خانه / تکنولوژی / اپلیکیشن و نرم افزار / آموزش غیرفعال کردن اشتراک گذاری پست اینستاگرام در استوری دیگران فقط با ۴ کلیک

آموزش غیرفعال کردن اشتراک گذاری پست اینستاگرام در استوری دیگران فقط با ۴ کلیک

چگونه قابلیت استوری کردن پست خود توسط دیگران را مخفی کنیم

آموزش غیرفعال کردن اشتراک گذاری پست اینستاگرام در استوری دیگران همراه با تصاویر

احتمالا شما هم از دسته اشخاصی هستید که روزانه چندین پست در اینستاگرام منتشر می کنید اما همانطور که متوجه شده اید، عده ای پست شما را در استوری خود می گذارند که البته این موضوع اشکالی ندارد اما خب به دلایل خاصی شاید شما دلتان نخواهد که دیگران پست شما را استوری کنند.

(در ادامه پیشنهاد میکنم که از آموزش غیر فعال کردن آنلاین اینستاگرام مطلع شوید.) ممکن است تا الان این سوال برایتان پیش آمده باشد که چگونه قابلیت استوری کردن پست خود توسط دیگران را مخفی کنیم؟ که قبل از پاسخ باید اشاره کنم، حتما اینستاگرام را به آخرین نسخه آپدیت کنید سپس در ادامه با سایت باشعوری همراه باشید.

چگونه قابلیت استوری کردن پست خود توسط دیگران را مخفی کنیم؟

برای غیرفعال کردن اشتراک گذاری پست اینستاگرام در استوری دیگران در ابتدا باید به بخش تنظیمات وارد شوید که برای این کار می بایست به قسمت پروفایل خود مراجعه کنید سپس با کلیک بر روی ۳ خطی در بالای صفحه، وارد بخش setting اینستاگرام شوید. بعد از باز شدن صفحه تنظیمات، در مرحله بعد بر روی گزینه Privacy به فارسی: حریم خصوصی کلیک کنید.

غیرفعال کردن اشتراک گذاری پست در استوری دیگران

پس از وارد شدن به بخش تنظیمات حریم خصوصی، همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم؛ باید روی گزینه Story کلیک کنید زیرا این موضوع مربوط به تنظیمات استوری می باشد.

مخفی کردن گزینه add post to your story برای دیگران

پس از باز شدن تنظیمات استوری یا داستان، صفحه را با انگشت خود به سمت بالا بکشید تا قسمت پایین تر بروید و همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم؛ گزینه ای با عبارت 《Allow Resharing to stories》 در دسترس می باشد

غیر فعال کردن گزینه اضافه کردن پست به استوری برای دیگران

که در حالت پیش فرض، دکمه آن روشن به رنگ آبی می باشد و شما می توانید با کلیک بر روی آن دکمه، دسترسی استوری کردن پست توسط دیگران را خاموش یا غیر فعال (مخفی) کنید.

اشتراک گذاری:

همچنین ببینید

چگونه بک گراند ویندوز 10 را عوض کنیم

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ کمتر از ۲ دقیقه

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *