آن ها به مرور زمان عاشق یکدیگر می شوند و یک رابطه ساده رمانتیک راشروع میکنند . اما نکته غم انگیز فیلم این بوده که چون آن ها به یک نوع بیماری فیبروز کیستیک مبتلا هستند، هرگز نمیتوانند همدیگر را لمس کنند و قانونش این است که باید ۱.۸ متر از یکدیگر فاصله داشته باشند تا باکتری ها به یکدیگر منتقل نشود.

موسیقی احساسی فیلم پنج فوت فاصله

حال شما خودتان فکرش را بکنید که چه قدر میتواند داستان تلخی برای آن ها پیش بیاید. اگر خیلی وقت است که یک فیلم عاشقانه و احساسی ندیده اید پس پیشنهاد میکنم که فیلم پنج قدم فاصله را از دست ندهید.

مشخصات فیلم پنج قدم فاصله

 

  • نام: پنج فوت فاصله
  • سال ساخت: ۲۰۱۹
  • سبک: عاشقانه
  • کارگردان و تهیه کننده: جاستین بالدونی Justin Baldoni
  • بازیگران اصلی: Haley Lu Richardson – Cole Sprouse
  • فیلمنامه نویس: Mikki Daughtry
  • آهنگساز: Brian Tyler

مفهوم فیلم پنج فوت فاصله

 

تا جایی که ممکن است سعی کنید لذت زندگی کردن را از دست ندهید چرا که ثانیه به ثانیه آن می تواند برایمان لحظاتی تکرار نشدنی باشد. در هیچ وقت و هیچ جا سعی نکنید امیدتان را از دست بدهید چرا که باید با تمام مشکلات زندگی جنگید ؛ اگر زخمی هستید ، اگر امیدی به زنده ماندنان نیست، اصلا مهم نیست . فقط کافی است که در لحظه زندگی کرد و طعم عشق واقعی را بی حاشیه چشید.در آخر باشعوری ، تریلر سینمایی Five Feet Apart را برایتان آماده کرده است.

تریلر سینمایی Five Feet Apart

جاستین بالدین بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، سخنران و کارآفرین متولد ۱۹۸۴ کالیفرنیا، آمریکا است. او تمرکزش را بر روی تولید آثار تاثیرگذار گذاشته که از جمله آن ها می توان به مستند آخرین روز من اشاره نمود که برنده جایزه نیز شده است.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ

بررسی و معرفی کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ

کتاب خودت را به فنا نده به انگلیسی UNFUCK YOURSELF اولین اثر از نویسنده ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *